Gå til innhold

Er fordommer mot folk som heter Ronny vanlig?


Faure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 219
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    34

  • morsan

    32

  • Lotte :o)

    24

  • Dorthe

    17

Mange av oss har fordommer mot typiske harry-navn. Men det er jo ikke sikkert de lever opp til ryktet. Ville likevel ha problemer med å tenke meg en kjæreste som heter Ronny. Pussig egentlig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av oss har fordommer mot typiske harry-navn. Men det er jo ikke sikkert de lever opp til ryktet. Ville likevel ha problemer med å tenke meg en kjæreste som heter Ronny. Pussig egentlig,

Fordommer er en stygg ting! Kunne ønske jeg ikke hadde det. Jeg er sikker på at du kunne treffe en Ronny du kunne bli lykkelig sammen med, og elske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg synes det er langt fra noe vakkert navn, men jeg har ikke fordommer mot folk som heter det. Jeg kjenner to svært hyggelige Ronny'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan ha litt fordommer mot folk med harry navn, men de gir seg vanligvis raskt, særlig etter at jeg har truffet vedkommende.

Kjenner bare én Ronny og han er veldig ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok vanlig ja. Både Ronny og Johnny. Men Ronny er verre. Jeg kjente også en slem, småkriminell Ronny da jeg var liten. I dag er han narkoman og tror faktisk han er i fengsel for tiden etter hva jeg har hørt.

Kanskje folks forventninger om at Ronnyer er slemme, faktisk gjør dem slemme? Det er ihvertfall påfallende at det finnes så få kjekke Ronnyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordommer er en stygg ting! Kunne ønske jeg ikke hadde det. Jeg er sikker på at du kunne treffe en Ronny du kunne bli lykkelig sammen med, og elske.

Hehe, ja da blir det jo enklere å lete, da :))))) Siden du er så sikker... Ca 500 i oslo, sjekke alder osv, sivilstand, og så begynne å lete dem opp! *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja da blir det jo enklere å lete, da :))))) Siden du er så sikker... Ca 500 i oslo, sjekke alder osv, sivilstand, og så begynne å lete dem opp! *knegg*

*hehe* Det anbefales kanskje å ha litt vidsyn her, og ikke _kun_ gåetter navnet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229971568' post='4046027]

*hehe* Det anbefales kanskje å ha litt vidsyn her, og ikke _kun_ gåetter navnet ;-)

Jammen da er det så mye vanskligere å finne Den Rette .. hvis han altså ikke heter ronny, som Faure mente han kunne hete :)) Så alt for mange i dette land, og hvor skal man begynne da liksom? Hadde jeg bare visst hva "han" kom til å hete..... :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en Ronny som i dag heter Sebastian. Han hadde så mange fordommer mot Ronnyer at han byttet navn. Nå tror alle at han er homofil og ikke småkriminell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en Ronny som i dag heter Sebastian. Han hadde så mange fordommer mot Ronnyer at han byttet navn. Nå tror alle at han er homofil og ikke småkriminell:)

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benny i "The Julekalender" sier han egentlig het Ronny, men så byttet han til Benny, ettersom Ronny var et så belastende navn;-)

Jeg kan - i likhet med mange - ha fordommer mot visse navn, men det er jo bare inntil man blir kjent.

den eneste Ronny jeg kjenner er en veldig hyggelig og morsom fyr, og ikke harry i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja da blir det jo enklere å lete, da :))))) Siden du er så sikker... Ca 500 i oslo, sjekke alder osv, sivilstand, og så begynne å lete dem opp! *knegg*

Hehe du glemte skattelistene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...