Gjest minnah Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Folk har fått litt dilla på denne, ser det ut til.. Hvorfor? Fordi den er lett å frakte med seg, rett og slett? Eller brukes den til spilling og sånn? Den var jo søt da.. http://prisguide.hardware.no/product.php?productId=99146 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Søt er den, men den er definitivt ikke noen spillmaskin. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Koser meg med min lille hp med 12' skjerm og vekt på 1,2kg jeg. Den er helt super og man kan også spille på den:) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Den passer best til småbarn, ifm en datamann i nærheten. Tastene er så små at det er håpløst for voksne mannfolk. Jeg har ikke sett den "live", dette er bare det jeg har blitt fortalt, da jeg vurderte den før jul. Jeg skal forresten innom en elektrobutikk å myse om kort tid. Skal bli interessant å se hva andre folk sier om den. Jeg ville selvsagt htt en rosa utgave, hehe! Det må da være en grunn til populariteten.... *s* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Koser meg med min lille hp med 12' skjerm og vekt på 1,2kg jeg. Den er helt super og man kan også spille på den:) Eg har denne: http://prisguide.hardware.no/product.php?productId=47048 Men den kan eg ikkje spille på. Er det piano du spiller på den da? 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231183064' post='4056426] Den passer best til småbarn, ifm en datamann i nærheten. Tastene er så små at det er håpløst for voksne mannfolk. Jeg har ikke sett den "live", dette er bare det jeg har blitt fortalt, da jeg vurderte den før jul. Jeg skal forresten innom en elektrobutikk å myse om kort tid. Skal bli interessant å se hva andre folk sier om den. Jeg ville selvsagt htt en rosa utgave, hehe! Det må da være en grunn til populariteten.... *s* ''Den passer best til småbarn, ifm en datamann i nærheten. '' Kjenner flere som har den, og de er voksne alle sammen. Ikke noen av dem har klaget på små taster, og de virker faktisk veldig fornøyde. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 ''Den passer best til småbarn, ifm en datamann i nærheten. '' Kjenner flere som har den, og de er voksne alle sammen. Ikke noen av dem har klaget på små taster, og de virker faktisk veldig fornøyde. Ok. Vet du hvilket bruksområde den egner seg til? Disse voksne personene - har de andre pc'er i tillegg, eller er One'en primærpc? Jeg kunne aldri tenkt meg å ha en sånn liten dings til hovedmaskin... :-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231184473' post='4056454] Ok. Vet du hvilket bruksområde den egner seg til? Disse voksne personene - har de andre pc'er i tillegg, eller er One'en primærpc? Jeg kunne aldri tenkt meg å ha en sånn liten dings til hovedmaskin... :-) Alle de jeg kjenner bruker den ultraportale som sekundærmaskin, de tar den med seg når de drar noen steder der de kanskje kan ha nytte av en PC. En slik maskin er selvfølgelig ikke beregnet å være hovedmaskin, til det er spesifikasjonene for dårlige. 0 Siter
ilaria Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg bruker den som surfepc, samt at jeg er student og setter pris på en hendig og portabel liten sak som blir med på forelesninger, lesesal osv. Den tåler det meste av oppgaver, men er langt fra noen spillpc. Og pekeenheten er grusom, så ekstra mus er obligatorisk. Tastaturet er en vanesak (samme med den lille skjermen). 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231183064' post='4056426] Den passer best til småbarn, ifm en datamann i nærheten. Tastene er så små at det er håpløst for voksne mannfolk. Jeg har ikke sett den "live", dette er bare det jeg har blitt fortalt, da jeg vurderte den før jul. Jeg skal forresten innom en elektrobutikk å myse om kort tid. Skal bli interessant å se hva andre folk sier om den. Jeg ville selvsagt htt en rosa utgave, hehe! Det må da være en grunn til populariteten.... *s* ''Den passer best til småbarn, ifm en datamann i nærheten. Tastene er så små at det er håpløst for voksne mannfolk.'' Neida. Jeg har en mannlig kollega som rett og slett elsker alt av elektronikk og datadingser og han har selvfølgelig en sånn og overbegeistret kunne han fortelle at selv om tastene var små så gikk det helt flott selv med hans pølsensbbfingre! ) 0 Siter
Debra-irl Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Det er den jeg skriver fra nå :-) Litt mer scrolling når jeg er på DOL :-) Men bedre tastatur på denne enn på asus eee'n jeg kikket på først. Veldig fornøyd. Bruker den på forelesninger på skolen, surfe fra sofaen og kladde til oppgaven min. Veldig hendig å ha med seg. Er veldig veldig fornøyd. Har litt bilder på den, men er definitivt ikke for spilling. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Eg har denne: http://prisguide.hardware.no/product.php?productId=47048 Men den kan eg ikkje spille på. Er det piano du spiller på den da? Var den til meg? Hvorfor sammenligner du Hp med Toshiba? Min hp maskin er gull verdt og kan også brukes til spill. Piano har jeg ikke tålmodighet til å spille:) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Var den til meg? Hvorfor sammenligner du Hp med Toshiba? Min hp maskin er gull verdt og kan også brukes til spill. Piano har jeg ikke tålmodighet til å spille:) ''Hvorfor sammenligner du Hp med Toshiba?'' Det er pc `er begge to. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 ''Hvorfor sammenligner du Hp med Toshiba?'' Det er pc `er begge to. Toshiba pc? hmmm. noen som kjøper d å sikkert ja? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.