Gå til innhold

Har du sett Max Manus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei han har eg aldri sett, eg tror han er død for mange år siden.

Skrevet

He he....

Skrevet

Sønnen min så den med klassen rett før jul. Mye drikking og mye banning (observasjoner fra en trettenåring), men nå er han helt hekta og sluker alt som har med krigen å gjøre, så inntrykk må den har gjort. Har veldig lyst å se den selv.

Skrevet

Jeg heller har ikke sett han. Hvem er det?

Skrevet

Ikke sett den ennå, skal se den og gleder meg til det. :)

Skrevet

Ja, jeg så den i går og den kan anbefales på det varmeste! :-)

Skrevet

Ja, jeg har sett den. Synes filmen var bra, så den kan absolutt anbefales!

Skrevet

Nei og jeg har ikke tenkt å se den heller. Tenker den er litt Indiana Jones type film. Hvis alt i den hadde vært sant kunne jeg ha sett den, men når de har funnet på ting for å gjøre den mer spennende er jeg ikke interessert.

Skrevet

Sønnen min så den med klassen rett før jul. Mye drikking og mye banning (observasjoner fra en trettenåring), men nå er han helt hekta og sluker alt som har med krigen å gjøre, så inntrykk må den har gjort. Har veldig lyst å se den selv.

Filmen har jo 15 års aldersgrense?

Og enda fikk de se den med skolen??

Skrevet

Filmen har jo 15 års aldersgrense?

Og enda fikk de se den med skolen??

Ja! De var på førpremieren med lærere og hele pakka

Skrevet

Er dette tema så sensitivt for deg å ta opp, at du må benytte et anonymt nick? I såfall hvorfor er det sensitivt?

Skrevet

Er dette tema så sensitivt for deg å ta opp, at du må benytte et anonymt nick? I såfall hvorfor er det sensitivt?

So what? Er det noe å henge seg opp i? Diskuter saken og ikke personen.

Skrevet

So what? Er det noe å henge seg opp i? Diskuter saken og ikke personen.

Gå deg en lang tur på en kort molo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...