Gå til innhold

Saera Khan tilbake på tinget

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

http://www.dagbladet.no/2009/01/05/kjendis/saera_khan/stortinget/4251136/

''«Jeg beklager på det sterkeste det som skjedde tidligere i høst med mine høye telefonregninger knyttet til stortingets telefonordning. Selv om stortinget har en ordning med fri telefon, er jeg lei meg for det som skjedde og at jeg brøt den gjensidige tilliten en slik ordning baserer seg på.''

Hun later til å ha glemt at det ikke var de skyhøye telefonregningene som var problemet, men snarer det faktum at hun løy om at telefonene gjalt en kjæreste i utlandet og ikke spåkoner.

Jeg kan neppe få tillitt til henne igjen - kan du?

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

20

• morsan

12

• Lotte :o)

9

• Mrs. Wallace

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Hun later til å ha glemt at det ikke var de skyhøye telefonregningene som var problemet, men snarer det faktum at hun løy om at telefonene gjalt en kjæreste i utlandet og ikke spåkoner. ''

For ikke å snakke om det faktum at hun i det hele tatt ringte spåkoner for slike summer! Vitner e.m.m. ikke om god dømmekraft.

Gjest Elextra
Skrevet

''Hun later til å ha glemt at det ikke var de skyhøye telefonregningene som var problemet, men snarer det faktum at hun løy om at telefonene gjalt en kjæreste i utlandet og ikke spåkoner. ''

For ikke å snakke om det faktum at hun i det hele tatt ringte spåkoner for slike summer! Vitner e.m.m. ikke om god dømmekraft.

Helt enig. Ganske skremmende at hun stoler mer på spåkoners råd enn sin egen dømmekraft (hvilket kanskje ikke er så rart ;)).

Gjest hestens mor
Skrevet

Jeg leser mellom linjene at hun har vært mentalt ustabil. Hvis hun nå har fått behandling og kanskje medisiner og er blitt frisk er hun, etter mitt syn, like mye til å stole på som deg og meg.

Alle kan bli syke, dere her inne også !!

Skrevet

Helt enig. Ganske skremmende at hun stoler mer på spåkoners råd enn sin egen dømmekraft (hvilket kanskje ikke er så rart ;)).

;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg leser mellom linjene at hun har vært mentalt ustabil. Hvis hun nå har fått behandling og kanskje medisiner og er blitt frisk er hun, etter mitt syn, like mye til å stole på som deg og meg.

Alle kan bli syke, dere her inne også !!

Selvfølgelig, men da ville hun i så fall tjent på å stå frem med sin sykdom. Det er en styrke å innrømme svakhet.

Skrevet

Jeg har overhodet ikke tillit til dama, og synes hele spåkonegreia er på linje med historien om Manuela Ramin-Osmundsen. Makan.

Dessuten er jeg overraska over at ikke AP har noen bedre rådgivere, samt at de kunne hosta opp sikkert et par hvassere kandidater.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har overhodet ikke tillit til dama, og synes hele spåkonegreia er på linje med historien om Manuela Ramin-Osmundsen. Makan.

Dessuten er jeg overraska over at ikke AP har noen bedre rådgivere, samt at de kunne hosta opp sikkert et par hvassere kandidater.

Helt enig. Fristende å tro at hennes bakgrunn kan ha hjulpet henne frem, men det ville vel være litt billig å påstå. I så fall skulle en jo tro det var flere med tilsvarende bakgrunn å ta av...

Skrevet

Vi forventer noe mere av de som er politikere, de er stemt frem av folket... Likevel er de mennesker som feiler som alle andre. Problemet er den feilen hun gjorde, vi får håpe hun har finni sæ sjæl og kan stole på egen dømmekraft igjen.

Det er godt mulig hun fikk hjelp av den synske, men hun glemte å spørre denne om det var smart å bruke en synsk person når hun jobber som politiker....

Alle gjør vi feil, og vi kan holde det innenfor noen få personer. Politikere må takle å la hele landet få vite om fadesen. Det er sikkert tøft. Vi får håpe hun lærte av dette :)

Skrevet

Helt enig. Fristende å tro at hennes bakgrunn kan ha hjulpet henne frem, men det ville vel være litt billig å påstå. I så fall skulle en jo tro det var flere med tilsvarende bakgrunn å ta av...

Jeg synes ikke det er billig å nevne negerallibiet, verken i denne sammenhengen, og aller minst i MR-O saken. Men særlig PK er det ikke.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes ikke det er billig å nevne negerallibiet, verken i denne sammenhengen, og aller minst i MR-O saken. Men særlig PK er det ikke.

N**eralbi!? For et ord, det kunne jeg aldri bruke - jeg synes det oser av rasisme.

Gjest Elextra
Skrevet

Vi forventer noe mere av de som er politikere, de er stemt frem av folket... Likevel er de mennesker som feiler som alle andre. Problemet er den feilen hun gjorde, vi får håpe hun har finni sæ sjæl og kan stole på egen dømmekraft igjen.

Det er godt mulig hun fikk hjelp av den synske, men hun glemte å spørre denne om det var smart å bruke en synsk person når hun jobber som politiker....

Alle gjør vi feil, og vi kan holde det innenfor noen få personer. Politikere må takle å la hele landet få vite om fadesen. Det er sikkert tøft. Vi får håpe hun lærte av dette :)

Det får vi håpe :). Men jeg i og med at hun bare innrømmer misbruk, og ikke løgn eller at det var "dumt" å ringe spådamer, frykter jeg at hun ikke har gjort det.

Mrs. Wallace
Skrevet

Men du kunne kanskje kostet på deg en litt annen betegnelse? Jeg synes ikke det er så mye forlangt, det begrepet du bruker er bare ekkelt.

Skrevet

Men du kunne kanskje kostet på deg en litt annen betegnelse? Jeg synes ikke det er så mye forlangt, det begrepet du bruker er bare ekkelt.

Ja, man setter litt kaffen i halsen av den der.

Skrevet

Jeg er enig i at begrepet ikke er særlig vakkert, men det er satt på spissen og ment på en sarkastisk måte.

Skrevet

N**eralbi!? For et ord, det kunne jeg aldri bruke - jeg synes det oser av rasisme.

Det er overhodet ikke rasistisk ment. Se mitt svar til Mrs Wallace.

For meg blir det helt meningsløst at man skal dra inn noen i en regjering eller på Stortinget pga etnisk bakgrunn.

Skrevet

Det er overhodet ikke rasistisk ment. Se mitt svar til Mrs Wallace.

For meg blir det helt meningsløst at man skal dra inn noen i en regjering eller på Stortinget pga etnisk bakgrunn.

Skjønner at det ikke er ment rasistisk, men det var et veldig sterkt og iøyenfallende begrep.

Man kunne f eks sagt "innvandreralibi", for "alle" vet jo at en innvandrer per def er en med mørkere hudfarge - man omtaler ikke briter og svensker som innvandrere;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Skjønner at det ikke er ment rasistisk, men det var et veldig sterkt og iøyenfallende begrep.

Man kunne f eks sagt "innvandreralibi", for "alle" vet jo at en innvandrer per def er en med mørkere hudfarge - man omtaler ikke briter og svensker som innvandrere;-)

Enig.

Skrevet

Jeg ser at jeg burde gjort det, da sarkasmen ikke kom godt nok fram. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...