Gå til innhold

Har du noen ønsker/mål, før du skal dø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skal flytte når du er 50? Til svigermorland? *nysgjerrig*

Ja, vi kommer nok til å gjøre det. Mannen min har odel på gården der, og vi skal overta den en eller annen gang. Nå bor det ei gammel tanet og en gammel onkel der, og de skal få bo der så lenge de ønsker og kan.

Jeg har fått mer og mer lyst til å flytte dit en gang i fremtiden (ikke nå mens ungene er små) - og bo på den flotte plassen, rydde beiter og hogge skog, og kanskje ha noen dyr selv (mest for å holde det åpent, er ikke særlig gira på dyr som krever masse stell, som melkekyr....) Det er fantastiske turmuligheter der sommer og vinter - men mangler sjøen da....

Ser for meg at vi bor her i 10-15 år til - til en eller flere av ungene er ute av redet....

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Faure

7

• Lotte :o)

3

• cathlin

3

• sort som natta

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eg har oppfylt mine fleste drømmer, og lærte at noen av dem burde forbli en drøm. Det ble ikke slik som eg drømte om..

Angrer ikke på å ha prøvd, men innså at dagdrømmingen smakte best.

Målsettng videre: Leve og elske.

Skrevet

For ikkje å snakke om...

''Som å se ungene mine bli gift, bli foreldre, besteforeldre, oldeforeldre, tippoldeforeldre, tipptipp oldeforeldre, tipptipptipp... osv :)''

Lur du! :-)

*lol* Veeel, så optimistisk er jeg nok ikke :)

Skrevet

Tja.... har ikke tenkt så mye over det, men tanken på å rekke å feire 90-årsdagen min mens jeg er frisk og rask og tar en svingom med unge grandgrandnevøer i familieselskapet kunne kanskje være noe å trakte etter.

Skrevet

Å, jeg har fryktelig mange ting jeg skal gjøre før jeg dør. Jeg har nådd mange av målene mine, og jeg jobber jevnt og trutt mot de som står igjen. Og så dukker det opp nye etterhvert. Nå har jeg gitt meg selv seks år på å skaffe ti millioner så jeg kan få realisert drømmeprosjektet mitt. Det må gå! Man må bare våge å tenke stort;)

Gjest ViViola
Skrevet

Tja.... har ikke tenkt så mye over det, men tanken på å rekke å feire 90-årsdagen min mens jeg er frisk og rask og tar en svingom med unge grandgrandnevøer i familieselskapet kunne kanskje være noe å trakte etter.

Denne henger jeg meg på! :-)

Skrevet

Eg har oppfylt mine fleste drømmer, og lærte at noen av dem burde forbli en drøm. Det ble ikke slik som eg drømte om..

Angrer ikke på å ha prøvd, men innså at dagdrømmingen smakte best.

Målsettng videre: Leve og elske.

Bra målsetting!

Skrevet

Sats på 100 år du, det skal eg bli! :-)

Skrevet

Å, jeg har fryktelig mange ting jeg skal gjøre før jeg dør. Jeg har nådd mange av målene mine, og jeg jobber jevnt og trutt mot de som står igjen. Og så dukker det opp nye etterhvert. Nå har jeg gitt meg selv seks år på å skaffe ti millioner så jeg kan få realisert drømmeprosjektet mitt. Det må gå! Man må bare våge å tenke stort;)

Har du i det hele tatt tid til å dø?

Ps! 10 millioner er _mye_ penger...Men det er viktig å tenke stort, "The sky is the limit!" :-)

Skrevet

Har du i det hele tatt tid til å dø?

Ps! 10 millioner er _mye_ penger...Men det er viktig å tenke stort, "The sky is the limit!" :-)

Jeg har nesten ikke tid til å sove engang:) Nå er jeg så trøtt at jeg skal ta meg tid selv om det egentlig er uanstendig tidlig. God natt, Geir:)

Skrevet

Jeg har nesten ikke tid til å sove engang:) Nå er jeg så trøtt at jeg skal ta meg tid selv om det egentlig er uanstendig tidlig. God natt, Geir:)

God natt, tonie! :)

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å reist ut i verdensrommet.

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å reist ut i verdensrommet.

Med eller uten returbillett?

Skrevet

Med eller uten returbillett?

Jeg, som menneske, er tilpasset livet på jorda, så jeg må nesten tilbake til mitt naturlige miljø. Her hvor det er oksygen, blant annet.

Icora Panter
Skrevet

Ja det gjør underverker for vårt klima...

Hvis du ser bortifra selvefly turen, så gjør jeg ganske mye for det landet der..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...