Gå til innhold

mange som kjenner hverandre her?

Gjest en outsider,på tross av forsøk på å bli med

Anbefalte innlegg

Gjest en outsider,på tross av forsøk på å bli med
Skrevet

synes ofte det virker som om halvparten av dere,nesten,kjenner hverandre utenom dol.merker noen ganger jeg prøver å svare på andres innlegg,men blir avfeid fordi jeg ikke kjenner nok til bakgrunnen.trodde man sendte innlegg for å få inputs??:/

et anna spørsmål;noen som har blitt kjent via dol??prøvde på det for noen år tilbake,men de jeg fant kjemi med søkte ikke private venner...

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• Lillemus

5

• Mary Poppins

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg treffer innimellom en doler og mailer nesten daglig med en annen. :o) Har også truffet / mailet med noen av de andre.

Synd at du har blitt møtt sånn, men vi som har vært her i mange år (hjeeeelp....) kjenner naturlig nok bakgrunnshistorien til de som har vært lenge også.

candyqueen_83
Skrevet

Eneste jeg kjenner her er søsteren min.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg mailer med noen få nå og da, men har truffet ei flere ganger. Vi har feriert sammen de siste to somrene, og hun har besøkt meg et par ganger også.

Hvis du ønsker å bli "kjent" med de her inne er det smart å bruke det samme nicket, bortsett fra når du skriver noe veldig sensitivt :)

trollemor;o)
Skrevet

Jeg kjenner ingen på DOL. Ingen av mine venner vet at jeg henger her, og jeg aner ikke om noen av mine venner henger her. Jeg snakker ALDR I om DOL til mine venner.

Gjest en outsider...
Skrevet

Jeg mailer med noen få nå og da, men har truffet ei flere ganger. Vi har feriert sammen de siste to somrene, og hun har besøkt meg et par ganger også.

Hvis du ønsker å bli "kjent" med de her inne er det smart å bruke det samme nicket, bortsett fra når du skriver noe veldig sensitivt :)

synes faktisk dette ER et sensitivt spørsmål jeg da:P har vanligvis fast nick ja.men kun innenfor de områdene jeg vil/kan bli gjenkjent.dette er ikke blant de!!

Gjest qigong
Skrevet

Kjenner ingen og vet ikke om jeg egentlig ønsker å kjenne noen heller :-). Like greit å vimse innom her av og til, uforpliktende. Har de vennene jeg trenger i RL da, ellers hadde det kanskje vært noe annet.

Bruker forskjellige nick ja, men tror jeg beholder dette kanskje ;-)

Skrevet

Jeg kjenner et par, tre stykker, men vi er ikke omgangsvenner i det daglige. Ellers så føler nok mange her at de "kjenner" dolerene litt pga tidligere samtaler i tråder.

Bare kjør på, svar ivei, et sted begynner man jo :)

AneM1365380603
Skrevet

synes faktisk dette ER et sensitivt spørsmål jeg da:P har vanligvis fast nick ja.men kun innenfor de områdene jeg vil/kan bli gjenkjent.dette er ikke blant de!!

Da får du skrive litt hyppigere enn periode. Enkelte gjør seg bemerket med en gang fordi de deltar. Altså hvis du ønsker å bli "kjent" :o)

Gjest ikke en outsider
Skrevet

Jeg treffer innimellom en doler og mailer nesten daglig med en annen. :o) Har også truffet / mailet med noen av de andre.

Synd at du har blitt møtt sånn, men vi som har vært her i mange år (hjeeeelp....) kjenner naturlig nok bakgrunnshistorien til de som har vært lenge også.

Hvor mange år har du vært her?

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg er ganske ny her, men har allerede gjort meg samme erfaring som deg. Når noen av de "faste" legger ut et spørsmål om ett eller annet, kommer svarene på rad og rekke. Nesten uansett hva innlegget handler om. For oss nye er svarene færre, og diskusjonen kommer lissom aldri opp i samme høyden. Jeg tror det må ha noe med at de andre "kjenner" hverandre. Eller tar jeg feil?

Skrevet

Hvor mange år har du vært her?

Alt for mange... Faktisk er jeg nå oppe i to-sifret antall år her inne.

Gjest en outsider...
Skrevet

Jeg er ganske ny her, men har allerede gjort meg samme erfaring som deg. Når noen av de "faste" legger ut et spørsmål om ett eller annet, kommer svarene på rad og rekke. Nesten uansett hva innlegget handler om. For oss nye er svarene færre, og diskusjonen kommer lissom aldri opp i samme høyden. Jeg tror det må ha noe med at de andre "kjenner" hverandre. Eller tar jeg feil?

ja,sånn føler jeg og!samt at hvis jeg kommentarer andres innlegg,blir jeg iverste fall beskyldt for å blande meg:/ kjedelige greier

Gjest ikke en outsider
Skrevet

Alt for mange... Faktisk er jeg nå oppe i to-sifret antall år her inne.

Jeg trodde dol startet 1998 så da må du ha vært med fra begynnelsen av.

Gjest ikke en outsider
Skrevet

ja,sånn føler jeg og!samt at hvis jeg kommentarer andres innlegg,blir jeg iverste fall beskyldt for å blande meg:/ kjedelige greier

Hold ut en stund og det går nok bra. Jeg har vært innom her sporadisk i mange år. Noen nick har jeg sett før, men selv bruker jeg ikke fast nick.

Skrevet

Jeg trodde dol startet 1998 så da må du ha vært med fra begynnelsen av.

DOL startet i 1996 og jeg fant stedet året etter...

Gjest ikke en outsider
Skrevet

DOL startet i 1996 og jeg fant stedet året etter...

Har du vært med på andre forum samtidig? Har du vært her hele tiden, eller tatt lange pauser?

Beklager nysgjerrigheten, men du trenger ikke å svare.

AneM1365380603
Skrevet

Du er ikke ny her, er du? Jeg synes jeg har sett nicket ditt lenge.

Skrevet

Har du vært med på andre forum samtidig? Har du vært her hele tiden, eller tatt lange pauser?

Beklager nysgjerrigheten, men du trenger ikke å svare.

Har vært her hele tiden, kun feriepauser, samme nick, ingen andre fora. Her blir man gjerne fanget serru. :o)

Gjest ikke en outsider
Skrevet

Har vært her hele tiden, kun feriepauser, samme nick, ingen andre fora. Her blir man gjerne fanget serru. :o)

Hva er det som fanger deg;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...