Gå til innhold

Har du noen ønsker/mål, før du skal dø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja beklager folkens, det eneste ved livet som er helt sikkert er at vi dør til slutt.

Eg SKAL gå: Santiago De Compostela (pilgrimsruta)!

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

7

• Lotte :o)

3

• cathlin

3

• sort som natta

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og jeg som trodde målet ditt var å ha sex med meg.

Du gir deg ikke...! ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231183157' post='4056428]

Du gir deg ikke...! ;-)

Hehe nei, Geit er søt han :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231183338' post='4056434]

Geit...! ;-)

Heheh Geir mener jeg selvfølgelig!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231183338' post='4056434]

Geit...! ;-)

Ja en skal høre mye (rart) før ørene (horna) detter av!

Skrevet

Ja en skal høre mye (rart) før ørene (horna) detter av!

LOL jeg håper du ikke lukter som ei geit iallefall. Jeg ble nok litt inspirert av Grimm og Gru. :)

sort som natta
Skrevet

hmm...tåle å møte mine overgripere uten å bli særlig kvalm eller syk.hørte fra en psykolog en gang at målet skal være å kunne sitte på restaurant,støte på min far,og likefullt fortsette å spise opp.høres ut som en bagatell,ja,men det er en slags frigjøring!nå blir jeg jo "psyk" av han:((

av andre mål;bli frisk,kunne jobbe istedenfor å være ufør.

og sist men ikke minst;gi litt mer faen i om ikke alle liker meg!(hater meg selv,og merker det virker hemmende sosialt)

mye syt,sorry,men var et interessant spørsmål:)

Skrevet

Da ses vi kanskje på caminoen! Men siden jeg venter familieforøkelse i år, så blir det neppe aktuelt å sette i gang de første par åra.

Jeg har ikke så mye tanker om hva som må gjøres før jeg dør, annet enn å leve. I fjor døde en jevnaldrende venn av meg så altfor ung. Etter det har jeg definitivt sluttet å frustrere over at jeg stadig blir eldre. For det er kun et privilegium å få lov til å fylle stadig flere år.

Gjest vingla
Skrevet

ja det er veldig mye jeg skulle ønske jeg kunne gjordt før jeg dør.det er det som er problemet..:)

jeg vil bli frisk og fullt ut levende.og når jeg er blitt frisk vil jeg hjelpe andre mennesker.

og jeg vil bli en stor kunstner.ikke som person, men at jeg kunne skapt noe som hadde gitt noe til andre og på den måten hadde stått igjen,etter jeg dør.

Skrevet

hmm...tåle å møte mine overgripere uten å bli særlig kvalm eller syk.hørte fra en psykolog en gang at målet skal være å kunne sitte på restaurant,støte på min far,og likefullt fortsette å spise opp.høres ut som en bagatell,ja,men det er en slags frigjøring!nå blir jeg jo "psyk" av han:((

av andre mål;bli frisk,kunne jobbe istedenfor å være ufør.

og sist men ikke minst;gi litt mer faen i om ikke alle liker meg!(hater meg selv,og merker det virker hemmende sosialt)

mye syt,sorry,men var et interessant spørsmål:)

''...og sist men ikke minst;gi litt mer faen i om ikke alle liker meg! (hater meg selv,og merker det virker hemmende sosialt)''

Helt enig!

Det er noe eg har jobba mye med sjøl, det å gi faen i å bli likt av "gud og hvermannsen", men det henger endel sammen med at du MÅ klare å akseptere deg sjøl som den du er, før andre kan respektere deg.

Ps! Du har satt deg gode og riktige mål (tror eg) så bare jobb videre du.

Og eg ønsker deg lykke til med å oppnå disse. :)

Icora Panter
Skrevet

Til thailand hvert år til jeg dør evt... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...