Gå til innhold

Hvem selger Post-It-lapper billigst?

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Vi bruker mengder av gule lapper på jobben.. trenger tips om hvor de er billige å få tak i! :o)

Fortsetter under...

Skrevet

Nille, Biltema, Clas Ohlson, IKEA, Europris, Spar Kjøp osv.

Gjest minnah
Skrevet

Nille, Biltema, Clas Ohlson, IKEA, Europris, Spar Kjøp osv.

*klasker seg på pannen* Clas Ohlson må jo være rett sted for sånt!!

Tenkte jeg ikke på. Er vel sant som de sier - Kvinner er fra Ikea og menn fra Clas Ohlson. :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231273660' post='4057491]

Jula?

Jula??

Annonse

Skrevet

Jula??

Ja, den store varehuskjeden fra Sverige (?), som har gjort sitt inntog i Norge. Stoooor butikk her jeg bor :-)

Skrevet

LOL Eg var helt sikker på at det enten hadde rabla for ho, eller at ho hadde svart i "feil" tråd...:)

Rabla, duh ;p

Skrevet

LOL Eg var helt sikker på at det enten hadde rabla for ho, eller at ho hadde svart i "feil" tråd...:)

Du trodde nok hun hadde juletrådabstinenser ;)

Skrevet

Min erfaring er at de billige ikke alltid er like gode. Limet holder ikke særlig lenge.

Gjest minnah
Skrevet

Min erfaring er at de billige ikke alltid er like gode. Limet holder ikke særlig lenge.

Det spiller INGEN rolle :-)

Annonse

Skrevet

Har dere ikke en leverandør som dere kjøper (nesten) all rekvisita fra? Da kan dere få en god avtale med lavere priser.

Jeg så at en avdeling hos oss kjøpte gule lapper hos en veldelig organisasjon, men nå har jeg glemt hvilken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...