Gå til innhold

Neeeeeiiiii, blir lei meg ....

Anbefalte innlegg

Gjest jeg vil ha snø !!!!
Skrevet

all snøen renner bort i dette regnværet ... stakkars barna mine som får spark, skøyter og akebrett til jul .....

Gjest Milde måne
Skrevet

Vi får håpe på snø til jul : )

Ellers er det bare å komme seg til fjells.

AneM1365380603
Skrevet

Det regner her også. Vi har kun hatt snø et par dager i år, men jeg kan skimte litt på fjellene i det fjerne.

hidi, the scorpion
Skrevet

Uffda, dårlig timing for snøsmelting, ja;(

Skrevet

Snø? Hva er det? Vi får grønn jul i år. Så får vi vel all snøen på en gang uti januar som vanlig......

Snø gir julestemning og er veldig fint, men den må vi se langt etter her sør :(

Skrevet

Kanskje sparkesykkelen barna får ikke trenger å vente til påske likevel! :D

Neida, jeg synes også det er ergerlig med snøen som forsvinner - både på egne og barnas vegne. Men den kommer forhåpentlig tilbake snart.

hidi, the scorpion
Skrevet

Snø? Hva er det? Vi får grønn jul i år. Så får vi vel all snøen på en gang uti januar som vanlig......

Snø gir julestemning og er veldig fint, men den må vi se langt etter her sør :(

Vi har da hatt snø her!? Den smeltet først idag hos meg...

Skrevet

Vi har da hatt snø her!? Den smeltet først idag hos meg...

Dere har hatt mere på den siden av kristiansand enn denne... Vi hadde litt snø, men den dekket ikke bakken skikkelig engang. Men det var da litt *nikker*

hidi, the scorpion
Skrevet

Dere har hatt mere på den siden av kristiansand enn denne... Vi hadde litt snø, men den dekket ikke bakken skikkelig engang. Men det var da litt *nikker*

Må le av deg;)

Nå er 7,5 pluss ute her, så det smelter i rekordfart og vi hadde faktisk endel!

Skrevet

Må le av deg;)

Nå er 7,5 pluss ute her, så det smelter i rekordfart og vi hadde faktisk endel!

*ler du av meg?* hehe, så godt å kunne bidra atte ;)

Min kusine på Nodelandsheia sendte endel bilder for ei uke siden, ja der var det snø :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...