Gjest medlemsfordeler Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Min bestefar nevnte noe om at han, som Color line medlem, hadde fått noen gratis billetter på Color line båtene på en 2 dagers cruise tur retur Kiel, og lurte på om vi ville ha. Han surrer litt så jeg lurer på om det er sannsynlig? Jeg tenker det er mer sannsynlig at han har fått gratis billetter tur retur Strømstad eller noe sånt. 2 dagers cruisene til Kiel koster jo litt så jeg kan ikke tenke meg at Color Line strør om seg gratis billetter dit... eller? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Kanskje han har vunnet en rundtur på Mjøsa med Skibladner? he.he.. 0 Siter
Gjest tidligere medlem Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Strømstad har jeg fått mange mange gratisbilletter til, men Kiel, nei. Riktignok mange mange tilbud, som ikke er så riv ruskende gale, men ikke helt gratis 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har fått det flere ganger. 0 Siter
laban Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Det kan være tilfelle, men det er sikkert noen forbehold inne i bildet - bestemte datoer osv. Sjekk grundig hva som er inkludert og ikke, det er mange timer ombord. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.