Gå til innhold

Jeg har ikke kjøpt kalender for 2009...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... jeg må ut i morgen. Ukeplanlegger med plass til å skrive opp ditt og datt for alle i familien. *sukk* Jeg er treeeeg.

Dere har vel slikt i hus allerede. Det er vel utsolgt for lenge siden også, med min "flaks"... :-(

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

17

• morsan

10

• mariaflyfly

4

• Orio

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest nmwtfia
Skrevet

eller du finner på tilbud.tidl har jeg vært kjip nok til å vente til nyåret med sånt.i år fikk jeg det i gave...

Skrevet

Hvis du somler enda litt mer får du den til halv pris. I mellomtiden er løse lapper et velprøvd system.

:- )

Skrevet

Hvis du somler enda litt mer får du den til halv pris. I mellomtiden er løse lapper et velprøvd system.

:- )

Løse lapper duger ikke til 5 personer, hehe.. prøv å se det for deg. I tillegg har jeg en flink 3-åring som raskt ommøblerer mors lappesystem ;s

TorneROSA1365380904
Skrevet

Jeg har akkurat skaffet meg, kjøpte i går :) Så er ikke bare du som er treg! ;)

Skrevet

Jeg har akkurat skaffet meg, kjøpte i går :) Så er ikke bare du som er treg! ;)

Hvor kjøpe du det? Bokhandel?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231104502' post='4055823]

Løse lapper duger ikke til 5 personer, hehe.. prøv å se det for deg. I tillegg har jeg en flink 3-åring som raskt ommøblerer mors lappesystem ;s

Min erfaring er at 3-4-åringer simpelthen elsker sånne gule lapper, skriver viktige beskjeder på dem, og henger dem over hele huset. Hvorvidt det stod noe vesentlig på den eller ikke fra før av, er uviktig. ;)

Skrevet

Du bare MÅ bestille deg en sånn prokrastineringskalender som Cathlin hadde...

Skrevet

''Det er vel utsolgt for lenge siden også, med min "flaks"... :-(''

Nei det tviler eg sterkt på, mulig de er utsolgt for de fra 2008.

Skrevet

Min erfaring er at 3-4-åringer simpelthen elsker sånne gule lapper, skriver viktige beskjeder på dem, og henger dem over hele huset. Hvorvidt det stod noe vesentlig på den eller ikke fra før av, er uviktig. ;)

Nemlig, hehe... Og for ikke å snakk om, hvis lappene er rosa...! *grøss*

Skrevet

''Det er vel utsolgt for lenge siden også, med min "flaks"... :-(''

Nei det tviler eg sterkt på, mulig de er utsolgt for de fra 2008.

Moromann ;-)

Skrevet

Link?

Skrevet

Jeg skal ikke engang HA slik kalender! ;-)

Men bare én unge holder det i massevis å notere hans fritidsgreier i min egen syvende sans:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231104640' post='4055832]

Nemlig, hehe... Og for ikke å snakk om, hvis lappene er rosa...! *grøss*

De skal helst være rosa. ;)

Skrevet

''prokrastineringskalender''

Kor får en tak i de da?

Heter kalenderen det?

Skrevet

Jeg skal ikke engang HA slik kalender! ;-)

Men bare én unge holder det i massevis å notere hans fritidsgreier i min egen syvende sans:-)

Her er vi til dels to voksne som følger opp tre barn, så det er greit om planen for uka henger på veggen, og ikke befinner seg i min veske... for gjør den det, så er ALLE aktiviteter og avtaler mitt ansvar. Jeg liker å delegere det jeg kan. Jeg er en himla god prosjektleder ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231105171' post='4055854]

Her er vi til dels to voksne som følger opp tre barn, så det er greit om planen for uka henger på veggen, og ikke befinner seg i min veske... for gjør den det, så er ALLE aktiviteter og avtaler mitt ansvar. Jeg liker å delegere det jeg kan. Jeg er en himla god prosjektleder ;-)

Vi skriver begge ned i kalenderne våre. Hadde en gang en slik for å ha på veggen, men vi glemte å oppdatere den...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...