Gå til innhold

Treningstøy

Anbefalte innlegg

Gjest trimcizz
Skrevet

Hvor kan jeg finne treningstøy i litt store str? Jeg trenger 46 i bukse, og har ikke klart å finne noe som kommer over rompe/hofter (det er det kritiske punkt....) , selv i str XL på div sportsbutikker. Det eneste jeg har hatt å trene i så langt er en overdimensjonert utenpå-bukse fra Hummel, men den er altfor lang og altfor tykk i stoffet så det funker ikke. Noen som har tips? Bor i Oslo-området, men handler gjerne også på nettet.

Onsdag1365380628
Skrevet

Hva med sportmann? Ellers synes jeg det er merkelig at du ikke finner noe i vanlig sportsbutikk? Jeg har selv et kritisk punkt, nemlig baken, men finner bra treningstøy nesten overalt.

Skrevet

Har du prøvd på H&M? Synes de har mye fint treningstøy med god kvalitet der.. De har jo også egen avdeling for litt stører damer, men vet ikke om de også fører det treningstøyet de har der. De har i hvert fall mange fine bukser, både i bomull og sånt blankt stoff (aner ikke hva det heter)

Skrevet

Det er salg i alle de store sportsbukkene i oslo sentrum akkurat nå. Jeg var ute og handlet i går, og så at blant annet G-sport i Storgt. hadde 50 % på det de kaller "fitness-klær". De solgte også en egen kolleksjon av ekstra store klær, men jeg vet ikke om disse klærne er ok. De hadde en type treningsbukser i fleksibelt materiale (husker ikke i farten hvilket merke, men jeg har hatt sånn bukse før og var godt fornøyd med den), og jeg vil tro at XL i disse vil kunne passe deg.

Skrevet

Tusen takk for fine svar! I dag gikk turen til XXL (hvorfor har jeg ikke kommet på de før?), og jeg fant TO bukser jeg kunne bruke (takket være snøring nede i bena da, de ble jo veeldig for lange selvsagt), og da ble jeg så oppmuntret at jeg slengte med to tøffe t-skjorter også. OPPTUR!! Til tross for at det kostet meg 1500,-, kremt... :-) Gleder meg til neste trening nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...