Gå til innhold

Apollo, eller Startour, eller....?

Anbefalte innlegg

Gjest sydenturisten
Skrevet

Vurderer å bestille en reise til sommeren, men det er så mange turoperatører å velge mellom! Hvilke erfaringer har andre dolere gjort seg med hensyn på forkjeller i pris, kvalitet, osv. hos de forskjellige? Har du noen favoritt som du holder deg til? Og kan man tro på det som står om reisemålet i brosjyrene?

candyqueen_83
Skrevet

Vi bestilte hos Ving i sommer, og var veldig fornøyde hvertfall :o) Koselige guider, og leilighetene var bedre enn jeg forestilte meg utfra beskrivelsen.

Skrevet

har hatt veldig troa på ving. de har fungerte veldig bra til reiser i europa. men da vi skulle på bryllupsreise til maldivene var det intet mindre enn veldig klønete. nå velger vi apollo, og det gjør vi så enkelt som at vi har et sted vi vil reise og de tilbyr akkurat den reisen akkurat slik vi vil ha den (noe ving og star tour ikke gjorde). så...jau. det spørs på reisemålet. anbefaler ving om du vil til middelhavsområder ;)

Skrevet

Vi har vært mest fornøyd med Ving. Helt ok med StarTour. Har ikke reist med Apollo.

Gjest reiser med ving
Skrevet

Ser ut som om det blir Ving tur på deg også :) vi har også alltid vært kjempefornøyde med de.

Skrevet

Har brukt de fleste, alt etter hvilket selskap som har hatt rimelige turer når jeg vil dra, og dit jeg vil. Synes de har ganske greie beskrivelser av stedene. De fikk vel endel pepper for noen år siden, da de unngikk sannheten. Men står det endel støy= så er det en god del, noe trafikk= så ligger det rett ved motorveien og slik.

Ingen jeg har vært uheldige med, men så har jeg alltid likt å finne ut mye om stedet før jeg har reist og dermed ikke hatt behov for reiseguidene sin hjelp. Liker også å leie bil å finne steder selv, enn å bli med på fellesturer med buss.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Sist ferie vi hadde (Egypt i november) scorte Ving best mtp på å få en flott tur uten at det kostet skjorta og litt til.

Startour hadde også gode hoteller og prisene var noenlunde like. Dette varier jo, så du må nesten sitte og sammenligne litt.

Vi var i allefall veldig fornøyde med Ving nå sist, god service og var enkelt og få tak i dem om vi trengte hjelp til noe. God informasjon. Turene de tilbydde var førsteklasses.

Starttour var litt dårligere på dette da vi reise med dem for 2 år siden, men helt OK. Nå kan det jo hende det varierer fra land til land, for da var vi i Spania.

candyqueen_83
Skrevet

Har brukt de fleste, alt etter hvilket selskap som har hatt rimelige turer når jeg vil dra, og dit jeg vil. Synes de har ganske greie beskrivelser av stedene. De fikk vel endel pepper for noen år siden, da de unngikk sannheten. Men står det endel støy= så er det en god del, noe trafikk= så ligger det rett ved motorveien og slik.

Ingen jeg har vært uheldige med, men så har jeg alltid likt å finne ut mye om stedet før jeg har reist og dermed ikke hatt behov for reiseguidene sin hjelp. Liker også å leie bil å finne steder selv, enn å bli med på fellesturer med buss.

Påbeskrivelsen av vår leilighet stod det at det var endel støy. Vi hørte nesten ingenting.

Skrevet

Påbeskrivelsen av vår leilighet stod det at det var endel støy. Vi hørte nesten ingenting.

Det var jo bra. Ikke vært plaget med det vi heller. Men har et vennepar som var det. Og da fikk de bare til svar at det stod i katalogen at det var støy der. Så de sikrer seg vel litt nå.

Gjest sydenturisten
Skrevet

Takk til alle som har svart meg! Veldig mange som har vært fornøyd med Ving her ser det ut som:) Så det er godt mulig det blir Ving på meg også. Men skal sjekke litt rundt. Har for øyeblikket mest lyst til å dra til Mallorca eller Kroatia. Blir i hvert fall en plass der det er varmt, brrrr;)

Tar gjerne imot tips om gode hotell også, hvis noen har..Vi er to voksne som skal dra, i juli eller august. Nærhet til stranden er viktig. Vi er rolige folk(ingen festløver).

Igjen: tusen takk for synspunktene deres, det er så bra å høre andres erfaringer, når man ikke er så erfaren globetrotter selv!!

Skrevet

Vi har vel testet det meste, og funnet ut at de store reiseoperatørene stiller veldig likt. Så vi velger den operatøren med det beste tilbudet.

Ofte har de tatt flotte bilder av hotellet. Bildene er sanne, men vær kritisk. Det digre bassenget på bildet kan i realiteten være ganske lite....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...