Gå til innhold

hva gjør man ikke for å slanke seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en syk verden man lever i:

Senker man innetemperaturen, går man ned i vekt, mener forsker.

Da begynner kroppen å skjelve, hvilket fører til at man forbrenner flere kalorier – med mindre man kler på seg ekstra tøy for å holde varmen.

– Over tid vil denne temperaturen være til å leve med, mener Tyrdal.

Gjest ViViola
Skrevet

Det var vel sagt i en mer spøkefull tone enn som så, da, og forslaget hans var å slå floker for å holde varmen - ikke kle på seg.

Skrevet

Det var vel sagt i en mer spøkefull tone enn som så, da, og forslaget hans var å slå floker for å holde varmen - ikke kle på seg.

joda det var jo det:)

men likevell

Gjest ViViola
Skrevet

joda det var jo det:)

men likevell

Lurt å ikke ta alt så alvorlig, vet du, livet blir liksom så mye morsommere da! :-)

Skrevet

Haha, derfor jeg holder meg slank! Jeg som alltid fryser ;0)

Skrevet

Vel, høres igrunnen ganske logisk ut ;-)

Men at verden er syk pga det? Jaja... ;)

Skrevet

Vel - at mor egentlig kunne trengt å gått ned noen kilo, betyr ikke at jeg lar mann og barn fryse...

:-)))

Skrevet

Vel - at mor egentlig kunne trengt å gått ned noen kilo, betyr ikke at jeg lar mann og barn fryse...

:-)))

så snill du er! :)) hehe

Skrevet

Jeg slanker meg, men ikke f om jeg sitter og fryser. Det er jo så vondt! er litt frossenpinne og så, det blir helt uaktuelt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...