Gå til innhold

menn tenker på sex hvert 20 sekund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert 20. sekund stemmer nok hvis man kun regner med "fritid". På jobb (hvis ikke det er mye fine damer) blir det ikke tid til å tenke på det hvert 20. sekund.

Alle menn "scanner" en hver dame i sin aldersgruppe. Resultatet av scanningen er 1 av 2: Pulbar eller ikke pulbar.

Hvorvidt dette er primitivt eller ikke kommer an på definisjonen, men vi er i hvert fall laget slik. Hvis dette kan defineres som primitivt vil jeg si at den jevne kvinne også har mange primitive sider.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• Lillemus

12

• tonie

3

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Aldri? Det gjør jeg, men såklart bare med de jeg finner mest attraktive:)

Nei, jeg gjør ikke det. Så jeg ble veldig overrasket i en Hunk&Babe tråd, der jeg hadde lagt ut bilde av en jeg syntes var rålekker, og fikk som kommentar fra en av jentene på forumet: "Uff nei, han kunne jeg ikke tenke meg å ha sex med."

Det var første gang jeg oppdaget at noen jenter vurderer menn som sexkandidater eller ikke, når de studerer dem.

Skrevet

Hvert 20. sekund stemmer nok hvis man kun regner med "fritid". På jobb (hvis ikke det er mye fine damer) blir det ikke tid til å tenke på det hvert 20. sekund.

Alle menn "scanner" en hver dame i sin aldersgruppe. Resultatet av scanningen er 1 av 2: Pulbar eller ikke pulbar.

Hvorvidt dette er primitivt eller ikke kommer an på definisjonen, men vi er i hvert fall laget slik. Hvis dette kan defineres som primitivt vil jeg si at den jevne kvinne også har mange primitive sider.

''Hvis dette kan defineres som primitivt vil jeg si at den jevne kvinne også har mange primitive sider.''

Jeg er primitiv. Og stolt av det. ;o)

Skrevet

Hadde det ikke vært sånn så hadde menneskeheten dødd ut. Det er menns sexdrive som sørger for at vi formerer oss.

Hvorfor skal så mange kvinner definere det grunnleggende i oss som primitivt? Og hvorfor framstilles det primitive som noe negativt?

Er du så moderne at du mener vi burde klart oss uten sex og andre klissete greier?

Skrevet

''Hvis dette kan defineres som primitivt vil jeg si at den jevne kvinne også har mange primitive sider.''

Jeg er primitiv. Og stolt av det. ;o)

:-D

Er bare så lei damer som mener menn er så primitive fordi vi oppfører oss slik naturen har skapt oss.

Skrevet

:-D

Er bare så lei damer som mener menn er så primitive fordi vi oppfører oss slik naturen har skapt oss.

''Er bare så lei damer som mener menn er så primitive fordi vi oppfører oss slik naturen har skapt oss.''

Men er det negativt å være litt primitiv da? Jeg liker det når mannen min er litt primitiv jeg. :o)

Gjest glad jeg er kvinne
Skrevet

Hadde det ikke vært sånn så hadde menneskeheten dødd ut. Det er menns sexdrive som sørger for at vi formerer oss.

Hvorfor skal så mange kvinner definere det grunnleggende i oss som primitivt? Og hvorfor framstilles det primitive som noe negativt?

Er du så moderne at du mener vi burde klart oss uten sex og andre klissete greier?

nei,jeg synes sex kan være en fin ting.absolutt.det er ikke det jeg mener.men for meg,med noen jeg er glad i,betatt av.jeg vurderer ikke hver mann som en eventuell sexpartner.skjønner du ikke forskjellen?

Kanskje jeg har det sånn fordi jeg har en overgrepshistorie bak meg,jeg vet ikke.

Gjest glad jeg er kvinne
Skrevet

At menn tenker på sex hvert 20 sekund er Bullshit, det kan gå flere dager mellom hver gang eg tenker på sex.

''Menn er naturlig fokusert på sex.''

Ja det stemmer.

''Vi vurderer omtrent hver eneste dame vi ser, helt automatisk.''

Ha.ha...Det er ihvertfall Bullshit, eg vurderer toppen 5% av de eg ser som aktuelle sengepartnere.

''Jeg synes det er ekkelt å tenke på jeg.hvorfor er menn så primitive?''

At du synes det er ekkelt å tenke på er ikkje så mye å gjøre med.

Men hadde ikkje menn hatt det instinktet, så hadde ikkje far din gidda å pule mor de, og da hadde ikkje du vært født.

DET kan du heller tenke litt på. :-)

det var betryggende å høre at ikke alle menn tenker på sex så ofte:)

Skrevet

det var betryggende å høre at ikke alle menn tenker på sex så ofte:)

:-)))

Sånn er det bare.

Ikkje hør på alle røverhistoriene...

Skrevet

Glad jeg er kvinne jeg.

Som kan tenke på sex både titt og ofte. Vurdere alle de flotte mannfolka som pulbare eller ikke. :-)

Skrevet

Jeg vurderer slettes ikke ikke _alle_ menn jeg ser nei (noen passerer bare som "folk"), men jeg vurderer mange ja! ;) Vet ikke om jeg egentlig tenker 'pulbar', men kikker på buler og rumper hehe - akkurat som menn kikker på pupper og hofter. Trodde de fleste gjorde det jeg..

:)

Skrevet

Dette tror jeg neppe stemmer for flertallet. Da består jo livet deres stort sett av sex da? Høres både utrolig slitsomt og trist ut, med tanke på alle de andre store gledene livet har å tilby:-)

Som med jenter er vel menn veldig forskjellige på dette området. Tviler på at de mennene jeg kjenner, og som jeg har et veldig åpent forhold til, tenker så ofte på sex. Du merker det på måten de er på og noen menn kan du nesten lese tankene til, dersom du bare kjenner dem godt nok.

Heller ikke kjæresten min tenker ofte på sex. Han virker rett og slett litt uinteressert til tider. Kunne nesten ønsket at han tenker på sex litt oftere enn hva han gjør;-)

Skrevet

Vet ikke helt om kvinner nødvendigvis er så anderledes...

Gjest barelurer jeg da
Skrevet

''Er bare så lei damer som mener menn er så primitive fordi vi oppfører oss slik naturen har skapt oss.''

Men er det negativt å være litt primitiv da? Jeg liker det når mannen min er litt primitiv jeg. :o)

Du liker at mannen din er primitiv. Tror du at hver gang han er det så er tankene hans fulle av deg liksom? Synes du det er like hyggelig hvis du faktisk vet at de fleste gangene han har primitive tanker så handler det faktisk ikke om deg, men andre kvinner?

Gjest plingpling
Skrevet

Hvert 20. sekund? Dette må vitterlig kunne kalles tvangstanker og være et område legemiddelindustrien bør få øynene opp for ;)

Skrevet

Du liker at mannen din er primitiv. Tror du at hver gang han er det så er tankene hans fulle av deg liksom? Synes du det er like hyggelig hvis du faktisk vet at de fleste gangene han har primitive tanker så handler det faktisk ikke om deg, men andre kvinner?

''Du liker at mannen din er primitiv. Tror du at hver gang han er det så er tankene hans fulle av deg liksom? Synes du det er like hyggelig hvis du faktisk vet at de fleste gangene han har primitive tanker så handler det faktisk ikke om deg, men andre kvinner?''

Tror du jeg tenker kun på ham hver eneste gang vi har sex da? ;o)

Skrevet

Hva er egentlig problemet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...