Gå til innhold

Har du noen ønsker/mål, før du skal dø?

Anbefalte innlegg

sort som natta
Skrevet

''...og sist men ikke minst;gi litt mer faen i om ikke alle liker meg! (hater meg selv,og merker det virker hemmende sosialt)''

Helt enig!

Det er noe eg har jobba mye med sjøl, det å gi faen i å bli likt av "gud og hvermannsen", men det henger endel sammen med at du MÅ klare å akseptere deg sjøl som den du er, før andre kan respektere deg.

Ps! Du har satt deg gode og riktige mål (tror eg) så bare jobb videre du.

Og eg ønsker deg lykke til med å oppnå disse. :)

takk:) vet du har rett angående det å godta meg selv,så jeg jobber med saken:)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

7

• Lotte :o)

3

• cathlin

3

• sort som natta

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg ønsker å kunne ha det bra.

..men lenge før den tid ønsker jeg at jeg skal mobilisere en siste rest av energi til å vaske opp, vaske klær og rydde litt her. Og komme meg på en butikk og kjøpe en vinterbukse og teknisk jakke. Og trene. Og kjøpe noe mat. Så ønsker jeg at kroppen min skal være i form til å gå på skolen i morgen, og gjerne dagen etter der, og et par dager til før det blir helg.

Hvorfor skal du gå pilegrimsruta, er det for å ha tid for ettertanke?

Skrevet

Til thailand hvert år til jeg dør evt... ;)

Ja det gjør underverker for vårt klima...

Skrevet

Jeg ønsker å kunne ha det bra.

..men lenge før den tid ønsker jeg at jeg skal mobilisere en siste rest av energi til å vaske opp, vaske klær og rydde litt her. Og komme meg på en butikk og kjøpe en vinterbukse og teknisk jakke. Og trene. Og kjøpe noe mat. Så ønsker jeg at kroppen min skal være i form til å gå på skolen i morgen, og gjerne dagen etter der, og et par dager til før det blir helg.

Hvorfor skal du gå pilegrimsruta, er det for å ha tid for ettertanke?

''Hvorfor skal du gå pilegrimsruta, er det for å ha tid for ettertanke?''

Ja, og stillhet...

Skrevet

Selvsagt har jeg et ønske før jeg skal dø;

Ha et liv.

Skrevet

Ha et liv.

Lykke til, håper du greier det.

Skrevet

Ha et liv.

Her eller i RL?

Skrevet

Her eller i RL?

Noen få her inne sliter nok med å skille mellom DOL og RL. Aktiviteten tyder på at de tror dette er RL

Jeg har ikke de problemene.

Skrevet

Noen få her inne sliter nok med å skille mellom DOL og RL. Aktiviteten tyder på at de tror dette er RL

Jeg har ikke de problemene.

Ikkje eg heller, og det er eg glad for. Amen!

Skrevet

Har lyst til å oppleve Amerika, men før det må jeg våge å fly. Og det er mye mere sikkert også :) Som å se ungene mine bli gift, bli foreldre osv :)

Skrevet

Har lyst til å oppleve Amerika, men før det må jeg våge å fly. Og det er mye mere sikkert også :) Som å se ungene mine bli gift, bli foreldre osv :)

For ikkje å snakke om...

''Som å se ungene mine bli gift, bli foreldre, besteforeldre, oldeforeldre, tippoldeforeldre, tipptipp oldeforeldre, tipptipptipp... osv :)''

Lur du! :-)

Gjest ja mange
Skrevet

Jeg har en del. Noen har jeg allerede fått oppfylt, andre er jeg på vei med. Jeg får også nye ønsker ettersom jeg oppfyller de jeg har hatt før.

I det hele tatt synes jeg at jeg har fått oppfylt mye, men ikke nødvendigvis blitt lykkeligere av den grunn. Jeg har et brennende ønske og det er å finne en mann å dele gleder og sorger med. Det er ikke lett.

trollemor;o)
Skrevet

Nei, jeg har ingenting jeg MÅ gjøre før jeg dør. Jeg håper at jeg får se barna mine bli voksne, at de gifter seg, får barn og har det vldig veldig bra!!! (Eller hva de enn måtte finne ut vil gjøre de lykkelige:o)

Skrevet

Hm...vanskelig spørsmål syns jeg.

Må vel si at jeg har fått oppfyllt mitt hovedønske nummer 1, overlevd en hissig type kreft.

Var for en del år siden jeg var veldig syk. På hengende håret at jeg fortsatt er her, men som du forstår så gikk det min vei den gangen;-)

Det setter spor på mange måter egentlig.

Og jeg vet at livet jeg lever, og _kan_ leve, ikke er det jeg ønsket tidligere, altså før jeg fikk kreft.

