Gjest ladyien Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 noen nevnte det. Dette pga finanskrisa. Skal kjøpe tv og lurer på om jeg må slå til nå? Hadde tenkt å vente litt. 0 Siter
nick Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Det finnes en smertegrense for alt. Ingen handler, så prisene presses ned. Samtidig er japanske Yen skyhøye mot krona, så det peker mot en prisoppgang på japanske varer. De fleste andre også, siden krona ligger dårlig an mot de fleste valutaer. Jeg sitter midt imellom. Jeg er på ferie og det koster mye mere nå enn for et år siden. Samtidig har alle mine svarte penger blitt mye mere verdt. Personlig så ville jeg kjøpt TV under januarsalget nå i år. Ditt valg. 0 Siter
Faure Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Hvis du skal bytte fra CRT til LCD så kan du kjøpe nå, men skal du oppgradere din LCD så kan du vente. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ja, det er ikke utenkelig at prisene skal opp 10-15%. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Neida, bare vent (om det er det du vil) det vil stadig vekk dukke opp gode tilbud. Men du bør sondere terrenget litt og bestemme deg for størrelse, lcd/plasma og merke. Så slår du til når tilbudet dukker opp, det gjorde eg og sparte 3 500.- 0 Siter
Faure Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Neida, bare vent (om det er det du vil) det vil stadig vekk dukke opp gode tilbud. Men du bør sondere terrenget litt og bestemme deg for størrelse, lcd/plasma og merke. Så slår du til når tilbudet dukker opp, det gjorde eg og sparte 3 500.- ''Så slår du til når tilbudet dukker opp, det gjorde eg og sparte 3 500.-'' Du er en velstående herremann forstår jeg. Har du lyst på en candyboy? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 ''Så slår du til når tilbudet dukker opp, det gjorde eg og sparte 3 500.-'' Du er en velstående herremann forstår jeg. Har du lyst på en candyboy? ''Du er en velstående herremann forstår jeg.'' Nei for hadde eg vært det så hadde eg ikkje gidda å være uten tv i månedsvis, bare for å spare 3 500.- 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg tror det vil stige igjen når de store levrandørene har solgt ut lageret sitt. Da må de kjøpe inn nytt, og nå har jo dollaren og euroen økt, så da blir det dyrere for dem også. Jeg har også lyst på ny tv :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.