Gjest mitt personlige nick Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Er på jakt etter flerarmet lysestake. Helst sånn som står på gulvet, men en litt høy som kan stå på et lite bord går også bra. Noen som har sett dette og kan tipse meg om butikker? Helst i Oslo-området. Fant denne på Skeidar, men syntes prisen var litt stiv... http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2from_index=16&portlet_Varekatalog_2product_id=26707&portlet_Varekatalog_2group_name=Lysestaker&portlet_Varekatalog_2product_name=Nidaros+gulvstake+&_pageLabel=page_varekatalog Anyone? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Var ikkje noen lysestake der. Det stod: Hvor bor du? Det forteller eg ikkje til Skeidar, for de virker litt "uberegnelige", siden de vil vite kor eg bor. 0 Siter
Gjest så fin atte, men dyr ja Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Var ikkje noen lysestake der. Det stod: Hvor bor du? Det forteller eg ikkje til Skeidar, for de virker litt "uberegnelige", siden de vil vite kor eg bor. Fikk opp lysestaken jeg 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Var ikkje noen lysestake der. Det stod: Hvor bor du? Det forteller eg ikkje til Skeidar, for de virker litt "uberegnelige", siden de vil vite kor eg bor. Jeg får også den siden du nevner om jeg klikker rett på lenka (får alltid det på Skeidar-lenker), men om du kopierer den og limer inn eller klikker "Åpne i ny fane" om du har mulighet til det så får du opp den riktige siden. ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg får også den siden du nevner om jeg klikker rett på lenka (får alltid det på Skeidar-lenker), men om du kopierer den og limer inn eller klikker "Åpne i ny fane" om du har mulighet til det så får du opp den riktige siden. ) Eg prøvde det du sa men fikk samme siden opp hver gang. Men takk for tips. 0 Siter
Gjest mer lengre ned Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Lenger nede på siden sto det en til 1/3 av prisen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.