Faure Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 http://no.femalelife.com/html/interactives/sexquiz/index.html 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hehe, jeg er herved utnevnt til Sexguru (helt sant, har diplom)... 0 Siter
Gjest VannLilja29 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hehe, jeg er herved utnevnt til Sexguru (helt sant, har diplom)... Me to ) Men så er jeg 28 år også da... Jeg fikk litt inntrykk av at disse spørsmålene var for tenåringer. Men artig med diplom da. hehe:o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Dette var jo easy peasy. Må ha vært beregnet for tenåringer den quizen der tror jeg, Og ikke handlet det så mye om sex heller. 0 Siter
Gjest VannLilja29 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Dette var jo easy peasy. Må ha vært beregnet for tenåringer den quizen der tror jeg, Og ikke handlet det så mye om sex heller. Jeg synes det samme som deg. Ligna litt på sex-skole. Men det er viktig for tenåringer å vite om sos og sånt da. De andre tingene kommer med erfaring... hehe 0 Siter
Faure Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Hehe, jeg er herved utnevnt til Sexguru (helt sant, har diplom)... LOL, gratulerer! 0 Siter
Faure Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Fikk sexfiksert sexguru, hehe.. Gratulerer 0 Siter
Faure Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Dette var jo easy peasy. Må ha vært beregnet for tenåringer den quizen der tror jeg, Og ikke handlet det så mye om sex heller. Visste du at man ikke kan få kjønnssykdommer via toalettsetet da? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Visste du at man ikke kan få kjønnssykdommer via toalettsetet da? Hehe ja..? Det var dog et par spm jeg ikke var enig i. F.eks den om man kan angre seg etter en sterilisering. Menn kan reversere en steralisering så svaret "nei" der synes jeg ikke er helt riktig. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Fikk sexfiksert sexguru, hehe.. Det vil eg kalle griseflaks! :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Det vil eg kalle griseflaks! :-) Erfaring kalles det Geir:-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Hehe ja..? Det var dog et par spm jeg ikke var enig i. F.eks den om man kan angre seg etter en sterilisering. Menn kan reversere en steralisering så svaret "nei" der synes jeg ikke er helt riktig. Helt enig mht sterilisering! Selv om det ikke er noen garanti for at det går an å reversere en sterlisering for menn, finnes det flere eksempler på at det går an. Ellers var det jo noen spm som jeg kunne fått feil på rett og slett fordi jeg ikke er i "målgruppa", slik som om angrepillen kan fås reseptfritt og hva slags glidemiddel som brukes sammen med kondom;-) Men fikk rett på dem også, da*he he*, men bommet på enkelte andre spørsmål som f eks adopsjonsmulighyeter for homofile, om damer på allergimedisin er tørrere enn normalt pluss noen til... testen bar jo mest preg av å skulle være pedagogisk for den yngre garde:-) 0 Siter
morsan Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Visste du at man ikke kan få kjønnssykdommer via toalettsetet da? Visste du? 0 Siter
Gjest grapefrukten Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Men den med grapefrukt kan man jo ikke svare riktig på. Hvis man trykker ja, så får man feil, men svaret "ja grapefrukt kan...." Så er svaret ja? Eller ja? Eller...? 0 Siter
Faure Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Hehe ja..? Det var dog et par spm jeg ikke var enig i. F.eks den om man kan angre seg etter en sterilisering. Menn kan reversere en steralisering så svaret "nei" der synes jeg ikke er helt riktig. Men det er jo feil. Menn kan reverse sterilisering. At de ikke burde ha det i tankene når de sterilisterte seg er en annen sak. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Men det er jo feil. Menn kan reverse sterilisering. At de ikke burde ha det i tankene når de sterilisterte seg er en annen sak. Nettopp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.