Gå til innhold

Liten DAB-radio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har god peiling på det? Jeg vurderer i skrivende stund Hi-Fi-klubbens Argon DAB1 v. 2 DAB/FM-radio. Den er testvinnende, står det - men jeg finner ikke testen... den koster nå 998,- Er det et godt tilbud?

Skrevet

Yes! Du finner ikke bedre tilbud. Argon er veldig bra.

Skrevet

Yes! Du finner ikke bedre tilbud. Argon er veldig bra.

Du har god peiling? Er du fagmann? Trodde du var ansatt i analavd. hos Geir, jeg ;p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231178848' post='4056369]

Du har god peiling? Er du fagmann? Trodde du var ansatt i analavd. hos Geir, jeg ;p

LOL, nei er ikke ansatt hos Geir, men jeg har eid en Argon v1 selv, og har lest tester hvor Argon er best.

Skrevet

LOL, nei er ikke ansatt hos Geir, men jeg har eid en Argon v1 selv, og har lest tester hvor Argon er best.

Grunnen til at jeg ikke eier en mer er fordi DAB-utbyggingen var svært dårlig her jeg bor da jeg hadde en, og det ble til at den ble stående ute og ble etterhvert ødelagt av regn og fukt.

Skrevet

Har eid? Hva har du nå? Noe enda bedre?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231181044' post='4056393]

Har eid? Hva har du nå? Noe enda bedre?

Har ikke hatt DAB siden. Utbyggingen er bra nå, men klarer meg med NRK internettradio og P2 på FM. :)

Skrevet

Har ikke hatt DAB siden. Utbyggingen er bra nå, men klarer meg med NRK internettradio og P2 på FM. :)

Nrk P2. *klapper*

Skrevet

Nrk P2. *klapper*

Hadde dem bare vært mer som Dansk P2 så. :)

Skrevet

aha, da så.

Gjest firepile
Skrevet

Hadde dem bare vært mer som Dansk P2 så. :)

Bedre enn P4 i hvertfall.

Skrevet

Bedre enn P4 i hvertfall.

P4? Måtte ikke dem legge ned? :)

Gjest firepile
Skrevet

P4? Måtte ikke dem legge ned? :)

Godt mulig. Det hadde ikke vært noe tap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...