Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Siden jeg ikke har tenkt meg ut på veiene i dag heller, pga kaos og snø, må jeg shoppe noe på nettet. Jeg føler at januarsalget i butikkene går fra meg, uten at jeg gidder å oppsøke det. Kollektivtrafikken er på hav tolv, biler glir inn i hverandre og i det hele tatt - da har jeg det best hjemme (prøve å være fornuftig). Men jeg har shoppeabstinenser. Hva skal jeg kjøpe? Nye klær hadde vært fint, og sko, hehe! Kom gjerne med forslag. :-) Sitter å blar i H&Ms nye katalog, og gleder meg til sommer'n! :-) 0 Siter
laban Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Du vet du vil shoppe, men ikke hva du trenger - og tar med at du "prøver å være foruftig"? Er du sikker på at ikke dette innlegget skulle vært på Psykiatriforum? :-)) * mangler shoppegen * 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Du vet du vil shoppe, men ikke hva du trenger - og tar med at du "prøver å være foruftig"? Er du sikker på at ikke dette innlegget skulle vært på Psykiatriforum? :-)) * mangler shoppegen * Hehe,- dette er nok noe oss uten shopping-gen bare ikke kan forstå Jeg mangler i tillegg både bryllups-gen og interiør-gen. Jeg tror jeg må være en mann... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Du vet du vil shoppe, men ikke hva du trenger - og tar med at du "prøver å være foruftig"? Er du sikker på at ikke dette innlegget skulle vært på Psykiatriforum? :-)) * mangler shoppegen * Jeg tenkte på "must haves" til våren, og klassikere på salg. Jeg liker å se og å shoppe, men er kresen, så jeg kommer ofte hjem tomhendt. Hvis er det noe jeg liker, bestiller jeg det gjerne på nett, ordi det er rimeligere enn i de fleste butikker :-) 0 Siter
laban Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231321250' post='4057856] Jeg tenkte på "must haves" til våren, og klassikere på salg. Jeg liker å se og å shoppe, men er kresen, så jeg kommer ofte hjem tomhendt. Hvis er det noe jeg liker, bestiller jeg det gjerne på nett, ordi det er rimeligere enn i de fleste butikker :-) Jada, jeg hadde sikkert forstått deg dersom jeg hadde vært interessert i å legge godviljen til :-P 0 Siter
laban Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hehe,- dette er nok noe oss uten shopping-gen bare ikke kan forstå Jeg mangler i tillegg både bryllups-gen og interiør-gen. Jeg tror jeg må være en mann... ''Jeg mangler i tillegg både bryllups-gen og interiør-gen.'' Det gjør jeg også. Jeg vet omtrent hva jeg liker når det gjelder møbler, ellers er jeg helt fjern. Jeg så på Luksusfellen om en som brukte halve lønna på puter og sånt, den risikoen er lav hos oss. Datteren min på 18 har heller ikke interiør-gen, hun tørner helt over venninner som ønsker seg dyre magasiner om denslags... 0 Siter
morsan Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Du vet du vil shoppe, men ikke hva du trenger - og tar med at du "prøver å være foruftig"? Er du sikker på at ikke dette innlegget skulle vært på Psykiatriforum? :-)) * mangler shoppegen * *knegg* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Jada, jeg hadde sikkert forstått deg dersom jeg hadde vært interessert i å legge godviljen til :-P Hehe, kanskje det er noe du trenger? Jeg kan shoppe for deg ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 ''Jeg mangler i tillegg både bryllups-gen og interiør-gen.'' Det gjør jeg også. Jeg vet omtrent hva jeg liker når det gjelder møbler, ellers er jeg helt fjern. Jeg så på Luksusfellen om en som brukte halve lønna på puter og sånt, den risikoen er lav hos oss. Datteren min på 18 har heller ikke interiør-gen, hun tørner helt over venninner som ønsker seg dyre magasiner om denslags... ''Jeg så på Luksusfellen om en som brukte halve lønna på puter og sånt, den risikoen er lav hos oss.'' Enig, folk er gale. Jeg shopper lite, jeg leter lenge før jeg finner det jeg gidder å bruke penger på. 0 Siter
laban Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1231321995' post='4057880] Hehe, kanskje det er noe du trenger? Jeg kan shoppe for deg ;-) Venninnene mine ville nok fått skikkelig bakoversveis dersom jeg fortalte at jeg hadde skaffet meg "personal shopper"! Jeg følte ekte glede da jeg klarte å finne meg en ny vinterjakke på salg like etter nyttår. Den gamle var 6 år gammel og ganske slitt på ermene. Jeg ender alltid opp med noe til junior når jeg skal se etter klær jeg trenger selv, det er mye lettere! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Venninnene mine ville nok fått skikkelig bakoversveis dersom jeg fortalte at jeg hadde skaffet meg "personal shopper"! Jeg følte ekte glede da jeg klarte å finne meg en ny vinterjakke på salg like etter nyttår. Den gamle var 6 år gammel og ganske slitt på ermene. Jeg ender alltid opp med noe til junior når jeg skal se etter klær jeg trenger selv, det er mye lettere! *hehe* 0 Siter
