Gå til innhold

Dagens trening (utfordring)!


Gjest J31!

Anbefalte innlegg

Gjest flinkest av alle?

''Kan ikke sette målene for høyt akkurat nå, da blir fallet desto større''

Samme her, så vi er flere om det ;o)

Synes det er bra at vi kan backe opp hverandre!

''Synes det er bra at vi kan backe opp hverandre!

''

Det skorter ikke akkurat på oppbacking fra din side, men det er lite aktivitet du har klart å utføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    8

  • Orio

    7

  • candyqueen_83

    5

  • avidi

    1

Mest aktive i denne tråden

Det er bra å motivere hverandre, men dette ser kanskje mest ut til å bli en syklubb. For meg virker det som om du bruker mer energi på å skrive om trening eller mangel på sådan, enn du bruker på å trene. Du skrev jo for noen dager siden at du hadde som nyttårsfortsett å være mindre på doktoronline. Er dette å oppfylle det du skulle?

Hva er galt med å prøve? Og nei, dette er ingen "syklubb".

Hva vet du om jeg faktisk trener/trimmer/er i aktivet eller ikke, forresten?

Og nei, det er overhodet ikke "min klubb".

Jeg prøver også å gi litt tilbake, ved å prøve å backe opp andre som er med. Jeg kan heller ikke se hva som er så galt med det. Jeg kan heller ikke se hva som er så galt med å være glad for at andre "vil være med". Men om det er galt av meg å gi tilbakemeldinger til andre, så skal jeg alltids slutte med det. For det er jeg nemlig usikker på, da det nok kan se ut som fra utsiden, at dette er "min klubb". Det viser jo ditt innleg..

Og mindre tid på dol - ja, det har jeg bestemt meg for - max to ganger daglig. Om jeg vil gjennomføre det over tid, vil kun tiden vise.

Men nå skal jeg på jobb etter ti min på dol, så du får ha en så fin dag som mulig. Og takk for at du prøver å ødelegge engasjementet mitt. Men det var kun positivt ment fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

''Synes det er bra at vi kan backe opp hverandre!

''

Det skorter ikke akkurat på oppbacking fra din side, men det er lite aktivitet du har klart å utføre.

Du, hvorfor plager du J31!? Jeg synes hun tar et kjempefint initiativ her, og hun trenger ikke akkurat slike kommentarer som du slenger. Hva er vitsen? Gir det deg en glede å vite at du gjør noen lei seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hvorfor plager du J31!? Jeg synes hun tar et kjempefint initiativ her, og hun trenger ikke akkurat slike kommentarer som du slenger. Hva er vitsen? Gir det deg en glede å vite at du gjør noen lei seg?

Det går bra.. det var dumt av meg å følge opp tråden som jeg gjorde, jeg burde skjønt at noen ville reagere.

Jeg har iallefall gjort et positivt forsøk..

Takk for omtanken. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Det går bra.. det var dumt av meg å følge opp tråden som jeg gjorde, jeg burde skjønt at noen ville reagere.

Jeg har iallefall gjort et positivt forsøk..

Takk for omtanken. ;o)

Ingen har rett til å si slikt. Stå på, du, synes du tok et veldig bra initiativ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å motivere hverandre, men dette ser kanskje mest ut til å bli en syklubb. For meg virker det som om du bruker mer energi på å skrive om trening eller mangel på sådan, enn du bruker på å trene. Du skrev jo for noen dager siden at du hadde som nyttårsfortsett å være mindre på doktoronline. Er dette å oppfylle det du skulle?

Kjennes det ikke deilig ut å virkelig tråkke på noen som alt ligger nede? Koser du deg nå? Kan du ikke selv ta initiativ til en inspirerende tråd fremfor å hakke på andre - som du ser har hun fått fart i mange. Det er mer enn du har klart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra å motivere hverandre, men dette ser kanskje mest ut til å bli en syklubb. For meg virker det som om du bruker mer energi på å skrive om trening eller mangel på sådan, enn du bruker på å trene. Du skrev jo for noen dager siden at du hadde som nyttårsfortsett å være mindre på doktoronline. Er dette å oppfylle det du skulle?

Dust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å prøve? Og nei, dette er ingen "syklubb".

Hva vet du om jeg faktisk trener/trimmer/er i aktivet eller ikke, forresten?

Og nei, det er overhodet ikke "min klubb".

Jeg prøver også å gi litt tilbake, ved å prøve å backe opp andre som er med. Jeg kan heller ikke se hva som er så galt med det. Jeg kan heller ikke se hva som er så galt med å være glad for at andre "vil være med". Men om det er galt av meg å gi tilbakemeldinger til andre, så skal jeg alltids slutte med det. For det er jeg nemlig usikker på, da det nok kan se ut som fra utsiden, at dette er "min klubb". Det viser jo ditt innleg..

Og mindre tid på dol - ja, det har jeg bestemt meg for - max to ganger daglig. Om jeg vil gjennomføre det over tid, vil kun tiden vise.

Men nå skal jeg på jobb etter ti min på dol, så du får ha en så fin dag som mulig. Og takk for at du prøver å ødelegge engasjementet mitt. Men det var kun positivt ment fra min side.

Jeg syntes det var veldig hyggelig og oppmuntrende å få høre at du synes det er fint jeg er med. Håper ikke du slutter med det.

:- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var veldig hyggelig og oppmuntrende å få høre at du synes det er fint jeg er med. Håper ikke du slutter med det.

:- )

Tusen takk i like måte, orio. Det var virkelig hyggelig å høre ;o))

Hva de krasse kommentarene gjelder, så valgte jeg å ikke la det så speselt dypt inn på meg. At jeg ble lei meg, er en annen ting - men jeg koblet inn fornuften, og bestemte meg for at jeg ikke skulle la dette få ødelegge humøret mitt resten av dagen. Jeg synes det sier mer om vedkommede som skrev det...

Men jeg ble jo "redd" for at noen skulle misforstå motivet mitt. Det gjorde meg veldig usikker på om jeg skulle fortsette med det eller ikke. For jeg vil jo ikke spamme forumet heller.

(Hadde jeg forøvrig ønsket oppmerksomhet i denne forbindelse, skulle jeg mer enn gjerne innrømmet det, og jeg har innrømmet at jeg syntes det begynte å bli "farlig" godt noen ganger og da blir jeg skeptisk, fordi det kan være ødeleggende for videre fremgang).

Men jeg synes det er veldig fint at vi kan backe hverandre opp, og jeg håper at du fortsetter å delta du også :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...