morsan Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 ''men han har jo antageligvis bodd hjemme mer enn halvparten av tiden han kommer til å gjøre,'' Måtte du si det nå da! Det hadde jeg ikke tenkt på før... ( Min er 10 år og jeg regner med han er ute av redet om en 10 års tid. *snufs* 0 Siter
tonie Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har ikke sett den, men hey, hvor ille kan den være når selveste Mr Darcy er med?!? Jeg gir den herved en femmer:) 0 Siter
morsan Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har ikke sett den, men hey, hvor ille kan den være når selveste Mr Darcy er med?!? Jeg gir den herved en femmer:) *hvisker til tonie* Mr Darcy er homs ei filmen...;.) Men fin lell:-) 0 Siter
tonie Skrevet 21. desember 2008 Skrevet 21. desember 2008 *hvisker til tonie* Mr Darcy er homs ei filmen...;.) Men fin lell:-) Makan. Mr Darcy er og forblir Mr Darcy samme hvem han prøver å late som han er i andre filmer. *sukke henført* 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er fullstendig klar over at dette er et gammelt innlegg (har vært uten PC en stund) - men denne her måtte jeg bare svare på:-) Føler meg så ensom i mine meninger om denne filmen, jeg så den nå "endelig" etter at dattera fikk den til jul. Jeg var nok forberedt på at det skulle være noe klissent møl, og der tok jeg overhodet ikke feil... Godt å se det er flere som mener som meg;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er fullstendig klar over at dette er et gammelt innlegg (har vært uten PC en stund) - men denne her måtte jeg bare svare på:-) Føler meg så ensom i mine meninger om denne filmen, jeg så den nå "endelig" etter at dattera fikk den til jul. Jeg var nok forberedt på at det skulle være noe klissent møl, og der tok jeg overhodet ikke feil... Godt å se det er flere som mener som meg;-) Den var noe klissete møl,- men det var noe _sjarmerende_ og underholdende klissete møl, synes jeg ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.