Gå til innhold

Er fordommer mot folk som heter Ronny vanlig?


Faure

Anbefalte innlegg

Jeg bare tullet om det med svevende ;)

Jeg synes Sara er veldig pent, men de to hadde falt for en person som var på tv ofte på den tiden, så da bestemte de seg for akkurat det navnet. Det er like enkelt som Sara :) Ikke noe dilldall med ch osv..

''Jeg bare tullet om det med svevende ;) '' Åh! Takk! Jeg fikk høre fra en annen doler her om dagen at jeg virker helt forvirret:)

''Det er like enkelt som Sara :) Ikke noe dilldall med ch osv..'' Bra! Det enkle ER det beste. Min sønn har såklart et veldig enkelt navn. Hans mor har det det ikke, så hun vet hva hun gjør. Siri? Ja? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 219
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    34

  • morsan

    32

  • Lotte :o)

    24

  • Dorthe

    17

Jeg kjente en Ronny da jeg var liten. Han var den mest sexye gutten i gata, og like snill som han var hot.

Så hva var de de dårlige vennene hans fikk ham med på? Ran? Ikke mord...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''Jeg bare tullet om det med svevende ;) '' Åh! Takk! Jeg fikk høre fra en annen doler her om dagen at jeg virker helt forvirret:)

''Det er like enkelt som Sara :) Ikke noe dilldall med ch osv..'' Bra! Det enkle ER det beste. Min sønn har såklart et veldig enkelt navn. Hans mor har det det ikke, så hun vet hva hun gjør. Siri? Ja? ;)

Du skal få det mot at jeg får se noe av det du har laget ;)

Jeg sendte deg mailadressa mi da du skreiv om det, men pga trolling i tråden ble den slettet. Jeg vet ikke om du noen gang så det..?

Ny sjanse: [email protected]

Navnet er litt dillete, men hun kler det ;) Det verste er vel at hun er oppkalt etter akkurat den personen, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få det mot at jeg får se noe av det du har laget ;)

Jeg sendte deg mailadressa mi da du skreiv om det, men pga trolling i tråden ble den slettet. Jeg vet ikke om du noen gang så det..?

Ny sjanse: [email protected]

Navnet er litt dillete, men hun kler det ;) Det verste er vel at hun er oppkalt etter akkurat den personen, he he.

Nå ble jeg nysgjerrig...

Jeg har også et dillete navn, vil noen si... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229988258' post='4046358]

Nå ble jeg nysgjerrig...

Jeg har også et dillete navn, vil noen si... *s*

Heller sjeldent og unorskt enn dillete, synes jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229988258' post='4046358]

Nå ble jeg nysgjerrig...

Jeg har også et dillete navn, vil noen si... *s*

Du får sende en mail ;)

Din datter er vel bare noen få dager eldre enn mi tøtta :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229988469' post='4046362]

Du kan gjette hvem jeg er oppkalt etter ;-)

Hmmmm mener å huske at du ikke er "ung nok" til å være oppkalt etter S så da må det være etter R?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sende en mail ;)

Din datter er vel bare noen få dager eldre enn mi tøtta :o)

Hvis jeg sender en mail, så er den ikke akkurat anonym. Jeg er veldig dårlig på å opprette anonyme mailkonti.. *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229988577' post='4046365]

Hvis jeg sender en mail, så er den ikke akkurat anonym. Jeg er veldig dårlig på å opprette anonyme mailkonti.. *rødme*

Trenger du hjelp?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm mener å huske at du ikke er "ung nok" til å være oppkalt etter S så da må det være etter R?

Du har rett. Mine foreldre er ikke helt rett. Men alternativet var verre ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229988577' post='4046365]

Hvis jeg sender en mail, så er den ikke akkurat anonym. Jeg er veldig dårlig på å opprette anonyme mailkonti.. *rødme*

Ok,men da skal jeg svare deg med en lite anonym mail med bilde av hele ungeflokken ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du hjelp?;-)

Jeg trenger hjelp til mye rart, hehe. Jeg er amøbe. Husker du ikke hva jeg gjorde for et par år siden...? *rødmer ennå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229988671' post='4046367]

Du har rett. Mine foreldre er ikke helt rett. Men alternativet var verre ---

Hva da? Doris Day eller Cleopatra? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da? Doris Day eller Cleopatra? ;-)

Nei, Silke. Der jeg er født, er dette navnet like vanlig som Silje er her.

Mamma kom til sans og samling, heldigvis. Hun vurderte flytting hit, og tenkte at navnet ikke måtte være oppfordring til mobbing.

Fløyel, Cord etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal få det mot at jeg får se noe av det du har laget ;)

Jeg sendte deg mailadressa mi da du skreiv om det, men pga trolling i tråden ble den slettet. Jeg vet ikke om du noen gang så det..?

Ny sjanse: [email protected]

Navnet er litt dillete, men hun kler det ;) Det verste er vel at hun er oppkalt etter akkurat den personen, he he.

Nei, det har jeg ikke fått med meg. Ok, jeg sender deg noe. Du sender det ikke videre da, da må jeg oppsøke deg og mose deg. Du sender navnet. Jeg er ganske sikker på at det begynner på V:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke fått med meg. Ok, jeg sender deg noe. Du sender det ikke videre da, da må jeg oppsøke deg og mose deg. Du sender navnet. Jeg er ganske sikker på at det begynner på V:)

Det ble vanskelig å gjette, gitt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Nei, det har jeg ikke fått med meg. Ok, jeg sender deg noe. Du sender det ikke videre da, da må jeg oppsøke deg og mose deg. Du sender navnet. Jeg er ganske sikker på at det begynner på V:)

Finnes det dillete navn som begynner på V? Vendela kanskje.. ;)

Jeg har aldri outet noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det dillete navn som begynner på V? Vendela kanskje.. ;)

Jeg har aldri outet noen!

Sniker meg inn i tråden her. Må bare fortelle at hun på 7 falt pladask for bildet av ungene dine :-) Hun hadde lyst til å ha det med i senga i kveld (sammen med alle de andre skattene sine - garnnøster, lommelykt, håndkle, dokke, klistermerker, hårstrikk osv) - men det fikk hun ikke lov til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Sniker meg inn i tråden her. Må bare fortelle at hun på 7 falt pladask for bildet av ungene dine :-) Hun hadde lyst til å ha det med i senga i kveld (sammen med alle de andre skattene sine - garnnøster, lommelykt, håndkle, dokke, klistermerker, hårstrikk osv) - men det fikk hun ikke lov til ;-)

Å, så koselig å høre :o) Jeg tipper hun og min på snart 6 år ville funnet hverandre kjapt. Dessverre kappet fotolaben litt av hodet på den eldste. Det var god klaring, så det var litt irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...