Gå til innhold

kjøpt ting på nettet

Anbefalte innlegg

Gjest stressahusmor
Skrevet

hei. jeg har kjøpt en del julegaver på nettet i år. og alt har gått knirkefritt. vet at når en bestiller noe og betaler med visa, at beløpet blir reservert til de sender varen, eventuelt til jeg mottar varen, og siden blir det trukket av kontoen. jeg bestilte en ting til ca 1000 kr i en nettbutikk. alt fungerte fint. før jeg hadde mottatt den varen, bestilte jeg en ting til derfra, til samme pris. jeg mottok første ting. pengene ble trukket av kontoen, som de skulle. men nå har jeg mottatt ting nr to, nå på mandag, men ingenting har blitt trukket av konto! det er heller ikke reservert penger. hva kan ha skjedd? kan det skje at plutselig om en måned så trekker de beløpet? synes det er rart at ikke pengene ligger reservert iallefall, for da hadde jeg forstått noe.....har noen opplevd noe lignende?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...