Gå til innhold

Saera Khan tilbake på tinget

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Det er overhodet ikke rasistisk ment. Se mitt svar til Mrs Wallace.

For meg blir det helt meningsløst at man skal dra inn noen i en regjering eller på Stortinget pga etnisk bakgrunn.

''For meg blir det helt meningsløst at man skal dra inn noen i en regjering eller på Stortinget pga etnisk bakgrunn.''

Mulig kan bakgrunnen hjelpe dem på veien, men jeg langt fra det alene er nok. Nettopp derfor stusser jeg litt over Khan, men kanskje har hun egenskaper jeg ikke kjenner til.

Jeg tviler ikke på at MRO er dyktig, men noen god kommunikator er hun ikke.

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

20

• morsan

12

• Lotte :o)

9

• Mrs. Wallace

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ser at jeg burde gjort det, da sarkasmen ikke kom godt nok fram. ;)

Uansett sarkasme eller ironi synes jeg ikke man bruker slike ord.

Skrevet

Uansett sarkasme eller ironi synes jeg ikke man bruker slike ord.

Jeg beklager dersom det ble støtende for noen, det var ikke meningen.

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, du beklager _dersom_ noen føler seg støtt?

En ekte Valla-unnskyldning - passet fint inn i sakens anledning ;)

Gjest ViViola
Skrevet

Nei.

Er helt enig med deg - det er ikke _telefonbruken_ i seg selv som har gjort at jeg har mistet fullstendig tillit, det er løgnene rundt det.

At ikke politikere lærer...!

Skrevet

Jeg føler meg ikke støtt.

Jeg vet at flyfly ikke er rasist, og jeg ser helt klart poenget hennes i den sammenhengen det er skrevet.

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231247415' post='4057052]

Jeg føler meg ikke støtt.

Jeg vet at flyfly ikke er rasist, og jeg ser helt klart poenget hennes i den sammenhengen det er skrevet.

Jeg tror da heller ikke flyfly er rasist - jeg har godt inntrykk av henne på alle måter! *S*

Er vel kanskje også derfor jeg reagerer på ordbruken. Og kanskje derfor jeg tillater meg å mobbe henne litt.

Gjest Elextra
Skrevet

Se min komm. til Lotte nedenfor

Skrevet

''For meg blir det helt meningsløst at man skal dra inn noen i en regjering eller på Stortinget pga etnisk bakgrunn.''

Mulig kan bakgrunnen hjelpe dem på veien, men jeg langt fra det alene er nok. Nettopp derfor stusser jeg litt over Khan, men kanskje har hun egenskaper jeg ikke kjenner til.

Jeg tviler ikke på at MRO er dyktig, men noen god kommunikator er hun ikke.

''Jeg tviler ikke på at MRO er dyktig, men noen god kommunikator er hun ikke.

''

Hun spilte i tillegg kortene sine usedvanlig dårlig.

Ang Khan - jeg har ikke fulgt godt nok med i AP-kretsene, men vil tro de har nok av gode kandidater å ta av. For meg er det da en gåte at de lar Khan komme inn i varmen igjen etter å ha framstått som svært lite gjennomtenkt og i tillegg forsøkt febrilsk å dekke over det.

Gjest Elextra
Skrevet

''

Ang Khan - jeg har ikke fulgt godt nok med i AP-kretsene, men vil tro de har nok av gode kandidater å ta av. For meg er det da en gåte at de lar Khan komme inn i varmen igjen etter å ha framstått som svært lite gjennomtenkt og i tillegg forsøkt febrilsk å dekke over det.

''For meg er det da en gåte at de lar Khan komme inn i varmen igjen etter å ha framstått som svært lite gjennomtenkt og i tillegg forsøkt febrilsk å dekke over det.''

Enig.

Skrevet

Poenget mitt er at jeg ikke tenkte over at noen kunne støtes av det som vanligvis er min morbide form for humor. :)

Skrevet

Jeg tror da heller ikke flyfly er rasist - jeg har godt inntrykk av henne på alle måter! *S*

Er vel kanskje også derfor jeg reagerer på ordbruken. Og kanskje derfor jeg tillater meg å mobbe henne litt.

Du er kult at hun er frisk i språket :-)

Og jeg synes ikke udugelige løgnere skal kvoteres inn på tinget pga hudfarge. Det hadde vært bedre med kvotering pga kunnskap og ærlighet.

Skrevet

Nei.

Er helt enig med deg - det er ikke _telefonbruken_ i seg selv som har gjort at jeg har mistet fullstendig tillit, det er løgnene rundt det.

At ikke politikere lærer...!

''At ikke politikere lærer...!''

Nettopp. Det er det som forbauser meg også gang på gang. Jeg fatter ikke at de ikke skjønner at de enten

a) Må ha helt reint mel i posen

eller

B) Må legge seg langflate og komme med alle fakta fram på bordet i det øyeblikket det dukker opp at de kan ha gjort noe dumt.

Skrevet

''

''For meg er det da en gåte at de lar Khan komme inn i varmen igjen etter å ha framstått som svært lite gjennomtenkt og i tillegg forsøkt febrilsk å dekke over det.''

Det er sikkert en anbefaling fra psykologen + NAV ;-)

Skrevet

Jeg synes ikke det er billig å nevne negerallibiet, verken i denne sammenhengen, og aller minst i MR-O saken. Men særlig PK er det ikke.

Negeralibi :-)

That was a good vending. I can use that ved en senere anledning.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231247800' post='4057064]

Det er sikkert en anbefaling fra psykologen + NAV ;-)

Hun kunne heller omskoleres! :P En liten videreutdanning på engleskolen til Mærtha-bærta hadde nok vært spot-on.

Skrevet

Negeralibi :-)

That was a good vending. I can use that ved en senere anledning.

Det synes jeg ikke du skal, bare se hvor mye pepper jeg fikk. ;)

Skrevet

Hun kunne heller omskoleres! :P En liten videreutdanning på engleskolen til Mærtha-bærta hadde nok vært spot-on.

*knegg*

Gjest høstløv
Skrevet

''

Stortingsrepresentant Saera Khan er folkevalgt til stortinget, og AP kan ikke gjøre noe med det.

AP kan ikke frata Saera Khan hennes plass på stortinget.

Skrevet

''

Enig med høstløv - Kahn må bare fortsette på Stortinget ut perioden sin.

men jeg antar hun kanskje ikke har blitt nominert til neste periode? (har ikke fulgt med på det)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...