Gjest prust Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Dere er så flinke til å komme med forslag til hvor en kan lete, så nå spør jeg dere: Hvor er skøytene mine???? Skøytene til mannen og jentene lå oppi en kasse på garasjeloftet. Skøytene til gutten solgte vi i vår til en kamerat, og så har han fått nye nå. I teorien skal mine skøyter ligge sammen med de andre - det gjorde de ikke. Jeg kan ha hatt fingrene i dem i vår da jeg fant frem guttungens skøyter for å selge dem, men det kan jeg ikke huske. Det er to eller tre år siden jeg brukte dem sist. Kan ikke finne dem på garasjeloftet, heller ikke i uteboden, ikke i kottet inne, ikke på garasjeloftet... Min søster har heller ikke lånt dem. Tror ikke jeg har lånt dem til noen andre heller..... Kjipt.... Og det er akkurat DENNE uka vi kan gå på skøyter!!!!!!! For to år siden lette jeg også etter dem, og da hadde svigermor ryddet dem oppi den kassa og satt dem på garasjeloftet..... Var ganske irritert da, fordi jeg hadde en fast plass til dem i uteboden. Nå er de verken her eller der :-( 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Om du kan fortelle meg kor skiene mine er, så skal eg fortelle deg kor skøytene dine er. Deal or No deal? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Om du kan fortelle meg kor skiene mine er, så skal eg fortelle deg kor skøytene dine er. Deal or No deal? Deal! Du har stukket dem helt bakerst i et kott eller et stort garderobeskap en gang du ryddet :-) Evt har du hengt dem oppunder taket på garasjen! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Du har fortrengt at du pælma dem i restavfallet for to år sida, i frustrasjon over at du alltid forfrøys tæra dine i dem. Dette er straffen din, at du leiter huset rundt nå uten resultat. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Om du kan fortelle meg kor skiene mine er, så skal eg fortelle deg kor skøytene dine er. Deal or No deal? Du kan få låne mine. De står fortsatt ubrukt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Du har fortrengt at du pælma dem i restavfallet for to år sida, i frustrasjon over at du alltid forfrøys tæra dine i dem. Dette er straffen din, at du leiter huset rundt nå uten resultat. BLÆH!!!! Man kaster da ikke skøyter i restavfallet, unge quinde!!!! Hvis - og jeg sier bare hvis - de blir så utslitte at de må kastes, må de pent parteres, slik at metallet kastes i metalliglo, og læret kastes i.....i.....matavfallet kanskje? Det kan vel komposteres ???!!!! *s* Si meg - er du en ihuga skøyteentusiast, kanskje? Jeg mener - NOE må du da holde på med om vinteren???!!!! *erte, erte* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Du kan få låne mine. De står fortsatt ubrukt. Ubrukte ski!!!!! var de de du fikk sammen med hagla? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Deal! Du har stukket dem helt bakerst i et kott eller et stort garderobeskap en gang du ryddet :-) Evt har du hengt dem oppunder taket på garasjen! Du har lagt skøytene dine oppi ei pappkasse som du har lagt øverst i garderobeskapet i entreen. Ps! Tar forbehold om at noen kan ha flytta de. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Du har lagt skøytene dine oppi ei pappkasse som du har lagt øverst i garderobeskapet i entreen. Ps! Tar forbehold om at noen kan ha flytta de. Jeg har sjekket der. Det stod faktisk ei pappkasse der - og jeg trodde et øyeblikk at de lå oppi der - men skal jeg si deg hva som var oppi?!!!! En bunke med restopplaget av hovedoppgaven min fra 1996!!!!!! *flau* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 BLÆH!!!! Man kaster da ikke skøyter i restavfallet, unge quinde!!!! Hvis - og jeg sier bare hvis - de blir så utslitte at de må kastes, må de pent parteres, slik at metallet kastes i metalliglo, og læret kastes i.....i.....matavfallet kanskje? Det kan vel komposteres ???!!!! *s* Si meg - er du en ihuga skøyteentusiast, kanskje? Jeg mener - NOE må du da holde på med om vinteren???!!!! *erte, erte* Jeg er ingen vinterentusiast. Jeg liker å fyre med ved om vinteren, det er min sysselsetting. Vi var i skogen i 3,5 timer i går. Helt nydelig. Naboene hadde med seg skøyter, Datra og jeg lekte med en kjelke. (hun får panikk og hyler bare hun ser is i nærheten av skoa sine, så skøyter introduserer jeg ikke på et år eller to ennå). Jeg har ikke hatt skøyter på beina på 20 år. Skulle prøve naboen sine, men da jeg hadde snøra igjen den ene, innså jeg at det kom til å bli en jævla kald opplevelse, så jeg ga beng. