Gå til innhold

mange som kjenner hverandre her?

Gjest en outsider,på tross av forsøk på å bli med

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628
Skrevet

Du er ikke ny her, er du? Jeg synes jeg har sett nicket ditt lenge.

Ja det kommer litt an på hva du regner som lenge. Jeg har vel kanskje vært her et års tid. Var fast doler for mange år siden, og brukte da samme nick. Så du har kanskje lagt merke til nicket mitt. Er ofte inne og leser, men bidrar ikke med så mye.

• Svar 106
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• Lillemus

5

• Mary Poppins

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest gammel traver
Skrevet

ja,sånn føler jeg og!samt at hvis jeg kommentarer andres innlegg,blir jeg iverste fall beskyldt for å blande meg:/ kjedelige greier

Jeg kjenner ingen personlig, men det er flere av oss som har brukt dette forumet i over 10 år, så da blir det til at man "kjenner" hverandre etterhvert. Dessverre er det vel litt som på fest, det er lettere å snakke med dem man kjenner litt, og flette inn tidligere samtaler, spørre om noe man lurer på siden sist osv.

Skrevet

Hva er det som fanger deg;)

Nei, si det du... Kanskje jeg skulle få meg et liv. ;o)

Gjest Helt enig med deg
Skrevet

Jeg er ganske ny her, men har allerede gjort meg samme erfaring som deg. Når noen av de "faste" legger ut et spørsmål om ett eller annet, kommer svarene på rad og rekke. Nesten uansett hva innlegget handler om. For oss nye er svarene færre, og diskusjonen kommer lissom aldri opp i samme høyden. Jeg tror det må ha noe med at de andre "kjenner" hverandre. Eller tar jeg feil?

Helt enig og har mange ganger tenkt at jeg ikke gidder skrive mer her inne. I mange heftige tråder kan man oppleve å være blant tre-fire som ikke blir kommentert av trådstarter i det heletatt, mens alle de kjente får både svar og gjensvar. Sånt blir man jo litt lei etterhvert..

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg hverken kjenner eller er omgangsvenn med noen her.

Men kjenner jo igjen en del nick, og fordi noen skriver mer enn andre kjenner jeg ettervert litt til dem. Og det er lettere å kommentere innlegg til de jeg kjenner til fra før, med minder temaet engasjerer meg spesielt.

Skrevet

Eg kjenner ingen her!

Brukte dol veldig mye fra høsten 1998 og ei stund fremover, da hadde eg egså kontakt med flere via mail, sms og telefon, det har eg slutta med.

Har ingen intensjoner om å skaffe meg venner her inne, men det er mange trivelige folk her som det er ok å "skravle med". :)

AneM1365380603
Skrevet

Helt enig og har mange ganger tenkt at jeg ikke gidder skrive mer her inne. I mange heftige tråder kan man oppleve å være blant tre-fire som ikke blir kommentert av trådstarter i det heletatt, mens alle de kjente får både svar og gjensvar. Sånt blir man jo litt lei etterhvert..

Jeg har vært ny her selv, så jeg vet hvordan det er!

En venninne sa en gang: "Jeg skal faen ikke la meg overse". Dette har jeg selv tatt med meg til passe anledninger :)

Gjest en outsider...
Skrevet

Eg kjenner ingen her!

Brukte dol veldig mye fra høsten 1998 og ei stund fremover, da hadde eg egså kontakt med flere via mail, sms og telefon, det har eg slutta med.

Har ingen intensjoner om å skaffe meg venner her inne, men det er mange trivelige folk her som det er ok å "skravle med". :)

ditt er et av nickene som går igjen,så for en utenfor ser det ut som om du er bedre kjent her...

Skrevet

ditt er et av nickene som går igjen,så for en utenfor ser det ut som om du er bedre kjent her...

Eg bruker bare (altfor) mye tid her skriver mange innlegg og svarer på mange, det er nok derfor det ser slik ut, dessuten bruker eg fast nick (99% av tiden) som er navnet mitt.

Det begynte eg med i 1998, men har vært borte i laaange perioder siden den gang. :-)

Gjest Helt enig
Skrevet

Jeg har vært ny her selv, så jeg vet hvordan det er!

