Gå til innhold

Acer Aspire One

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søt er den, men den er definitivt ikke noen spillmaskin.

Skrevet

Koser meg med min lille hp med 12' skjerm og vekt på 1,2kg jeg. Den er helt super og man kan også spille på den:)

Skrevet

Den passer best til småbarn, ifm en datamann i nærheten. Tastene er så små at det er håpløst for voksne mannfolk.

Jeg har ikke sett den "live", dette er bare det jeg har blitt fortalt, da jeg vurderte den før jul. Jeg skal forresten innom en elektrobutikk å myse om kort tid.

Skal bli interessant å se hva andre folk sier om den. Jeg ville selvsagt htt en rosa utgave, hehe! Det må da være en grunn til populariteten.... *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231183064' post='4056426]

Den passer best til småbarn, ifm en datamann i nærheten. Tastene er så små at det er håpløst for voksne mannfolk.

Jeg har ikke sett den "live", dette er bare det jeg har blitt fortalt, da jeg vurderte den før jul. Jeg skal forresten innom en elektrobutikk å myse om kort tid.

Skal bli interessant å se hva andre folk sier om den. Jeg ville selvsagt htt en rosa utgave, hehe! Det må da være en grunn til populariteten.... *s*

''Den passer best til småbarn, ifm en datamann i nærheten. ''

Kjenner flere som har den, og de er voksne alle sammen. Ikke noen av dem har klaget på små taster, og de virker faktisk veldig fornøyde.

Skrevet

''Den passer best til småbarn, ifm en datamann i nærheten. ''

Kjenner flere som har den, og de er voksne alle sammen. Ikke noen av dem har klaget på små taster, og de virker faktisk veldig fornøyde.

Ok. Vet du hvilket bruksområde den egner seg til? Disse voksne personene - har de andre pc'er i tillegg, eller er One'en primærpc?

Jeg kunne aldri tenkt meg å ha en sånn liten dings til hovedmaskin... :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231184473' post='4056454]

Ok. Vet du hvilket bruksområde den egner seg til? Disse voksne personene - har de andre pc'er i tillegg, eller er One'en primærpc?

Jeg kunne aldri tenkt meg å ha en sånn liten dings til hovedmaskin... :-)

Alle de jeg kjenner bruker den ultraportale som sekundærmaskin, de tar den med seg når de drar noen steder der de kanskje kan ha nytte av en PC. En slik maskin er selvfølgelig ikke beregnet å være hovedmaskin, til det er spesifikasjonene for dårlige.

Skrevet

Jeg bruker den som surfepc, samt at jeg er student og setter pris på en hendig og portabel liten sak som blir med på forelesninger, lesesal osv. Den tåler det meste av oppgaver, men er langt fra noen spillpc. Og pekeenheten er grusom, så ekstra mus er obligatorisk. Tastaturet er en vanesak (samme med den lille skjermen).

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231183064' post='4056426]

''Den passer best til småbarn, ifm en datamann i nærheten. Tastene er så små at det er håpløst for voksne mannfolk.''

Neida. Jeg har en mannlig kollega som rett og slett elsker alt av elektronikk og datadingser og han har selvfølgelig en sånn og overbegeistret kunne han fortelle at selv om tastene var små så gikk det helt flott selv med hans pølsensbbfingre! :o)

Skrevet

Det er den jeg skriver fra nå :-) Litt mer scrolling når jeg er på DOL :-) Men bedre tastatur på denne enn på asus eee'n jeg kikket på først. Veldig fornøyd. Bruker den på forelesninger på skolen, surfe fra sofaen og kladde til oppgaven min. Veldig hendig å ha med seg. Er veldig veldig fornøyd. Har litt bilder på den, men er definitivt ikke for spilling.

Skrevet

Var den til meg?

Hvorfor sammenligner du Hp med Toshiba?

Min hp maskin er gull verdt og kan også brukes til spill.

Piano har jeg ikke tålmodighet til å spille:)

''Hvorfor sammenligner du Hp med Toshiba?''

Det er pc `er begge to.

Skrevet

''Hvorfor sammenligner du Hp med Toshiba?''

Det er pc `er begge to.

Toshiba pc? hmmm. noen som kjøper d å sikkert ja?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...