Gjest gikk jo helt galt jo Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Var hos frisøren på nyttårsaften, klippte kor som planlagt og ble passe fornøyd. 2 nyttårsdag var jeg tilbake for å fixe på håret da jeg etter noen dager ikke var fornøyd likevell. Den timen fikk jeg gratis. Men etter at jeg kom hjem og fikk tatt ut all styling og slikt, dro jeg tilbake for 3 gang. Jeg så jo ikke ut i bakhodet. Jeg ville ha det _omtrent_ som Rihanna (!?) , men var omtrent skamBARBERT. Men heldigvis endel lengde _øverst_ på hodet!? ............*frustrert* Jeg SKAL IKKE dit å klippe meg flere ganger. Så i morgen skal jeg til en annen, men mye mer troverdig frisør. Men hva kan de gjøre? Kun bruke flisene som er igjen, og forjøke å få det bra? Eller kan jeg få satt på hår og få med meg faktura? Hva kan jeg forvente meg? Ville ikke bli såååå kort da.... ( 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Nå er jeg kjepphøy etter en vellykket klipp av langt hår hos lærling i jula - det vokser jo ut igjen. ) 0 Siter
willow Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 som de fleste tjenester og produkter man kjøper , har du klagerett også hos frisøren. så om du vil det kan du gå innom dem og klage. om du vil sette på hår så finnes det forskjellige løsninger for det, alt ettersom hvilken type hår du har. om du har litt tykt hår så kan jo for eksempel jessica simpson-hår funke? fås kjøpt en rekke steder. jeg har sett det hos frisører og hos butikker som selger beauty-products. Heter Hair U Wear. 0 Siter
Gjest sahoda Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Hvem er Rihanna? http://www.imagecows.com/uploads/f143-Rihanna.jpg Dette er Rihanna, en dame som topper hitlistene til tider. Dvs hun synger. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 http://www.imagecows.com/uploads/f143-Rihanna.jpg Dette er Rihanna, en dame som topper hitlistene til tider. Dvs hun synger. Var det ho som hadde den forferdelig stygge kjolen på Nobelkonserten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.