Gjest en outsider,på tross av forsøk på å bli med Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 synes ofte det virker som om halvparten av dere,nesten,kjenner hverandre utenom dol.merker noen ganger jeg prøver å svare på andres innlegg,men blir avfeid fordi jeg ikke kjenner nok til bakgrunnen.trodde man sendte innlegg for å få inputs??:/ et anna spørsmål;noen som har blitt kjent via dol??prøvde på det for noen år tilbake,men de jeg fant kjemi med søkte ikke private venner... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg treffer innimellom en doler og mailer nesten daglig med en annen. ) Har også truffet / mailet med noen av de andre. Synd at du har blitt møtt sånn, men vi som har vært her i mange år (hjeeeelp....) kjenner naturlig nok bakgrunnshistorien til de som har vært lenge også. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Eneste jeg kjenner her er søsteren min. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg mailer med noen få nå og da, men har truffet ei flere ganger. Vi har feriert sammen de siste to somrene, og hun har besøkt meg et par ganger også. Hvis du ønsker å bli "kjent" med de her inne er det smart å bruke det samme nicket, bortsett fra når du skriver noe veldig sensitivt 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg kjenner ingen på DOL. Ingen av mine venner vet at jeg henger her, og jeg aner ikke om noen av mine venner henger her. Jeg snakker ALDR I om DOL til mine venner. 0 Siter
Gjest en outsider... Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg mailer med noen få nå og da, men har truffet ei flere ganger. Vi har feriert sammen de siste to somrene, og hun har besøkt meg et par ganger også. Hvis du ønsker å bli "kjent" med de her inne er det smart å bruke det samme nicket, bortsett fra når du skriver noe veldig sensitivt synes faktisk dette ER et sensitivt spørsmål jeg da:P har vanligvis fast nick ja.men kun innenfor de områdene jeg vil/kan bli gjenkjent.dette er ikke blant de!! 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Kjenner ingen og vet ikke om jeg egentlig ønsker å kjenne noen heller :-). Like greit å vimse innom her av og til, uforpliktende. Har de vennene jeg trenger i RL da, ellers hadde det kanskje vært noe annet. Bruker forskjellige nick ja, men tror jeg beholder dette kanskje ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg kjenner et par, tre stykker, men vi er ikke omgangsvenner i det daglige. Ellers så føler nok mange her at de "kjenner" dolerene litt pga tidligere samtaler i tråder. Bare kjør på, svar ivei, et sted begynner man jo 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 synes faktisk dette ER et sensitivt spørsmål jeg da:P har vanligvis fast nick ja.men kun innenfor de områdene jeg vil/kan bli gjenkjent.dette er ikke blant de!! Da får du skrive litt hyppigere enn periode. Enkelte gjør seg bemerket med en gang fordi de deltar. Altså hvis du ønsker å bli "kjent" ) 0 Siter
Gjest ikke en outsider Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg treffer innimellom en doler og mailer nesten daglig med en annen. ) Har også truffet / mailet med noen av de andre. Synd at du har blitt møtt sånn, men vi som har vært her i mange år (hjeeeelp....) kjenner naturlig nok bakgrunnshistorien til de som har vært lenge også. Hvor mange år har du vært her? 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er ganske ny her, men har allerede gjort meg samme erfaring som deg. Når noen av de "faste" legger ut et spørsmål om ett eller annet, kommer svarene på rad og rekke. Nesten uansett hva innlegget handler om. For oss nye er svarene færre, og diskusjonen kommer lissom aldri opp i samme høyden. Jeg tror det må ha noe med at de andre "kjenner" hverandre. Eller tar jeg feil? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hvor mange år har du vært her? Alt for mange... Faktisk er jeg nå oppe i to-sifret antall år her inne. 0 Siter
Gjest en outsider... Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er ganske ny her, men har allerede gjort meg samme erfaring som deg. Når noen av de "faste" legger ut et spørsmål om ett eller annet, kommer svarene på rad og rekke. Nesten uansett hva innlegget handler om. For oss nye er svarene færre, og diskusjonen kommer lissom aldri opp i samme høyden. Jeg tror det må ha noe med at de andre "kjenner" hverandre. Eller tar jeg feil? ja,sånn føler jeg og!samt at hvis jeg kommentarer andres innlegg,blir jeg iverste fall beskyldt for å blande meg:/ kjedelige greier 0 Siter
Gjest ikke en outsider Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Alt for mange... Faktisk er jeg nå oppe i to-sifret antall år her inne. Jeg trodde dol startet 1998 så da må du ha vært med fra begynnelsen av. 0 Siter
Gjest ikke en outsider Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 ja,sånn føler jeg og!samt at hvis jeg kommentarer andres innlegg,blir jeg iverste fall beskyldt for å blande meg:/ kjedelige greier Hold ut en stund og det går nok bra. Jeg har vært innom her sporadisk i mange år. Noen nick har jeg sett før, men selv bruker jeg ikke fast nick. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg trodde dol startet 1998 så da må du ha vært med fra begynnelsen av. DOL startet i 1996 og jeg fant stedet året etter... 0 Siter
Gjest ikke en outsider Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 DOL startet i 1996 og jeg fant stedet året etter... Har du vært med på andre forum samtidig? Har du vært her hele tiden, eller tatt lange pauser? Beklager nysgjerrigheten, men du trenger ikke å svare. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er ganske ny her, men har allerede gjort meg samme erfaring som deg. Når noen av de "faste" legger ut et spørsmål om ett eller annet, kommer svarene på rad og rekke. Nesten uansett hva innlegget handler om. For oss nye er svarene færre, og diskusjonen kommer lissom aldri opp i samme høyden. Jeg tror det må ha noe med at de andre "kjenner" hverandre. Eller tar jeg feil? Du er ikke ny her, er du? Jeg synes jeg har sett nicket ditt lenge. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Har du vært med på andre forum samtidig? Har du vært her hele tiden, eller tatt lange pauser? Beklager nysgjerrigheten, men du trenger ikke å svare. Har vært her hele tiden, kun feriepauser, samme nick, ingen andre fora. Her blir man gjerne fanget serru. ) 0 Siter
Gjest ikke en outsider Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Har vært her hele tiden, kun feriepauser, samme nick, ingen andre fora. Her blir man gjerne fanget serru. ) Hva er det som fanger deg;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.