Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jeg er herved utnevnt til Sexguru (helt sant, har diplom)...

Gjest VannLilja29
Skrevet

Me to :o)

Men så er jeg 28 år også da... Jeg fikk litt inntrykk av at disse spørsmålene var for tenåringer.

Men artig med diplom da. hehe:o)

Mary Poppins
Skrevet

Dette var jo easy peasy. Må ha vært beregnet for tenåringer den quizen der tror jeg, Og ikke handlet det så mye om sex heller.

Gjest VannLilja29
Skrevet

Dette var jo easy peasy. Må ha vært beregnet for tenåringer den quizen der tror jeg, Og ikke handlet det så mye om sex heller.

Jeg synes det samme som deg.

Ligna litt på sex-skole.

Men det er viktig for tenåringer å vite om sos og sånt da. De andre tingene kommer med erfaring... hehe

Skrevet

LOL, gratulerer!

Skrevet

Visste du at man ikke kan få kjønnssykdommer via toalettsetet da?

Mary Poppins
Skrevet

Hehe ja..?

Det var dog et par spm jeg ikke var enig i. F.eks den om man kan angre seg etter en sterilisering. Menn kan reversere en steralisering så svaret "nei" der synes jeg ikke er helt riktig.

Skrevet

Fikk sexfiksert sexguru, hehe..

Det vil eg kalle griseflaks! :-)

Skrevet

Det vil eg kalle griseflaks! :-)

Erfaring kalles det Geir:-)

Skrevet

Hehe ja..?

Det var dog et par spm jeg ikke var enig i. F.eks den om man kan angre seg etter en sterilisering. Menn kan reversere en steralisering så svaret "nei" der synes jeg ikke er helt riktig.

Helt enig mht sterilisering! Selv om det ikke er noen garanti for at det går an å reversere en sterlisering for menn, finnes det flere eksempler på at det går an.

Ellers var det jo noen spm som jeg kunne fått feil på rett og slett fordi jeg ikke er i "målgruppa", slik som om angrepillen kan fås reseptfritt og hva slags glidemiddel som brukes sammen med kondom;-) Men fikk rett på dem også, da*he he*, men bommet på enkelte andre spørsmål som f eks adopsjonsmulighyeter for homofile, om damer på allergimedisin er tørrere enn normalt pluss noen til...

testen bar jo mest preg av å skulle være pedagogisk for den yngre garde:-)

Skrevet

Visste du?

Gjest grapefrukten
Skrevet

Men den med grapefrukt kan man jo ikke svare riktig på. Hvis man trykker ja, så får man feil, men svaret "ja grapefrukt kan...." Så er svaret ja? Eller ja? Eller...?

Skrevet

Hehe ja..?

Men det er jo feil. Menn kan reverse sterilisering. At de ikke burde ha det i tankene når de sterilisterte seg er en annen sak.

Mary Poppins
Skrevet

Men det er jo feil. Menn kan reverse sterilisering. At de ikke burde ha det i tankene når de sterilisterte seg er en annen sak.

Nettopp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...