Gjest Elextra Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Ikke sikker på om jeg skjønner hva du mener en gang, jeg. Vi holder oss til ukeplaner fra skolen og barnehage og har ellers alt i Outlook. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg bruker kun kalenderen på mobilen... Veldig greit å ha en kalender som varsler. ;0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg bruker kun kalenderen på mobilen... Veldig greit å ha en kalender som varsler. ;0) Samme gjør jeg! Lillehjernen min det 0 Siter
sort som natta Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg bruker kun kalenderen på mobilen... Veldig greit å ha en kalender som varsler. ;0) samme brukte jeg...men nyttår smalt mobilen i stykker,og da var alt tapt..så jeg noterer dobbelt 0 Siter
plommeblomst Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Det er mulig jeg ikke helt skjønner hva du er ute etter, hvorfor må man kjøpe en kalender. Jeg lager en tabell i Word, ett A4-ark pr. måned. Bra med plass til å skrive i hver rute. Én dag, én rute. Vi er to v/to b. Syns det funker helt greit. 0 Siter
tonie Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har fått en meget vakker hjemmelaget en av sønnen. Den går ikke an å lukke fordi januar er dekorert med digre snøballer av sammenrullet silkepapir... Jeg kan sende foto du kan gi til dine håpefulle som inspirasjon? Mhm? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 samme brukte jeg...men nyttår smalt mobilen i stykker,og da var alt tapt..så jeg noterer dobbelt Å nei, så kjipt....Sikkert lurt å notere dobbelt ja...Men det får jg aldri gjort.. :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Samme gjør jeg! Lillehjernen min det Hehe! Ikke sant! :0) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 samme brukte jeg...men nyttår smalt mobilen i stykker,og da var alt tapt..så jeg noterer dobbelt Tips: Synkroniser ukentlig eller så opp mot Outlook, og vips så har du backup. 0 Siter
Orio Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231104502' post='4055823] Løse lapper duger ikke til 5 personer, hehe.. prøv å se det for deg. I tillegg har jeg en flink 3-åring som raskt ommøblerer mors lappesystem ;s Jeg sa ikke at det var et godt system, bare at det var velprøvd. Hadde det fungert bra hadde jeg nok ikke kjøpt dagbok i februat hvert år. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ikke sikker på om jeg skjønner hva du mener en gang, jeg. Vi holder oss til ukeplaner fra skolen og barnehage og har ellers alt i Outlook. Tillegg: Kan forstå behovet for en veggkalender om barna er så store at de følger med på den. Det er ikke våre ennå. For oss fungerer det dermed bra med elektroniske kalendere (Outlook) som synkes mot mobilen. Vi voksne sender "innkallinger" til hverandre for div. avtaler, slik at vi også har hverandres avtaler i kalenderen. Barnas aktiviteter ligger også inne. Greit å ha alt på ett sted. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Jeg har fått en meget vakker hjemmelaget en av sønnen. Den går ikke an å lukke fordi januar er dekorert med digre snøballer av sammenrullet silkepapir... Jeg kan sende foto du kan gi til dine håpefulle som inspirasjon? Mhm? *hehe* Det er kanskje ikke nødvendig, men takk for engasjementet i saken ;-) 0 Siter
mirami Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Skjønner fortvilelsen din absolutt! Jeg har ingen familie, så har bare ansvar for meg selv, og likevel er jeg helt avhengig av filofaksen min.. Uten den vandrer jeg bare rundt uten mål og mening! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Skjønner fortvilelsen din absolutt! Jeg har ingen familie, så har bare ansvar for meg selv, og likevel er jeg helt avhengig av filofaksen min.. Uten den vandrer jeg bare rundt uten mål og mening! ;-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Vi har elektronisk. På google kan alle 4 ha sin egen konto som vises på samme kalender. Genialt. Er ikke ting skrevet opp der gjelds det ikke hvis det er kollisjon... 0 Siter
Kolesjanka Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Vi har elektronisk. På google kan alle 4 ha sin egen konto som vises på samme kalender. Genialt. Er ikke ting skrevet opp der gjelds det ikke hvis det er kollisjon... Signerer denne. Google kalender er genial. Man kan også sette opp varsling til mobil, og motta SMS for det man ønsker påminnelse om. http://www.google.com/intl/no/googlecalendar/tour.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.