candyqueen_83 Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Tror det må være lokalt, står ikke noe om det på nettsidene deres i alle fall. Hmm.. Dumt da. 0 Siter
McLoud Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor må du handle buff på sportsforretning? HotRod i Tr.heim har mange tøffe. Handlet selv der når jeg var innom Stiftsstaden i sommer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor må du handle buff på sportsforretning? HotRod i Tr.heim har mange tøffe. Handlet selv der når jeg var innom Stiftsstaden i sommer. Jeg drar ikke ned i Trondheim sentrum frivillig. ) Handler helst på et tettsted utenfor byen når jeg er hos min kjære jeg, der har de faktisk flere sportsbutikker og velge mellom. ) 0 Siter
McLoud Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg drar ikke ned i Trondheim sentrum frivillig. ) Handler helst på et tettsted utenfor byen når jeg er hos min kjære jeg, der har de faktisk flere sportsbutikker og velge mellom. ) Bare vær sånn du :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Skrevet 5. januar 2009 Bare vær sånn du :-) Og sånn er jeg! ;-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.