Gjest Shira :o) Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg aner iallefall ikke hvem webbis er, og det er igrunnen like greit Aner ikke jeg heller. Dette blir jo spekulert i jevnlig her inne, men da sier jo de aller fleste at de ikke aner hvem webbis er. (de er vel kanskje dessuten flere webbiser?) 0 Siter
Gjest Er webmaster kjent? Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Noen påstår at webbis er det. Jeg har valgt å tenke som så at jeg skal stole på denne personen, og at jeg ikke har noe med at vedkommende chatter privat med andre. En løsmunnet webmaster har ikke jobben lenge uansett Jeg stoler på vår i allefall! Jeg syns egentlig at dersom noen vet hvem h*n er, burde alle vite det, eller rettere sagt; webmaster burde være ukjent for alle. En outet webmaster ville vel ikke oppleve å ha en fri samtale her inne kanskje? Men, men, sikkert greit som det er også! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg syns egentlig at dersom noen vet hvem h*n er, burde alle vite det, eller rettere sagt; webmaster burde være ukjent for alle. En outet webmaster ville vel ikke oppleve å ha en fri samtale her inne kanskje? Men, men, sikkert greit som det er også! Så lenge webmaster tier om sensitive opplysninger om brukerne synes jeg det er greit hva h*n enn gjør Jeg har inntrykk av at vår gjør jobben sin, så jeg orker ikke å kaste bort kalorier på å spekulere på hvem det er. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 En annen ting jeg har hatt på følelsen også; Stemmer det at de kjente her inne vet hvem webmaster er? Jeg vet om et fast nick er inne som en gang ble spekulert i om var webbis men jeg tror personlig ikke at h*n er det.. Men det spiller ingen rolle så lenge vedkommende overholder taushetsplikten. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 En annen ting jeg har hatt på følelsen også; Stemmer det at de kjente her inne vet hvem webmaster er? Jeg vet om et fast nick er inne som en gang ble spekulert i om var webbis men jeg tror personlig ikke at h*n er det.. Men det spiller ingen rolle så lenge vedkommende overholder taushetsplikten. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 En annen ting jeg har hatt på følelsen også; Stemmer det at de kjente her inne vet hvem webmaster er? ''Stemmer det at de kjente her inne vet hvem webmaster er?'' Det er mulig noen (tror de) vet hvem webmaster er, eg vet det ikkje. Sjøl om eg har skrevet her inne at Jølsen & Webmaster er samme pesron, men det har bare vært for å "provosere" webmaster litt, men det funka dårlig. 0 Siter
Gjest Er webmaster kjent? Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 ''Stemmer det at de kjente her inne vet hvem webmaster er?'' Det er mulig noen (tror de) vet hvem webmaster er, eg vet det ikkje. Sjøl om eg har skrevet her inne at Jølsen & Webmaster er samme pesron, men det har bare vært for å "provosere" webmaster litt, men det funka dårlig. ''Sjøl om eg har skrevet her inne at Jølsen & Webmaster er samme pesron, men det har bare vært for å "provosere" webmaster litt, men det funka dårlig. :)'' LOL! 0 Siter
Gjest Er webmaster kjent? Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg vet om et fast nick er inne som en gang ble spekulert i om var webbis men jeg tror personlig ikke at h*n er det.. Men det spiller ingen rolle så lenge vedkommende overholder taushetsplikten. ''Men det spiller ingen rolle så lenge vedkommende overholder taushetsplikten.'' Enig i det, i allefall til et visst punkt. Men jeg syns egentlig taushetsplikten burde omfatte ananymitet om egen identitet. Syns alle eller ingen skal vite at de "snakker" med webmaster i en tråd jeg. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 ''Men det spiller ingen rolle så lenge vedkommende overholder taushetsplikten.'' Enig i det, i allefall til et visst punkt. Men jeg syns egentlig taushetsplikten burde omfatte ananymitet om egen identitet. Syns alle eller ingen skal vite at de "snakker" med webmaster i en tråd jeg. ''Syns alle eller ingen skal vite at de "snakker" med webmaster i en tråd jeg.'' Hvorfor det? Hvis webmaster snakker som privatperson synes jeg det er helt greit. De har en jobb å gjøre, men har samtidig personlige meninger. Hvis de skiller mellom rollene ser jeg ingen problemer. 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Helt enig og har mange ganger tenkt at jeg ikke gidder skrive mer her inne. I mange heftige tråder kan man oppleve å være blant tre-fire som ikke blir kommentert av trådstarter i det heletatt, mens alle de kjente får både svar og gjensvar. Sånt blir man jo litt lei etterhvert.. Sånn var det for meg også de jeg var ny og også de første årene da jeg ikke skrev så mye. