Gå til innhold

Skikkelig kuldeperiode om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har det vært bitende kulde i dag, ca. 10 minus.

Skrevet

Ja det er kaldt.

Stod det ikke et innlegg under her skrevet av deg som ble borte med en gang? eller spiller øynene mine meg et puss nok en gang..

Skrevet

10 minus er da ikke bitende kulde med mindre det er vind i tillegg. Jeg var ute og gikk kveldstur i -10 i går kveld og hadde kledd skikkelig på meg og kokte nesten inne i varmedressen, skinnlua og muckboots-støvlene fra Felleskjøpet! ;o)

Skrevet

12- hos meg... *brrrrrrrr* Men deilig med en oppfriskende spasertur til jobb på 20 min. i raskt tempo. :) Men verre med å få varma opp bilen, skape is og hakke tenner den første biten.

Gjest Moffedille
Skrevet

Kaldt her også,brrr!!!

*Lengter etter våren*

Skrevet

13 minus hjemme hos oss i dag tidlig. Ikke pokker om jeg går til t-banen og står og venter på den og trikken i den temperaturen! Det blei bilen til skolen i dag, ja. :)

Skrevet

Ja, her på Sørlandet var det også minus 10 i dag - men et strålende vintervær!!!!

Så vi kledte oss godt hele gjengen - ungene skal nå være mye ute i dag på skole og barnehage - jeg sitter inne og lengter ut.... Tenkte jeg skulle ta med meg et par av barna etter middag og prøve skøytene.

Skrevet

Greit nok at det er kaldt, hadde vi bare hatt snø også! Da vi hadde snø sist ble det tøvær før vi fikk sukk for oss, men hadde det snødd like før jul, hadde kulda gjort at snøen fortsatt lå fin og hvit og ikke bare slaps eller hålke...:-(

Gjest Elextra
Skrevet

Skikkelig kaldt her også, men foretrekker faktisk kulde fremfor fuktig vær og temperetaurer rundt null. _Da_ fryser jeg da, på en mye verre måte!

Har hatt mange fine skøyteturer i det siste, men savner snøen.

Skrevet

Her var det -16 da jeg våknet i dag. Brrr. Nå holder det!:/

Skrevet

Ha, da slår jeg deg, her er det -23!;) Og snø og strålende vintervær! Jeg synes det er helt topp, men så har jeg juleferie en uke ekstra, og kan velge å bare sitte inne med fyr på ovnen og lese en god bok, hvis jeg vil det, jeg må ikke absolutt ut i kulda, og da er det igrunn greit!;)

Skrevet

Ja det er kaldt.

Stod det ikke et innlegg under her skrevet av deg som ble borte med en gang? eller spiller øynene mine meg et puss nok en gang..

''Stod det ikke et innlegg under her skrevet av deg som ble borte med en gang?''

Jo det stemmer, men der kom eg i skade for å skrive nicket Jølsen, og det er tydeligvis forbudt for tiden...

Gjest Moffedille
Skrevet

''Stod det ikke et innlegg under her skrevet av deg som ble borte med en gang?''

Jo det stemmer, men der kom eg i skade for å skrive nicket Jølsen, og det er tydeligvis forbudt for tiden...

Da blir vel det du skrev nå også slettet ; )

Skrevet

Da blir vel det du skrev nå også slettet ; )

Mulig det...:-)

Eg skreiv to eller tre forskjellige innlegg på meldinger til "h*n du vet* i går, de blei alle sletta like fort som eg skreiv de.

Til og med innlegget eg skreiv og spurte om _det_ var forbudt på webmasterforumet, blei sletta på direkten. he.he..jau, jau...

Gjest Moffedille
Skrevet

Eg skreiv to eller tre forskjellige innlegg på meldinger til "h*n du vet* i går, de blei alle sletta like fort som eg skreiv de.

Til og med innlegget eg skreiv og spurte om _det_ var forbudt på webmasterforumet, blei sletta på direkten. he.he..jau, jau...

Hehe det var jo merkelig i grunn,men men det har vel en årsak : )

Skrevet

Skjønner ikke at det blir slettet. Du er jo så skjønn! :)

Skrevet

Ha, da slår jeg deg, her er det -23!;) Og snø og strålende vintervær! Jeg synes det er helt topp, men så har jeg juleferie en uke ekstra, og kan velge å bare sitte inne med fyr på ovnen og lese en god bok, hvis jeg vil det, jeg må ikke absolutt ut i kulda, og da er det igrunn greit!;)

''Ha, da slår jeg deg, her er det -23!;)''

Det var kaldt ja!

Nordpolen? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...