favn Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Flott innlegg! *glise* ps, jeg koste meg under filmen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 "sammen med Moulin Rouge som jeg visstnok er den eneste som har mislikt" Da har du ikke sett Sex og Singelliv-filmen? :-) Makkverk!! Hehe, nei, den har jeg ikke sett. Ikke har jeg planer om å gjøre det heller. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Helt uenig, synes filmen var herlig, jeg! Men spørs jo selvsagt på forventningene og hva du tror du skal få se. Jeg var vel forberedt på at det ikke var høykultur, og så den dessuten på kino, som selvfølgelig er bedre enn å se den på TV'n hjemme. Og klart jeg er enig i at Abba synger bedre, men synes fremførelsene her passer godt inn i filmen. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Glad jeg ikke så den. Virka så hjernedød på reklamen. 0 Siter
morsan Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 Flott innlegg! *glise* ps, jeg koste meg under filmen. Velkommen innom:-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 20. desember 2008 Skrevet 20. desember 2008 *he he* _Hvis_ jeg først skulle ha kjøpt en CD med ABBA-musikk, ville jeg jo heller hatt originalen enn filmmusikken. Men jeg likte filmen kjempegodt, og synes at den var en feel good film. Jge gliste meg gjennom hele filmen, unntatt da hun sang "Slipping through my fingers", for da rant tårene...;-) Men det understrekede hvis'et i første setning sier vel alt. Jeg har aldri vært noen volsom ABBA-fan. Faktisk ble jeg litt overrasket over en del tekster jeg ikke hadde tenkt så mye på før jeg hørte dem i en slik setting. Takk og pris at det er andre mennesker jeg anser som vettuge som også sippet litt på "Slipping through my fingers". ) *rødmer* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 ''Er den verste drittfilmen jeg noen gang har sett i hele mitt liv.'' Javel, du har kanskje ikkje sett Titanic du da? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Skrevet 21. desember 2008 ''Er den verste drittfilmen jeg noen gang har sett i hele mitt liv.'' Javel, du har kanskje ikkje sett Titanic du da? Titanic når ikke Mamma mia til knæra engang på dårlig film-skalaen. 0 Siter
morsan Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Takk og pris at det er andre mennesker jeg anser som vettuge som også sippet litt på "Slipping through my fingers". ) *rødmer* Ingen grunn til å rødme over det, vel? :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Ingen grunn til å rødme over det, vel? :-) Vel, Abba er liksom ikke helt min greie, så når jeg attpåtil klarer å grine til en slags abbafilm, blir jeg littegranne flau. Men jeg kan alltids klamre meg til at Meryl Streep var årsaken. Hun er jo en fantastisk skuespiller. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Vel, Abba er liksom ikke helt min greie, så når jeg attpåtil klarer å grine til en slags abbafilm, blir jeg littegranne flau. Men jeg kan alltids klamre meg til at Meryl Streep var årsaken. Hun er jo en fantastisk skuespiller. ) *hehe* 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg likte den faktisk, jeg var forberedt på å sky den som pesten. Det er ingen dyp film og gir seg heller ikke ut for å være det. Meryl Streep er jo vidunderlig i hva enn hun gjør og dama kan jo faktisk synge. Hun der lille datteren i filmen, Amanda et eller annet høres ut som Tjorven på syre, men jeg tror det er fordi hun ser så jævla nyfrelst ut.. rett fra bibelcamp`n liksom. Nei jeg likte den jeg, mot all forventning, men de tre damene, venninnene, var selvsagt best. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Deilig og avslappende film. Forutsetter at man ukritisk kan la tankene fly, nyte folkene, naturen og musikken. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Deilig og avslappende film. Forutsetter at man ukritisk kan la tankene fly, nyte folkene, naturen og musikken. Og _fargene_. Det er klare og fine farger i filmen! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Vel, Abba er liksom ikke helt min greie, så når jeg attpåtil klarer å grine til en slags abbafilm, blir jeg littegranne flau. Men jeg kan alltids klamre meg til at Meryl Streep var årsaken. Hun er jo en fantastisk skuespiller. ) *S* Jeg sippet ikke fordi Streeps rollekarakter følte at adtteren glapp gjennom fingrene på henne, men fordi jeg overførte det til min egen store lille sønn...;-) *snufs* 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 *S* Jeg sippet ikke fordi Streeps rollekarakter følte at adtteren glapp gjennom fingrene på henne, men fordi jeg overførte det til min egen store lille sønn...;-) *snufs* Det gjorde jeg også... Altså fikk problemer m/tårene i den delen av filmen. Følte meg truffet- når jeg på hjemmebane har nesten "flygedyktige" barn. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg likte den faktisk, jeg var forberedt på å sky den som pesten. Det er ingen dyp film og gir seg heller ikke ut for å være det. Meryl Streep er jo vidunderlig i hva enn hun gjør og dama kan jo faktisk synge. Hun der lille datteren i filmen, Amanda et eller annet høres ut som Tjorven på syre, men jeg tror det er fordi hun ser så jævla nyfrelst ut.. rett fra bibelcamp`n liksom. Nei jeg likte den jeg, mot all forventning, men de tre damene, venninnene, var selvsagt best. '' men jeg tror det er fordi hun ser så jævla nyfrelst ut.. rett fra bibelcamp`n liksom'' Hehe, det har du rett i, det er en del Rune Larsen i det blikket. 0 Siter
morsan Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Det gjorde jeg også... Altså fikk problemer m/tårene i den delen av filmen. Følte meg truffet- når jeg på hjemmebane har nesten "flygedyktige" barn. Min er bare 11, så langt fra flyvedyktig, men han har jo antageligvis bodd hjemme mer enn halvparten av tiden han kommer til å gjøre, og mest sannsynlig er den tiden på hell der han fortsatt er hjemmekjær og synes mor&far er OK å være sammen med...;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Min er bare 11, så langt fra flyvedyktig, men han har jo antageligvis bodd hjemme mer enn halvparten av tiden han kommer til å gjøre, og mest sannsynlig er den tiden på hell der han fortsatt er hjemmekjær og synes mor&far er OK å være sammen med...;-) ''men han har jo antageligvis bodd hjemme mer enn halvparten av tiden han kommer til å gjøre,'' Måtte du si det nå da! Det hadde jeg ikke tenkt på før... ( Min er 10 år og jeg regner med han er ute av redet om en 10 års tid. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 '' men jeg tror det er fordi hun ser så jævla nyfrelst ut.. rett fra bibelcamp`n liksom'' Hehe, det har du rett i, det er en del Rune Larsen i det blikket. haha! riktig!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.