En venninne sa en gang: "Jeg skal faen ikke la meg overse". Dette har jeg selv tatt med meg til passe anledninger :)

Sant sant. Så det ender alltid opp med at jeg hiver meg innpå igjen - og driter i om jeg bare ytrer ut i løse lufta.. ;)

Egentlig lurer jeg litt på om jeg har irritert folk på noe vis. Jeg har vært her et års tid nå, men får oftere svar om jeg bruker et tilfeldig nick, og ikke det folk etterhvert burde begynne å kjenne meg som?

Gjest en outsider...
Skrevet

Sant sant. Så det ender alltid opp med at jeg hiver meg innpå igjen - og driter i om jeg bare ytrer ut i løse lufta.. ;)

Egentlig lurer jeg litt på om jeg har irritert folk på noe vis. Jeg har vært her et års tid nå, men får oftere svar om jeg bruker et tilfeldig nick, og ikke det folk etterhvert burde begynne å kjenne meg som?

samma her.men i dag bruker jeg et tilfeldig nick da:P

Gjest Er webmaster kjent?
Skrevet

samma her.men i dag bruker jeg et tilfeldig nick da:P

En annen ting jeg har hatt på følelsen også; Stemmer det at de kjente her inne vet hvem webmaster er?

Skrevet

Jeg har vært på DOL i ca 10 år, men har til dags dato aldri møtt en DOL'er (ikke som jeg vet om iallefall ;-))

Allikevel "kjenner" jeg noen bedre enn andre, gjerne fordi de har vært på DOL i like mange år som meg.

Er man aktiv her inne og skriver mange innlegg, samt svarer på mange, så vil man etterhvert bli "sett" mer enn man blir om man ikke er veldig aktiv. Ganske logisk i grunnen :)

AneM1365380603
Skrevet

En annen ting jeg har hatt på følelsen også; Stemmer det at de kjente her inne vet hvem webmaster er?

Noen påstår at webbis er det. Jeg har valgt å tenke som så at jeg skal stole på denne personen, og at jeg ikke har noe med at vedkommende chatter privat med andre.

En løsmunnet webmaster har ikke jobben lenge uansett :) Jeg stoler på vår i allefall!

Skrevet

Jeg har vært her i mange år (ca ti år) - og har møtt 2 stykker her - den ene 3 ganger (tror jeg) og den andre 1 gang. Et par mailer jeg litt med også.

Vær aktiv, og svar på innleggene, og skriv gjerne innlegg selv, så legger vi merke til deg :-)

Skrevet

Jeg føler jeg kjenner en del her inne, og du får jo med deg litt av bakgrunnen etc hvis du har vært her en stund. Men jeg kjenner ingen i rl, og det synes jeg er greit.

AneM1365380603
Skrevet

Det er mange nye her som har gjort seg bemerket med en gang. Det er slike som ikke er redd for å drite seg ut, og de bruker samme nick :)

Et eksempel på en som ble kjent med alle med en gang er mora2. Hun kom hit vennlig og med egne meninger :)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har ikke møtt noen dolere til tross for at jeg har vært her i mange år. Har hatt en del på msn og sendt litt mail med noen men ikke noe mere enn det.

Som andre her sier så føler jeg likevel at jeg "kjenner" en del her inne som har vært her i mange år. Det er vel ganske naturlig..

Skrevet

Jeg aner iallefall ikke hvem webbis er, og det er igrunnen like greit ;)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kjenner ikke så mange utenom Dol. Det er vel en doler jeg har pratet mest med privat, men faktisk aldri møtt.

Noen av dolerene som var her før har jeg litt kontakt med via andre kanaler. Det har blitt en mail og tre med forskjellige dolere før i tiden.

I det siste har jeg ikke vært så aktiv på skrivefronten, jeg mistet litt piffen en stund.

Fast nick blir en jo kjent med, og det synes jeg er hyggelig. Da husker jeg på små ting, danner meg et bilde av dolerene, blir bedre kjent rett og slett.

Når noen bytter nick ofte så føler jo kanskje den at den kjenner meg bedre enn jeg er klar over at jeg kjenner vedkommene. Om du skjønner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...