Gå til innhold

Steikepanne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette samme type som du har? Det var jo veldig billig. Vi trenger også ny stekepanne.

Synes ikke den er så billig, i allefall ikke den varianten som er til induksjon. Har sett de som ikke er til induksjon på tilbud nå før jul, og da blir prisene mer akseptable.

Men jeg er superfornøyd med min, husker ikke helt hvor stor den er, men jeg valgte å kjøpe en relativt liten slik at den er god til å lage omeletter med etc.

Skrevet

Er dette samme type som du har? Det var jo veldig billig. Vi trenger også ny stekepanne.

Jeg glemte jo linken :o) Var en som var på tilbud til 599,- ;O)

http://www.jernia.no/Tilbud/Kampanje/Kj%C3%B8kkenutstyr/67830.cms

Den kan ikke brukes på induksjonsovn, det er kanskje dumt om vi skal bytte stekeplater en dag? Men den koster jo ikke all verden da, så går jo an å kjøpe ny senere :o)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nowo, den er bare helt perfekt synes jeg. Lett, kan settes rett i stekovnen ved enkelt å ta av håndtaket, steker kjøttdeilgen uten fett. Var på tilbud på elkjøp for ikke lenge siden.

Kjøpte denne panna lørdag, virker kjempefin. Var heldig og fikk kjøpt den på salg. Takk for tipset.

Skrevet

Jeg glemte jo linken :o) Var en som var på tilbud til 599,- ;O)

http://www.jernia.no/Tilbud/Kampanje/Kj%C3%B8kkenutstyr/67830.cms

Den kan ikke brukes på induksjonsovn, det er kanskje dumt om vi skal bytte stekeplater en dag? Men den koster jo ikke all verden da, så går jo an å kjøpe ny senere :o)

Fikk kjøpt den på Jernia lørdag, på tilbud. Takk for tipset.

Skrevet

Kjøpte denne panna lørdag, virker kjempefin. Var heldig og fikk kjøpt den på salg. Takk for tipset.

Så bra:-) Den er like god nå etter nesten ett år, så holder lenger enn de jeg har hatt tidligere iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...