Gå til innhold

Hvordan regne om til mnd. lønn??

Anbefalte innlegg

Gjest Noen lønningssjefer her? ;o)
Skrevet

Med en inntekt på kr. 315 000,- i året (11 lønninger + feriepenger) hva skulle dette bli pr. mnd??

Gjest Noen lønningssjefer her? ;o)
Skrevet

dele på 12 mnd

Det trodde jeg også, men jeg får utbetalt brutto kr. 26000,- Det skulle jo blitt 26 250,- hvis jeg deler på tolv.... Jeg har vært på samme arbeidsplass i over ett år, begynte med en årslønn på kr. 303 000,- Da fikk jeg utbetalt kr. 25 000,- i mnd. Skjønner ikke dette regnestykket...

Skrevet

Det trodde jeg også, men jeg får utbetalt brutto kr. 26000,- Det skulle jo blitt 26 250,- hvis jeg deler på tolv.... Jeg har vært på samme arbeidsplass i over ett år, begynte med en årslønn på kr. 303 000,- Da fikk jeg utbetalt kr. 25 000,- i mnd. Skjønner ikke dette regnestykket...

Du får nesten spørre på lønnsingskontoret hvorfor de har kommet til dette tallet.

Skrevet

Du blir ikke trukket for fagforeningskontingent eller noe annet småtteri? Men hos oss viser alltid alle småtrekk på "lønningsslippen"

Skrevet

Hos oss deler vi 315.000 på 12 og får en mnd. lønn på 26.250,-.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...