Gå til innhold

Color Line

Gjest medlemsfordeler

Anbefalte innlegg

Gjest medlemsfordeler
Skrevet

Min bestefar nevnte noe om at han, som Color line medlem, hadde fått noen gratis billetter på Color line båtene på en 2 dagers cruise tur retur Kiel, og lurte på om vi ville ha. Han surrer litt så jeg lurer på om det er sannsynlig? Jeg tenker det er mer sannsynlig at han har fått gratis billetter tur retur Strømstad eller noe sånt. 2 dagers cruisene til Kiel koster jo litt så jeg kan ikke tenke meg at Color Line strør om seg gratis billetter dit... eller?

Skrevet

Kanskje han har vunnet en rundtur på Mjøsa med Skibladner? he.he..

Gjest tidligere medlem
Skrevet

Strømstad har jeg fått mange mange gratisbilletter til, men Kiel, nei. Riktignok mange mange tilbud, som ikke er så riv ruskende gale, men ikke helt gratis :)

Persille1365381127
Skrevet

Jeg har fått det flere ganger.

Skrevet

Det kan være tilfelle, men det er sikkert noen forbehold inne i bildet - bestemte datoer osv. Sjekk grundig hva som er inkludert og ikke, det er mange timer ombord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...