Gå til innhold

Noen frisører her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakker om påstanden "alle er like pene". Det er ikke sant. Noen er penere enn andre, sånn er det bare. Og alle kan ikke synge som Sissel om de øver aldri så mye.

PS: Jeg tviler vel på at pannen til trådstarter er så stygg som hun vil ha det til. Det er helheten som teller. Se på prinsesse Madeleine. Hun er ikke akkurat fæl selv om hårfestet nesten er nede ved øyenbrynene noen ganger;)

Helt enig med deg her.

Alle mennesker er ikke like pene når det kommer til det ytre.

:0)

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg tror jegt er et godt menneske selv om jeg ser at noen er penere enn andre. ;-)

Tror du det er de kommersielle kreftene som gjør at de peneste dyrene blir foretrukket? Det går på genene, at de peneste individene ofte er de friskeste og de som har størst sjanse til å overleve.

Tror du det er de kommersielle kreftene som gjør at de peneste dyrene blir foretrukket?

Det er subjektivt, for noen synes at shetlandsponnier er de søteste i verden og andre synes at arabere der de flotteste dyrene.

Det er også subjektivt hvem en synes er de peneste menneskene.

Flotte mennesker som har kittet seg og malt seg etter alle kunstens regler, er pr alminnelig definisjon blant de peneste menneskene, mens jeg personlig synes at det er mye penere å være naturlig uten å være påført mye sminke og dilldall.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tror du det er de kommersielle kreftene som gjør at de peneste dyrene blir foretrukket?

Det er subjektivt, for noen synes at shetlandsponnier er de søteste i verden og andre synes at arabere der de flotteste dyrene.

Det er også subjektivt hvem en synes er de peneste menneskene.

Flotte mennesker som har kittet seg og malt seg etter alle kunstens regler, er pr alminnelig definisjon blant de peneste menneskene, mens jeg personlig synes at det er mye penere å være naturlig uten å være påført mye sminke og dilldall.

Jeg snakket om ville dyr i naturen. At dyr velger de vakreste eksemplarene når de skal formere seg.

Skrevet

''Jeg har svært liten panne, bare 2-3 cm rett over øyebrynene og ca 5 cm midt på.''

Er panna de bare 5 cm brei?

Gjest høstløv
Skrevet

Jeg snakket om ville dyr i naturen. At dyr velger de vakreste eksemplarene når de skal formere seg.

Det er vel ikke alltid riktig at det er de vakreste, for ofte så slåss hannene om hunnenes gunst, så jeg vil hellere si at det er vinnerne i dyreverdenen som får parre seg med hunnene.

Men det er forskjellig praksis fra dyrerase til dyrerase.

Vi har hver vår gående remjende hankatter rundt huset vårt om natten og kommer det en hunnkatt, så slåss hannkattene om hunnens gunst. Hunnen velger ikke etter hvem som er penest.

Gjest Elextra
Skrevet

LOL morsomt at du nevner Callas. Hennes stemme er nok til stor grad medfødt, men om du hadde vokst opp med foreldre som fikk deg til å øve så mye som henne så hadde du nok også kunnet synge bra. :)

Men stor forskjell på å synge bra og å synge som Callas, da :-)

Skrevet

Men stor forskjell på å synge bra og å synge som Callas, da :-)

Hehe, ja, men det blir som å si at hvis du ikke er født perfekt så hjelper det å bli så tynn som mulig. Det blir galt.

Skrevet

Herregud, kunne ønske vi befant oss på steinaldernivå ennå.

Ikke at jeg skjønner hva du snakker om, men det gjør du sikkert selv :)

Skrevet

Ikke at jeg skjønner hva du snakker om, men det gjør du sikkert selv :)

Hehe ja tror iallefall det! :P

Skrevet

Hehe ja tror iallefall det! :P

Godt, det viktigste er tross alt å ha trua :)

Skrevet

Godt, det viktigste er tross alt å ha trua :)

Hehe ja man kommer et godt stykke på vei iallefall! :)

trollemor;o)
Skrevet

Jeg er ikke frisør, men jeg tror du skal velge pannelugg som henger rett ned.

trollemor;o)
Skrevet

Hvem har bestemt at noen er penere enn andre? Jo de kommersielle kreftene. Før de kom på banen var det ingen som tenkte at noen var penere enn andre. Våre sinn er forgiftet av de kommersielle kreftene!

Har du sett Lord of the Rings? I de dagene var dverger like pene som andre. Å bruke ordet "pene" om mennesker er å tråkke på de som ikke fyller de krav som er satt for å være pen.

Du kan være med på å forandre vårt samfunn. Ikke døm folk etter om de er "pene" eller ikke, døm dem etter om de er snille eller ikke.

Mennesker har til alle tider vært pene eller mindre pene.

Skrevet

Mennesker har til alle tider vært pene eller mindre pene.

På 18-tallet og før var tjukke mennesker penest. Grunnen til at de tynne er pene nå er fordi de lever lengst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...