morsan Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Venninnene mine ville nok fått skikkelig bakoversveis dersom jeg fortalte at jeg hadde skaffet meg "personal shopper"! Jeg følte ekte glede da jeg klarte å finne meg en ny vinterjakke på salg like etter nyttår. Den gamle var 6 år gammel og ganske slitt på ermene. Jeg ender alltid opp med noe til junior når jeg skal se etter klær jeg trenger selv, det er mye lettere! Kjenner igjen det der med å kjøpe til junior istedet. Det er så slitsomt å drive og prøve tøy til seg selv. Og nå når det har vært så kaldt ute er jeg jo selvsagt godt kledt, med varme støvletter tc, og da er det utenkelig å gå inn i en varm butikk der småpigerne står i bare skjorteermene og selger klær... Man skulle hatt en garderobe i kjøpesentrene der man kunne kledd av seg og låst inn sakene sine, og deretter shoppet kun iført en badekåpe;-) 0 Siter
laban Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Kjenner igjen det der med å kjøpe til junior istedet. Det er så slitsomt å drive og prøve tøy til seg selv. Og nå når det har vært så kaldt ute er jeg jo selvsagt godt kledt, med varme støvletter tc, og da er det utenkelig å gå inn i en varm butikk der småpigerne står i bare skjorteermene og selger klær... Man skulle hatt en garderobe i kjøpesentrene der man kunne kledd av seg og låst inn sakene sine, og deretter shoppet kun iført en badekåpe;-) Fnis - hvis alle damene som var ute etter nye klær, gikk rundt på sentrene nesten avkledd, ville det kanskje være flere mannfolk som ble med på shoppingrunden også - og som oppdaget nye sider ved det å gå i butikkene og "titte"... 0 Siter
morsan Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Fnis - hvis alle damene som var ute etter nye klær, gikk rundt på sentrene nesten avkledd, ville det kanskje være flere mannfolk som ble med på shoppingrunden også - og som oppdaget nye sider ved det å gå i butikkene og "titte"... *he he* Husker du den saken for en tid tilbake om han som hadde smugfotografert oppunder skjørtene til ungjentene i rulletrapper osv? Ettersom de aller fleste vel fortsatt bruker truse, kan man jo spørre seg hvor spennende det var med slike bilder... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Snøkaos - hvor? Jeg vil ha snø - nå! Ser på langtidsvarslet at det kan bli snø i slutten av _neste_ uke, men vet hvor sikre slike langtidsvarsler pleier å være... 0 Siter
laban Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 *he he* Husker du den saken for en tid tilbake om han som hadde smugfotografert oppunder skjørtene til ungjentene i rulletrapper osv? Ettersom de aller fleste vel fortsatt bruker truse, kan man jo spørre seg hvor spennende det var med slike bilder... Ja - og hvor vanskelig er det å finne nærbilder av det han vel ville se, liksom? Men det er kanskje noe med å ha tatt dem selv. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Snøkaos - hvor? Jeg vil ha snø - nå! Ser på langtidsvarslet at det kan bli snø i slutten av _neste_ uke, men vet hvor sikre slike langtidsvarsler pleier å være... Her har det vært snøkaos i over en uke nå. Midt i landet. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Kjenner igjen det der med å kjøpe til junior istedet. Det er så slitsomt å drive og prøve tøy til seg selv. Og nå når det har vært så kaldt ute er jeg jo selvsagt godt kledt, med varme støvletter tc, og da er det utenkelig å gå inn i en varm butikk der småpigerne står i bare skjorteermene og selger klær... Man skulle hatt en garderobe i kjøpesentrene der man kunne kledd av seg og låst inn sakene sine, og deretter shoppet kun iført en badekåpe;-) ''Man skulle hatt en garderobe i kjøpesentrene der man kunne kledd av seg og låst inn sakene sine, og deretter shoppet kun iført en badekåpe;-)'' *hehe* god idè, ring Mr Kjøpesenter ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Snøkaos - hvor? Jeg vil ha snø - nå! Ser på langtidsvarslet at det kan bli snø i slutten av _neste_ uke, men vet hvor sikre slike langtidsvarsler pleier å være... *Sender en kasse snø i posten* 0 Siter
morsan Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Ja - og hvor vanskelig er det å finne nærbilder av det han vel ville se, liksom? Men det er kanskje noe med å ha tatt dem selv. Sikkert! Alt dette minner meg forresten på noe jeg leste i avisene da BigBrother kom. De hadde faste dusjetider, og på den tida var tilgangen til live-versjonen på internett nesten sprengt. Akkurat som om dette var eneste mulighet internett byr på av nakne mennesker;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.