Gjest jeg vil ha snø !!!! Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 all snøen renner bort i dette regnværet ... stakkars barna mine som får spark, skøyter og akebrett til jul ..... 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Vi får håpe på snø til jul : ) Ellers er det bare å komme seg til fjells. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Det regner her også. Vi har kun hatt snø et par dager i år, men jeg kan skimte litt på fjellene i det fjerne. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Uffda, dårlig timing for snøsmelting, ja;( 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Snø? Hva er det? Vi får grønn jul i år. Så får vi vel all snøen på en gang uti januar som vanlig...... Snø gir julestemning og er veldig fint, men den må vi se langt etter her sør 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Kanskje sparkesykkelen barna får ikke trenger å vente til påske likevel! Neida, jeg synes også det er ergerlig med snøen som forsvinner - både på egne og barnas vegne. Men den kommer forhåpentlig tilbake snart. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Snø? Hva er det? Vi får grønn jul i år. Så får vi vel all snøen på en gang uti januar som vanlig...... Snø gir julestemning og er veldig fint, men den må vi se langt etter her sør Vi har da hatt snø her!? Den smeltet først idag hos meg... 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Vi har da hatt snø her!? Den smeltet først idag hos meg... Dere har hatt mere på den siden av kristiansand enn denne... Vi hadde litt snø, men den dekket ikke bakken skikkelig engang. Men det var da litt *nikker* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Dere har hatt mere på den siden av kristiansand enn denne... Vi hadde litt snø, men den dekket ikke bakken skikkelig engang. Men det var da litt *nikker* Må le av deg;) Nå er 7,5 pluss ute her, så det smelter i rekordfart og vi hadde faktisk endel! 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Må le av deg;) Nå er 7,5 pluss ute her, så det smelter i rekordfart og vi hadde faktisk endel! *ler du av meg?* hehe, så godt å kunne bidra atte Min kusine på Nodelandsheia sendte endel bilder for ei uke siden, ja der var det snø 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.