Har fått varige skader/bivirkninger etter en sinna cellegiftkur og det hemmer meg mye.

Jeg får ikke gjort det jeg ønsker, som bl.a. å gå en lang tur i fjellet. Ikke en kort en heller for den del. Mange dager kommer jeg meg ikke opp av senga uten litt hjelp.

de fleste ting som skal gjøres må planlegges litt godt.

Jeg har hatt to, for meg, store ønsker de siste åra. Det er å komme meg på toppen av en fjelltopp jeg bare har sett fra bunnen og å reise til Paris.

Begge er oppfyllt. På toppen av fjellet, ved hjelp av skiheisen som gikk om sommeren, følte jeg jeg var på toppen av verden og kunne se til evigheten.

I sommer var jeg og familien i Paris, og jammen fikk jeg nesten samme følelse når jeg sto på toppen av Eiffetårnet:-)

Jeg tror jeg har lært meg til å glede meg over mindre ting enn før..

En tredje ting jeg ønsker å oppleve, før jeg dør, er å bli mormor. Ikke ennå, hun er bare 19:-)

Skrevet

Hm...vanskelig spørsmål syns jeg.

Må vel si at jeg har fått oppfyllt mitt hovedønske nummer 1, overlevd en hissig type kreft.

Var for en del år siden jeg var veldig syk. På hengende håret at jeg fortsatt er her, men som du forstår så gikk det min vei den gangen;-)

Det setter spor på mange måter egentlig.

Og jeg vet at livet jeg lever, og _kan_ leve, ikke er det jeg ønsket tidligere, altså før jeg fikk kreft.

Har fått varige skader/bivirkninger etter en sinna cellegiftkur og det hemmer meg mye.

Jeg får ikke gjort det jeg ønsker, som bl.a. å gå en lang tur i fjellet. Ikke en kort en heller for den del. Mange dager kommer jeg meg ikke opp av senga uten litt hjelp.

de fleste ting som skal gjøres må planlegges litt godt.

Jeg har hatt to, for meg, store ønsker de siste åra. Det er å komme meg på toppen av en fjelltopp jeg bare har sett fra bunnen og å reise til Paris.

Begge er oppfyllt. På toppen av fjellet, ved hjelp av skiheisen som gikk om sommeren, følte jeg jeg var på toppen av verden og kunne se til evigheten.

I sommer var jeg og familien i Paris, og jammen fikk jeg nesten samme følelse når jeg sto på toppen av Eiffetårnet:-)

Jeg tror jeg har lært meg til å glede meg over mindre ting enn før..

En tredje ting jeg ønsker å oppleve, før jeg dør, er å bli mormor. Ikke ennå, hun er bare 19:-)

''Jeg tror jeg har lært meg til å glede meg over mindre ting enn før.. ''

Ja det vil eg absolutt tro.

Far min døde av kreft 53 år gammel, det gjorde noe med oss som fulgte han den siste tiden, og satte ting inn i et helt annet perspektiv.

''En tredje ting jeg ønsker å oppleve, før jeg dør, er å bli mormor. Ikke ennå, hun er bare 19:-)''

Kanskje det er du som blir "mormor og de 8 ungene"...:-)

Skrevet

Jeg deler ditt ønske!!!

Har planer om å gjøre det omtrent når jeg fyller femti!!!!

Skrevet

Jeg deler ditt ønske!!!

Har planer om å gjøre det omtrent når jeg fyller femti!!!!

''Har planer om å gjøre det omtrent når jeg fyller femti!!!!''

Rart, for eg også har planer om å realisere dette når eg er rundt femti.

Skrevet

''Har planer om å gjøre det omtrent når jeg fyller femti!!!!''

Rart, for eg også har planer om å realisere dette når eg er rundt femti.

Jeg ser for meg at vi gjør en stor endring på livet omtrent da (flytter ganske langt) - så jeg har tenkt at den pilegrimsvandringen liksom kunne være et skille mellom de to epokene i livet mitt!

Skrevet

Jeg ser for meg at vi gjør en stor endring på livet omtrent da (flytter ganske langt) - så jeg har tenkt at den pilegrimsvandringen liksom kunne være et skille mellom de to epokene i livet mitt!

Du skal flytte når du er 50? Til svigermorland? *nysgjerrig*

Skrevet

''Jeg tror jeg har lært meg til å glede meg over mindre ting enn før.. ''

Ja det vil eg absolutt tro.

Far min døde av kreft 53 år gammel, det gjorde noe med oss som fulgte han den siste tiden, og satte ting inn i et helt annet perspektiv.

''En tredje ting jeg ønsker å oppleve, før jeg dør, er å bli mormor. Ikke ennå, hun er bare 19:-)''

Kanskje det er du som blir "mormor og de 8 ungene"...:-)

Åh! Det hadde vært digg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...