Gå til innhold

Hvor er skøytene mine!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, du får tenke på oss sterkt og intenst!

Må innrømme at jeg gruer meg litt.... Mest fordi jeg ikke vet hvor vondt blir etterpå....og hvor lang tid det tar før jeg kan gå skikkelig igjen....

Det går nok fint, skal du se. :)

Skrevet

Det går nok fint, skal du se. :)

Nå må jeg tusle i seng! God natt!

Skrevet

Hm... Når du sist brukte dem så kom du på at du skulle smøre dem inn med noe og stappe dem med avispapir for at de skulle bevares bra. Du har hengt dem opp på en spiker i kottet under trappa *nikker*

AneM1365380603
Skrevet

Hm... Når du sist brukte dem så kom du på at du skulle smøre dem inn med noe og stappe dem med avispapir for at de skulle bevares bra. Du har hengt dem opp på en spiker i kottet under trappa *nikker*

Nå kan du få testet dine synske evner ;) Hvor ligger mitt runde glassfat? Det er et fat til å ha levende lys på, og er på størrelse med et stort asjett.

Skrevet

Nå kan du få testet dine synske evner ;) Hvor ligger mitt runde glassfat? Det er et fat til å ha levende lys på, og er på størrelse med et stort asjett.

Det satte du nede i kjelleren på et bord sålenge ;) En krok.

Skrevet

Å nei du - har nok aldri smurt inn skøytene med noe....

Men jeg skal sjekke en ekstra gang under trappa!

Skrevet

Å nei du - har nok aldri smurt inn skøytene med noe....

Men jeg skal sjekke en ekstra gang under trappa!

Hvis ikke de er der så har du levert dem til noen som skulle slipe dem for deg ;)

Skrevet

BLÆH!!!!

Man kaster da ikke skøyter i restavfallet, unge quinde!!!!

Hvis - og jeg sier bare hvis - de blir så utslitte at de må kastes, må de pent parteres, slik at metallet kastes i metalliglo, og læret kastes i.....i.....matavfallet kanskje? Det kan vel komposteres ???!!!!

*s*

Si meg - er du en ihuga skøyteentusiast, kanskje? Jeg mener - NOE må du da holde på med om vinteren???!!!!

*erte, erte*

''Hvis - og jeg sier bare hvis - de blir så utslitte at de må kastes, må de pent parteres, slik at metallet kastes i metalliglo, og læret kastes i.....i.....matavfallet kanskje? Det kan vel komposteres ???!!!!''

Minner meg om en vitsetegning som harselerer med at det ikke er så veldig vanskelig å drive avfallssortering: selve teposen legges på komposten, pappbiten i npapiravfallet, metallstiften til metallgjenvinning og hyssingen sendes til Fretex! ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Det satte du nede i kjelleren på et bord sålenge ;) En krok.

hmmm. Der nede legger jeg ikke noe. Det må være i denne etasjen her.

Jeg har vært i kjelleren og myset, men fant ikke noe. Det kan hende at noen har lagt det i det ene rommet, men det rommet er stappet med nytt gulv, så det er ingen muligheter for å sjekke der.

Skrevet

hmmm. Der nede legger jeg ikke noe. Det må være i denne etasjen her.

Jeg har vært i kjelleren og myset, men fant ikke noe. Det kan hende at noen har lagt det i det ene rommet, men det rommet er stappet med nytt gulv, så det er ingen muligheter for å sjekke der.

Det har kanskje blitt brukt til å sette malingspann på.

Nei huffda. Håper det dukker opp. Levende lys må til, i allefall nå når juletre, staker og stjerna er borte.

Jøss så mørkt det blir :( Trøsten er t det blir lysere og lysere for hver dag som går :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...