Gå til innhold

Jeg har ikke kjøpt kalender for 2009...

Anbefalte innlegg

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

17

• morsan

10

• mariaflyfly

4

• Orio

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest ViViola
Skrevet

Jøss, åssen har du kommet deg så langt inn i nytt år uten????

Kjøpte ny i november, jeg, umiddelbart etter at de kom i butikkene. Og da var det allerede ting som sto på gule lapper.

Du imponerer meg!

:-)

Skrevet

Vi skriver begge ned i kalenderne våre. Hadde en gang en slik for å ha på veggen, men vi glemte å oppdatere den...;-)

aha.. jeg har ikke hatt en 7.sans på mange år.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231105255' post='4055858]

*hehe* Sjarmtroll ;-)

Jeg synes særlig den som var nennsomt surret rundt tissen tok kaka. *he he*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231105317' post='4055864]

aha.. jeg har ikke hatt en 7.sans på mange år.

Klarer meg ikke uten den:-)

Skrevet

Jøss, åssen har du kommet deg så langt inn i nytt år uten????

Kjøpte ny i november, jeg, umiddelbart etter at de kom i butikkene. Og da var det allerede ting som sto på gule lapper.

Du imponerer meg!

Jeg har aldri vært så sløv. Jeg får skylde på langvarig influensa og at jeg ikke har vært på butikk på flere uker... hehe!

Skrevet

Klarer meg ikke uten den:-)

Notat på mobilen?

Skrevet

*Ler så jeg setter vinen i halsen*

Hvor søren finner du alt det der??

*S* Jeg fikk denne i en mail for lenge siden, og husket på den nå under alt post-it-snakket. Så billed-googlet jeg "child pany liner" og voila!

Gjest ViViola
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231105380' post='4055869]

Jeg har aldri vært så sløv. Jeg får skylde på langvarig influensa og at jeg ikke har vært på butikk på flere uker... hehe!

Det burde forresten vært abonnementsordning på slike kalendre. DET hadde vært noe, det!

Unnskyldningen din holder, men i morgen - løp og kjøp!

Skrevet

Jeg synes særlig den som var nennsomt surret rundt tissen tok kaka. *he he*

Hehe, han var søt, tipper foreldrene fikk seg en god latter :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231105400' post='4055870]

Notat på mobilen?

Det kan bare være et subsitutt!

Jeg lager huskelister på mobil og har varsel som piper over viktige ting, men ingenting slår det å ha en liten papirkalender i veska:-)

Finn & jeg setter oss ned innimellom og tar for oss de nærmeste ukene og skriver opp hverandres avtaler osv, i dne grad vi ikke har fåt skrevet dem opp tidligere.

Skrevet

Det burde forresten vært abonnementsordning på slike kalendre. DET hadde vært noe, det!

Unnskyldningen din holder, men i morgen - løp og kjøp!

Will do! :-) oppdatering følger, hehe!

Skrevet

Det der må være mrxx når han var liten! :-)

Liten både her & der...

Skrevet

Det kan bare være et subsitutt!

Jeg lager huskelister på mobil og har varsel som piper over viktige ting, men ingenting slår det å ha en liten papirkalender i veska:-)

Finn & jeg setter oss ned innimellom og tar for oss de nærmeste ukene og skriver opp hverandres avtaler osv, i dne grad vi ikke har fåt skrevet dem opp tidligere.

Finn er real sånn, hehe! Min er en smule mer fraværende. Han skulle hett "Finn-itj". ;-)

Skrevet

Altså - atte - skulle nesten tro du jobbet med databaser, så god oversikt som har....

Jeg har sett denne før - men å ha linken? Eller å tenke på å lete den fram? Neeeiiii.....

;-) billedgooglet "car post it" - fort gjort:-)

Gjest eurofoto ordner en for deg kjapt og .....
Skrevet

Bestilte hos Eurofoto på nettet uka før jul jeg, den kom allerede i romjula, så her henger den på veggen, med 26 forskjellige bilder av familietn :))))) så koselig atte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...