Spirello Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Vi skal pusse opp badet, alt skal tas.. Ny vask, dusjkabinett og fliser overalt. Vil prøve å ikke få det altfor dyrt, så lurer på hvor vi får kjøpt litt billige fliser i Oslo? Er det ikke sted på Økern som reklamerer for stort og billig utvalg? Noen som vet hva de heter? Evt andre? 0 Siter
Faure Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Skal dere gjøre alt selv så gå til innkjøp av en bok om emnet. Bare et tips. 0 Siter
Gjest nikkot Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Fliser på veggene også ? Du har ikke vurdert baderomsplater som ser ut som fliser da ? Da har du membran og alt i selve platen istedenfor alt det grunnarbeidet du må ha på veggene før flisene kan legges på. Vi valgte det for to år siden, og er kjempefornøyde, sparte både tid og penger. Platene har hvite avlange "fliser". På gulvet har vi forøvrig fliser, eneste jeg angrer på er at vi valgte så mørke fliser ..... det hadde jeg ikke gjort igjen. Jeg vet ikke hvor du skal kjøpe billige fliser i Oslo, vi handla på Kongsberg 0 Siter
Spirello Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Skrevet 6. januar 2009 Skal dere gjøre alt selv så gå til innkjøp av en bok om emnet. Bare et tips. Jeg bor sammen med en håndtverker, så han trenger neppe noen bok. Han skal pusse opp resten av leiligheten selv. Men akkurat badet skal han ikke ta selv. Men vi skal kjøpe inn fliser selv. Bruker annen fagmann på å legge dem.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Fliser på veggene også ? Du har ikke vurdert baderomsplater som ser ut som fliser da ? Da har du membran og alt i selve platen istedenfor alt det grunnarbeidet du må ha på veggene før flisene kan legges på. Vi valgte det for to år siden, og er kjempefornøyde, sparte både tid og penger. Platene har hvite avlange "fliser". På gulvet har vi forøvrig fliser, eneste jeg angrer på er at vi valgte så mørke fliser ..... det hadde jeg ikke gjort igjen. Jeg vet ikke hvor du skal kjøpe billige fliser i Oslo, vi handla på Kongsberg Besteforeldrene mine valgte også slike plater på veggene. Ser veldig fint ut ) 0 Siter
Faure Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg bor sammen med en håndtverker, så han trenger neppe noen bok. Han skal pusse opp resten av leiligheten selv. Men akkurat badet skal han ikke ta selv. Men vi skal kjøpe inn fliser selv. Bruker annen fagmann på å legge dem.. Høres bra ut. Pass på at håndtverkeren kjenner til at flisene skal ha lik lengde på hver ende av veggen. Det er ikke pent når man begynner med en hel flis og må avslutte med 2 cm i andre ende. Selv profesjonelle greier det. 0 Siter
Spirello Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Høres bra ut. Pass på at håndtverkeren kjenner til at flisene skal ha lik lengde på hver ende av veggen. Det er ikke pent når man begynner med en hel flis og må avslutte med 2 cm i andre ende. Selv profesjonelle greier det. Det vet til og med jeg Det e 0 Siter
Spirello Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Høres bra ut. Pass på at håndtverkeren kjenner til at flisene skal ha lik lengde på hver ende av veggen. Det er ikke pent når man begynner med en hel flis og må avslutte med 2 cm i andre ende. Selv profesjonelle greier det. Det vet til og med jeg Det er 0 Siter
Spirello Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Høres bra ut. Pass på at håndtverkeren kjenner til at flisene skal ha lik lengde på hver ende av veggen. Det er ikke pent når man begynner med en hel flis og må avslutte med 2 cm i andre ende. Selv profesjonelle greier det. Det vet til og med jeg Det er ikke 0 Siter
laban Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det vet til og med jeg Det er ikke Har du begynt å stamme? 0 Siter
Faure Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det vet til og med jeg Det er ikke Hehe bra. Å ha litt lengde i hver ende er viktig. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det vet til og med jeg Det e Har du først sagt a (tre ganger) så får du jaggu si b også! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Drit i fliser, det har alle. Eg kjøpte Tarkett våtromsbelegg, og alle som har sett det har skrytt fælt. Mange modeller og farger... http://www.tarkett-commercial.com/floors/site/no-no/topic/wetroom/offer.asp Eg kjøpte dette gulvet: http://www.tarkett-commercial.com/floors/site/no-no/topic/wetroom/article/20057/article.asp Pluss veggbelegg og bord oppe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.