Gå til innhold

Foeslag til hva jeg skal ha i julestrømpa

Anbefalte innlegg

Gjest Julestrømpe til min kjære
Skrevet

Jeg skal lage julestrømpe til min kjære. Han er 26 år, og vi er samboere. Skal kjøpe godis, gavekort på massasje og diverse :), et blad, kanskje Vi menn?, men hva mer ønsker dere mannfolk å få? Og et kort da..

Skrevet

Jeg har pleid å putte oppi julemarsipan, hjertesjokolader eller annet godis i hjerteform (gelehjerter f.eks.), Pondus julehefte + Nemi julehefte (det blir en felles julestrømpe) og noen flaxlodd. :o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har pleid å putte oppi julemarsipan, hjertesjokolader eller annet godis i hjerteform (gelehjerter f.eks.), Pondus julehefte + Nemi julehefte (det blir en felles julestrømpe) og noen flaxlodd. :o)

Jeg har kun laget julestrømpe til barna mine jeg. Kanskje jeg skulle overrasket min kjære med julestrømpe? Han fortjener det, og han kommer nok til å bli super overrasket.

*noterer ned forslagene*

Skrevet

Jeg har kun laget julestrømpe til barna mine jeg. Kanskje jeg skulle overrasket min kjære med julestrømpe? Han fortjener det, og han kommer nok til å bli super overrasket.

*noterer ned forslagene*

Jeg lagde en felles strømpe til oss to. :o) Så hadde vi hvert vårt julehefte, 2 flaxlodd til hver og masse godis. Han har pleid å få den om kvelden lille julaften, men i år er innholdet pakket inn i noe annet og havner under treet.

Skrevet

*noterer ned forslagene*

Ja! Nå ble jeg også revet med her hehe. Julestrømpe må de få. Tenker han blir kjempeoverrasket, for det har aldri skjedd før :)

Skrevet

Sjokolade, marsipan,blad, massasjeolje, godlukt, små "gavekort", fin boxer. Tror jeg det blir fra meg. Jeg ble revet med. Han har aldri fått det før :)

Gjest Milde måne
Skrevet

Så fint av deg å tenke på han også : )

Her blir det bare til barna,men det var en god ide.

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja! Nå ble jeg også revet med her hehe. Julestrømpe må de få. Tenker han blir kjempeoverrasket, for det har aldri skjedd før :)

Ikke her heller. Er nok nødt til å ordne det til han i år. Regner med at han setter pris på det.

Skrevet

Små Cognac-flasker, de står som regel ved kassa på polet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...