Gjest i det blå Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg er litt grønn når det gjelder pc og nå trenger jeg altså en bærbar og ok pc til å laste ned musikk og spille og surfe på. Ser at hos Lefdal har de tilbud på en i min prisklasse til kun 5500 kr. Er det noen som kjenner til denne pcen og som kan forklare meg om det er grei maskin. Stoler ikke på butikkansatte de skal som regel prakke på meg noe annet en det jeg hadde tenkt;-) EASYNOTE ML61B700NCD. AMD Athlon™ QL-60 dual-core 1.9 GHz, 640 GB. •. lagringsplass, 4 GB internminne, ATI Radeon 3470. m/ 256 MB og HDMI utgang 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg vet ikke helt hva det er som gjør det, men jeg har liten tro på Packard Bell PC'er. Utenom DELL-maskiner der det PB jeg kjenner flest som har vært plaget med. 0 Siter
Gjest i det blå Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Jeg vet ikke helt hva det er som gjør det, men jeg har liten tro på Packard Bell PC'er. Utenom DELL-maskiner der det PB jeg kjenner flest som har vært plaget med. Ok-takk for tilbakemelding,men har selv hatt Dell de siste 7 årene,dog ikke samme maskin,men de har funket hos meg. Var mindre heldig med Compaq for å si det sånn. Men jeg trenger noen som kan fortelle meg om ytelsen er bra osv-der er jeg såååå grønn;-) 0 Siter
Gjest ville heller satset på Acer Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Veldig dårlig skjermkort, ellers ok... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Ok-takk for tilbakemelding,men har selv hatt Dell de siste 7 årene,dog ikke samme maskin,men de har funket hos meg. Var mindre heldig med Compaq for å si det sånn. Men jeg trenger noen som kan fortelle meg om ytelsen er bra osv-der er jeg såååå grønn;-) Spesifikasjonene er helt OK. Stor disk og bra med minne. Ikke verdens kjappeste prosessor, men helt OK. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.