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Ubrukte ski!!!!! var de de du fikk sammen med hagla? Jepp, bare det at det var et luftgevær. Hadde det vært ei hagle, skulle jeg jaggu meg tatt jegerprøve. Skogsfugl er nammenam! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har sjekket der. Det stod faktisk ei pappkasse der - og jeg trodde et øyeblikk at de lå oppi der - men skal jeg si deg hva som var oppi?!!!! En bunke med restopplaget av hovedoppgaven min fra 1996!!!!!! *flau* På tide med en aldri så liten husrydding? *erte* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er ingen vinterentusiast. Jeg liker å fyre med ved om vinteren, det er min sysselsetting. Vi var i skogen i 3,5 timer i går. Helt nydelig. Naboene hadde med seg skøyter, Datra og jeg lekte med en kjelke. (hun får panikk og hyler bare hun ser is i nærheten av skoa sine, så skøyter introduserer jeg ikke på et år eller to ennå). Jeg har ikke hatt skøyter på beina på 20 år. Skulle prøve naboen sine, men da jeg hadde snøra igjen den ene, innså jeg at det kom til å bli en jævla kald opplevelse, så jeg ga beng. Hun minste mi prøvde for første gang i dag. HUn syntes det var gøy i ti minutter, så ville hun ha på skoene, og heller leke med rompeakebrettet :-) Jeg husker også skøyter som en iskald opplevelse med forfrosne tær, men ingen av oss frøys i dag (jeg lånte min kjæres, og de var store og luftige, og jeg hadde tjukke labber oppi) Ake på kjelke er knallgøy! Vi gjorde det i går :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 På tide med en aldri så liten husrydding? *erte* Host host.... Det er vel det!!!! Skal være sykemeldt et par ukier, så da har jeg store planer om å ta sånn smårydding i skuffer og skap! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Jepp, bare det at det var et luftgevær. Hadde det vært ei hagle, skulle jeg jaggu meg tatt jegerprøve. Skogsfugl er nammenam! Luftgevær var det ja..... :-D Det hadde jo vært litt tøft, om du tok jegerprøven!!!! Ingen i vår familie er jaktfolk, men vi har noen venner som er det - og i den 40 års festen i høst var det mange jakthistorier!!!! Vi får forresten masse hjortekjøtt ferdig skutt hver høst, og det er like greit! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Host host.... Det er vel det!!!! Skal være sykemeldt et par ukier, så da har jeg store planer om å ta sånn smårydding i skuffer og skap! Skal ikke du sitte med foten opp og i ro? *streng* Du får sitte der på tronen og pokke unga rundt til å rydde. Barnearbeid er sterkt undervurdert. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Luftgevær var det ja..... :-D Det hadde jo vært litt tøft, om du tok jegerprøven!!!! Ingen i vår familie er jaktfolk, men vi har noen venner som er det - og i den 40 års festen i høst var det mange jakthistorier!!!! Vi får forresten masse hjortekjøtt ferdig skutt hver høst, og det er like greit! Det blir vel bare med tanken. Jeg liker ikke skytevåpen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Skal ikke du sitte med foten opp og i ro? *streng* Du får sitte der på tronen og pokke unga rundt til å rydde. Barnearbeid er sterkt undervurdert. Uff, jeg vet ikke.... Aner egentlig ikke hvor vondt det blir etterpå og hvor mye jeg kan røre meg i det hele tatt. Gleder meg litt til å være hjemme alene noen dager (det er jeg jo aldri ellers) - men håper jo at jeg kan tusle litt rundt, både inne og etterhvert ute.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Uff, jeg vet ikke.... Aner egentlig ikke hvor vondt det blir etterpå og hvor mye jeg kan røre meg i det hele tatt. Gleder meg litt til å være hjemme alene noen dager (det er jeg jo aldri ellers) - men håper jo at jeg kan tusle litt rundt, både inne og etterhvert ute.... Lykke til ihvertfall! Min gode venninne (og din navnesøster) skal i ilden på et utrolig spennende jobbintervju på samme tid. Jeg skal krysse fingra for dere begge. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. januar 2009 Skrevet 5. januar 2009 Lykke til ihvertfall! Min gode venninne (og din navnesøster) skal i ilden på et utrolig spennende jobbintervju på samme tid. Jeg skal krysse fingra for dere begge. Ja, du får tenke på oss sterkt og intenst! Må innrømme at jeg gruer meg litt.... Mest fordi jeg ikke vet hvor vondt blir etterpå....og hvor lang tid det tar før jeg kan gå skikkelig igjen.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.