morsan Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Huff, tenk så grusomt å måtte være tilstede under obduksjonen av noen nærstående!! ''John Travolta var selv tilstede under obduksjonen, som skal ha vært standardprosedyre på Bahamas ved tilfeller av plutselige dødsfall.'' http://www.kjendis.no/2009/01/06/kjendis/john_travolta/dodsfall/4262076/ 0 Siter
Faure Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Stusset litt på det ja. Har sett obduksjoner selv, men aldri av slektninger. Det hadde jeg ikke greid. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 *Urk* Jeg kan ikke tro de krever at en er tilstede i samme rommet, men kanskje at en oppholder seg i lokalet eller noe sånt? Men ingen ting forundrer meg når det gjelder Travolta og hva han mener man evt. bør. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Rent språkmessig, kan det vel også forstås at det er selve obduksjonen som er rutinemessig? Men det er det vel overalt, så det ville jo vært rart å nevne... 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Han var vel ikke nødt til å være med, jeg regner med det var obduksjonen som var standard prosedyre, ikke at pårørende deltar på den, det er vel heller uvanlig. 0 Siter
laban Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg vil se den engelske originalteksten før jeg tar standpunkt til om det er tilstedeværelsen eller "bare" obduksjonen som er standard. Tipper det er sistnevnte. Uansett vil jeg tro at man ikke akkurat står og ser på. Men tøft er det nok i alle fall. 0 Siter
morsan Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Skrevet 6. januar 2009 Jeg vil se den engelske originalteksten før jeg tar standpunkt til om det er tilstedeværelsen eller "bare" obduksjonen som er standard. Tipper det er sistnevnte. Uansett vil jeg tro at man ikke akkurat står og ser på. Men tøft er det nok i alle fall. ''eller "bare" obduksjonen som er standard. Tipper det er sistnevnte.'' Ja, jeg tror nok det jeg også - nå. Nei, man står nok kanskje ikke og ser på hver eneste detalj - kanskje han sitter på en stol litt bortenfor eller noe. Men uansett fælt... 0 Siter
Gjest Palene Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 "Autopsies are standard procedure in the Bahamas in cases of sudden death." http://www.eonline.com/uberblog/b77409_autopsy_confirms_jett_travolta_died_of.html 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 "Autopsies are standard procedure in the Bahamas in cases of sudden death." http://www.eonline.com/uberblog/b77409_autopsy_confirms_jett_travolta_died_of.html Er det ikke det i de fleste land egentlig? Trodde det jeg. 0 Siter
Gjest Palene Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Er det ikke det i de fleste land egentlig? Trodde det jeg. Jo ihvertfall i vår del av verden. Sitatet skulle oppklare at det ikke er standard at pårørende er tilstede under obduksjon. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jo ihvertfall i vår del av verden. Sitatet skulle oppklare at det ikke er standard at pårørende er tilstede under obduksjon. Ja, det skjønte jeg ) Men syns det var rart at det ble fremhevet i en artikkel at det er vanlig prosedyre på Bahamas. Er vel det stort sett over alt? Ikke afrika kanskje 0 Siter
Gjest elno Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Han var ikke med under obduksjonen da, han idendifiserte sin sønn. 0 Siter
morsan Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Han var ikke med under obduksjonen da, han idendifiserte sin sønn. Det står i artikkelen i linken at han var tilstede. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Æsj! Håper at det ikke er sant, og velger å ikke tro alt jeg leser. 0 Siter
Gjest elno Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det står i artikkelen i linken at han var tilstede. Det var en evnt en dårlig oversettelse fra amerikanske mediers info om at han identifiserte sin sønn. Mao tro ikke alt du leser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.