Faure Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Takk! Har den på i bakgrunnen. Er fin musikk. Kunne ønske de kunne sende Tante Grønn, Tante Brun, Tante Fiolett og onkel Blå også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Takk! Har den på i bakgrunnen. Er fin musikk. Kunne ønske de kunne sende Tante Grønn, Tante Brun, Tante Fiolett og onkel Blå også. Jaaaaa! Jeg vil også se tantene igjen!!! 0 Siter
Faure Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jaaaaa! Jeg vil også se tantene igjen!!! Og Onkel Blå 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Og Onkel Blå Hvem var det som var stemmen i tv-seriene tro? Var det Knut Risan der også? 0 Siter
Faure Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Hvem var det som var stemmen i tv-seriene tro? Var det Knut Risan der også? Det vet jeg ikke. Er ikke så mye informasjon å finne. Onkel Blå døde in 1981 eller no. Tiden flyr! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.