Gå til innhold

Er fordommer mot folk som heter Ronny vanlig?


Faure

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner en som heter Jimi faktisk etter Henrix. Og i sommer møtte vi en som het Axl etter Axl Rose.

''Jeg kjenner en som heter Jimi faktisk etter Henrix. Og i sommer møtte vi en som het Axl etter Axl Rose.''

Søstra mi hadde en rørlegger (eller var det elektriker?) som het Jimmi Henriksen... Ja, han var født på 60-tallet. *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 219
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AneM1365380603

    34

  • morsan

    32

  • Lotte :o)

    24

  • Dorthe

    17

Men så var det det med sanger igjen da

Jeg kjenner barn som er oppkalt etter denne togli

Okei :)

Jeg skulle ha et dobbeltnavn når jeg ble født - et navn i tillegg til det ene navnet jeg har nå (du vet hva jeg heter ;-)). På den tiden kom det plutselig en sang som handlet om en jente med dette dobbeltnavnet, så da endte mamma og pappa opp med å kalle meg ved kun det ene navnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :)

Jeg skulle ha et dobbeltnavn når jeg ble født - et navn i tillegg til det ene navnet jeg har nå (du vet hva jeg heter ;-)). På den tiden kom det plutselig en sang som handlet om en jente med dette dobbeltnavnet, så da endte mamma og pappa opp med å kalle meg ved kun det ene navnet ;)

LOL, da vet jeg det andre navnet ja. Godt du ikke heter det. Jeg bare hører Arne Bendixen nå altså :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL, da vet jeg det andre navnet ja. Godt du ikke heter det. Jeg bare hører Arne Bendixen nå altså :o)

*Hihi*

Er igrunnen glad den sangen ble så pop ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hihi*

Er igrunnen glad den sangen ble så pop ;-)

Det skjønner jeg ;o)

Tenk på kronprinsessen hvor mora hadde forlest seg på Mette Marit bøkene :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg ;o)

Tenk på kronprinsessen hvor mora hadde forlest seg på Mette Marit bøkene :o)

Jøss, jeg ante ikke at det fantes bøker om en Mette-Marit :)

Husker jeg syntes det var komisk at vi skulle få en Kronprinsesse Mette-Marit! Folk spekulerte jo i om hun burde få nytt navn osv også ;)

Nå synes jeg Kronprinsesse Mette-Marit høres helt naturlig ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, jeg ante ikke at det fantes bøker om en Mette-Marit :)

Husker jeg syntes det var komisk at vi skulle få en Kronprinsesse Mette-Marit! Folk spekulerte jo i om hun burde få nytt navn osv også ;)

Nå synes jeg Kronprinsesse Mette-Marit høres helt naturlig ut ;-)

Jeg har lest alle Mette Marit bøkene og har dem på loftet og har lest at hun er oppkalt etter bøkene et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg ante ikke at det fantes bøker om en Mette-Marit :)

Husker jeg syntes det var komisk at vi skulle få en Kronprinsesse Mette-Marit! Folk spekulerte jo i om hun burde få nytt navn osv også ;)

Nå synes jeg Kronprinsesse Mette-Marit høres helt naturlig ut ;-)

Jeg har lest alle Mette Marit bøkene og har dem på loftet og har lest at hun er oppkalt etter bøkene et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest alle Mette Marit bøkene og har dem på loftet og har lest at hun er oppkalt etter bøkene et eller annet sted.

Er bøkene litt små..og gule, med ei jente med musefletter på framsida. Rød skrift eller rød tegning av jenta?

*gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bøkene litt små..og gule, med ei jente med musefletter på framsida. Rød skrift eller rød tegning av jenta?

*gruble*

Nei, du tenker på "Flette Mette" av Evy Bøgenes. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er svært vanlig. Kjenner kun en og han er ikke spesielt snill.

Ser for meg personer med ring på tommelen og t-skjorte med bilde av favorittgruppen W.A.S.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bøkene litt små..og gule, med ei jente med musefletter på framsida. Rød skrift eller rød tegning av jenta?

*gruble*

De er røde på ryggen og så er Mette Marit blond med langt hår og danser ballett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er røde på ryggen og så er Mette Marit blond med langt hår og danser ballett.

Ser ut som jeg blander med "Flette-Mette" (jfr. svar fra Lillemus).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...