Gjest Fuppae Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er i andre halvdel av 30-årene. Når jeg trykker på mitt ene øye gjør det vondt. Kan det være grønn stær? Øyet har vært rødt i dag, og det gjør vondt etter jeg har trykker på det. 0 Siter
Gjest Fuppae Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Kan legge til at synes på det øyet er merbart dårligere. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg kan ikke svare på det, men kom deg til øyelege. 0 Siter
Gjest Fuppae Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Fikk svar her: http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/oyne_og_orer/gronn_staer?gclid=CMXCuJa3-JcCFQsh3godjQW4DA Er skummelt når jeg har symptomene på grønn stør. Rødt øye, dårligere syn og det gjør vondt når jeg presser, og smerten holder seg. 0 Siter
Gjest Fuppae Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg kan ikke svare på det, men kom deg til øyelege. Ja må nok det hvis det ikke gir seg. Har ikke noe fastlege så jeg får håpe det er en snill lege som vil ta meg inn. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ja må nok det hvis det ikke gir seg. Har ikke noe fastlege så jeg får håpe det er en snill lege som vil ta meg inn. Gå selv om det gir seg du. Jeg ville fått det sjekket ut. Best å få det bekreftet tidlig om det skulle være noe. 0 Siter
Faure Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ja må nok det hvis det ikke gir seg. Har ikke noe fastlege så jeg får håpe det er en snill lege som vil ta meg inn. Synet har vært dårlig på det øyet lenge, og jeg ser tydelig forskjell nå. På det friske øyet er synet klart, mens på det dårlige øyet er det blurret. 0 Siter
Faure Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Synet har vært dårlig på det øyet lenge, og jeg ser tydelig forskjell nå. På det friske øyet er synet klart, mens på det dårlige øyet er det blurret. Ups, glemte å forandre nick, men det gjør vel ikke noe håper jeg. 0 Siter
Faure Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Gå selv om det gir seg du. Jeg ville fått det sjekket ut. Best å få det bekreftet tidlig om det skulle være noe. Takk for svar. Å ha smerte i et øye er skremmende så jeg får gjøre det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.