hattifnatt1 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 For en syk verden man lever i: Senker man innetemperaturen, går man ned i vekt, mener forsker. Da begynner kroppen å skjelve, hvilket fører til at man forbrenner flere kalorier – med mindre man kler på seg ekstra tøy for å holde varmen. – Over tid vil denne temperaturen være til å leve med, mener Tyrdal. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Det var vel sagt i en mer spøkefull tone enn som så, da, og forslaget hans var å slå floker for å holde varmen - ikke kle på seg. 0 Siter
hattifnatt1 Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Skrevet 6. januar 2009 Det var vel sagt i en mer spøkefull tone enn som så, da, og forslaget hans var å slå floker for å holde varmen - ikke kle på seg. joda det var jo det:) men likevell 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 joda det var jo det:) men likevell Lurt å ikke ta alt så alvorlig, vet du, livet blir liksom så mye morsommere da! :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Haha, derfor jeg holder meg slank! Jeg som alltid fryser ;0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Vel, høres igrunnen ganske logisk ut ;-) Men at verden er syk pga det? Jaja... 0 Siter
org Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Vel - at mor egentlig kunne trengt å gått ned noen kilo, betyr ikke at jeg lar mann og barn fryse... :-))) 0 Siter
songbirdy Skrevet 6. januar 2009 Skrevet 6. januar 2009 Vel - at mor egentlig kunne trengt å gått ned noen kilo, betyr ikke at jeg lar mann og barn fryse... :-))) så snill du er! ) hehe 0 Siter
Spirello Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Jeg slanker meg, men ikke f om jeg sitter og fryser. Det er jo så vondt! er litt frossenpinne og så, det blir helt uaktuelt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.