Gjest Aimabel Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Vi har flyttet fra byen og ut på landet, og her er det mange skogsbilveier, traktorveier osv. Når jeg går turer her så pleier jeg gå meg bort og plutselig står jeg på gårdsplassen til folk. Redd noen tar fram hagla snart :-D Men det finnes så få stier i skogen her og de som er er så gjengrodd derfor bruker jeg ofte traktorveiene. Det er også et kort stykke med privat vei som fører rett inn til lysløypa. Hvis ikke må man en laang omvei rundt pga toglinja. Kan jeg bare gå i alle retninger hvor jeg vil, eller hvordan er dette? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Her kan du lese om Allemansretten: http://www.aktivioslo.no/allemannsretten.php 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 ''Vi har flyttet fra byen og ut på landet,'' ''Når jeg går turer her så pleier jeg gå meg bort og plutselig står jeg på gårdsplassen til folk.'' ''Redd noen tar fram hagla snart :-D'' Du har sett "The Deliverance" (Picnic med døden) på video skjønner eg. ''Kan jeg bare gå i alle retninger hvor jeg vil, eller hvordan er dette?'' Hold deg innedørs du, det er nok det beste...:-) 0 Siter
Faure Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Anskaff deg en hund så kan den finne veien tilbake. Det vil heller ikke være så ensomt. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Anskaff deg en hund så kan den finne veien tilbake. Det vil heller ikke være så ensomt. Jeg har veldig lyst på hund igjen, men akkurat nå har jeg ikke mulighet til å ta det store ansvaret :-) 0 Siter
Faure Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har veldig lyst på hund igjen, men akkurat nå har jeg ikke mulighet til å ta det store ansvaret :-) Er ikke noe stort ansvar. Blir som ha ha en unge. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Er ikke noe stort ansvar. Blir som ha ha en unge. Jeg har hatt hund, og nå har jeg unge :-) Jeg ser at jeg ikke har tid til å gi en hund det den trenger av stell, mosjon og oppdragelse. Mosjon er det minste av arbeidet med hundehold. men jeg skulle gjerne få meg en turkompis igjen en gang i fremtiden.....Nå blir jeg vel ikke noe mer populær på gårdstunene til folk _med_ hund men... :-) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Traktorveier og gårdsveier som går gjennom gårder er helt i orden å bruke, synes jeg. Likeens å gå langs jordekanter, så lenge man ikke tråkker ned avling. Jeg prøver å ikke tråkke oppå trappa til folk, da går det stort sett bra :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Er ikke noe stort ansvar. Blir som ha ha en unge. ''Er ikke noe stort ansvar. Blir som ha ha en unge. '' *LOL* Nå ble hun sikkert beroliget. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Kan du ikke ringe på og spørre om det er greit at du går et lite stykke på veien for å komme til lysløypa fordi det er så langt rundt? Jeg er sikker på at de som bor der bare vil synes det er koselig om du spør. ) 0 Siter
Faure Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 ''Er ikke noe stort ansvar. Blir som ha ha en unge. '' *LOL* Nå ble hun sikkert beroliget. Håper det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.