Gjest Julestrømpe til min kjære Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg skal lage julestrømpe til min kjære. Han er 26 år, og vi er samboere. Skal kjøpe godis, gavekort på massasje og diverse , et blad, kanskje Vi menn?, men hva mer ønsker dere mannfolk å få? Og et kort da.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har pleid å putte oppi julemarsipan, hjertesjokolader eller annet godis i hjerteform (gelehjerter f.eks.), Pondus julehefte + Nemi julehefte (det blir en felles julestrømpe) og noen flaxlodd. ) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har pleid å putte oppi julemarsipan, hjertesjokolader eller annet godis i hjerteform (gelehjerter f.eks.), Pondus julehefte + Nemi julehefte (det blir en felles julestrømpe) og noen flaxlodd. ) Jeg har kun laget julestrømpe til barna mine jeg. Kanskje jeg skulle overrasket min kjære med julestrømpe? Han fortjener det, og han kommer nok til å bli super overrasket. *noterer ned forslagene* 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har kun laget julestrømpe til barna mine jeg. Kanskje jeg skulle overrasket min kjære med julestrømpe? Han fortjener det, og han kommer nok til å bli super overrasket. *noterer ned forslagene* Jeg lagde en felles strømpe til oss to. ) Så hadde vi hvert vårt julehefte, 2 flaxlodd til hver og masse godis. Han har pleid å få den om kvelden lille julaften, men i år er innholdet pakket inn i noe annet og havner under treet. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har kun laget julestrømpe til barna mine jeg. Kanskje jeg skulle overrasket min kjære med julestrømpe? Han fortjener det, og han kommer nok til å bli super overrasket. *noterer ned forslagene* Ja! Nå ble jeg også revet med her hehe. Julestrømpe må de få. Tenker han blir kjempeoverrasket, for det har aldri skjedd før 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Sjokolade, marsipan,blad, massasjeolje, godlukt, små "gavekort", fin boxer. Tror jeg det blir fra meg. Jeg ble revet med. Han har aldri fått det før 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Så fint av deg å tenke på han også : ) Her blir det bare til barna,men det var en god ide. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Ja! Nå ble jeg også revet med her hehe. Julestrømpe må de få. Tenker han blir kjempeoverrasket, for det har aldri skjedd før Ikke her heller. Er nok nødt til å ordne det til han i år. Regner med at han setter pris på det. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 19. desember 2008 Skrevet 19. desember 2008 Små Cognac-flasker, de står som regel ved kassa på polet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.