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1231024489' post='4054966] Aner ikke jeg heller. Dette blir jo spekulert i jevnlig her inne, men da sier jo de aller fleste at de ikke aner hvem webbis er. (de er vel kanskje dessuten flere webbiser?) Skulle tro det var flere, ja... Ikke skjønner jeg hvordan man kan finne ut hvem som er webbis, men så pleier ikke jeg å klare å avsløre troll her inne heller 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Skulle tro det var flere, ja... Ikke skjønner jeg hvordan man kan finne ut hvem som er webbis, men så pleier ikke jeg å klare å avsløre troll her inne heller Jeg er også helt elendig på å avsløre folk!!!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg er også helt elendig på å avsløre folk!!!! Vi er sikkert fryktelig naive ;-P 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 ''Men det spiller ingen rolle så lenge vedkommende overholder taushetsplikten.'' Enig i det, i allefall til et visst punkt. Men jeg syns egentlig taushetsplikten burde omfatte ananymitet om egen identitet. Syns alle eller ingen skal vite at de "snakker" med webmaster i en tråd jeg. ''Syns alle eller ingen skal vite at de "snakker" med webmaster i en tråd jeg.'' Enig. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Vi er sikkert fryktelig naive ;-P Ja, jeg tror alltid det beste om folk, inntil jeg er helt overbevist om de motsatte! Husker i tenårene, da jeg og min søster hadde trasket opp og ned gågata samtidig, og kom hjem ut på natta..... Hun var helt frustrert over alt stoffet som var tilgjengelig i byen - jeg hadde nå ikke sett et snev av verken stoff eller langere!!!!! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Skulle tro det var flere, ja... Ikke skjønner jeg hvordan man kan finne ut hvem som er webbis, men så pleier ikke jeg å klare å avsløre troll her inne heller Dårlig på det der trollavsløringene jeg også. 0 Siter
Gjest Er webmaster kjent? Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Så lenge webmaster tier om sensitive opplysninger om brukerne synes jeg det er greit hva h*n enn gjør Jeg har inntrykk av at vår gjør jobben sin, så jeg orker ikke å kaste bort kalorier på å spekulere på hvem det er. ''så lenge h*n tier om sensitive opplysninger om brukerne'' Jeg syns egentlig h'n skal la være å kommentere andre brukere i det hele tatt jeg. Nå skriver jeg feks under anonymt nick i denne tråden nettopp fordi slike tema kan bidra til irritasjon hos enkelte, og jeg gidder ikke erge på meg folk av så små uviktige ting som dette. Men webmaster vet gjennom sine rettigheter derimot godt hvilket fast nick jeg bruker, og nettopp slike ting setter webbis i en spesiell situasjon mht til oss andre her inne. Webmaster vet mer om oss en vi gjør om h*n, og jeg syns det innebærer et visst ansvar. Men når det er sagt: Jeg syns også det virker som webbis på dette forumet gjør en god jobb. 0 Siter
Gjest Helt enig med deg Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Sånn var det for meg også de jeg var ny og også de første årene da jeg ikke skrev så mye. Det er vel bare å holde ut da! Dine innlegg er by the way alltid like artige å lese! 0 Siter
3stakk Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg kjenner ingen her, men etter å ha lest en stund gjenkjenner jeg en del nick, og skal jeg være helt ærlig har jeg mine favorittskribenter jeg også. Sånn er det bare. Enkelte temaer appellerer mer til den personen man selv er ;-) Jeg har nettopp meldt min ankomst og føler meg så absolutt velkommen, men det tar alltid tid å bli godt kjent både her og i real life 0 Siter
Gjest Er webmaster kjent? Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 ''Syns alle eller ingen skal vite at de "snakker" med webmaster i en tråd jeg.'' Hvorfor det? Hvis webmaster snakker som privatperson synes jeg det er helt greit. De har en jobb å gjøre, men har samtidig personlige meninger. Hvis de skiller mellom rollene ser jeg ingen problemer. Fordi jeg har sett tråder hvor jeg syns webmaster har gått inn og korrigert og gitt enkeltnick en slags beskyttelse. Jeg reagerte på det, og skjønte ikke hvorfor ett nick skulle få en slik ekstra *beskyttelse'. for det er mange misforståelser her på dol i løpet av en vanlig uke som aldri ryddes opp i av webbis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.