Gå til innhold

Kenwood tilbehør?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg bestilte noe derfra nylig, og ja, det ble toll og dyrt. Husker ikke hvor mye.

Gjest Løveføtter
Skrevet

Jeg bestilte noe derfra nylig, og ja, det ble toll og dyrt. Husker ikke hvor mye.

Takk, da lønner det seg kanskje å høre på butikken som selger disse marsinene først...

Gjest Elextra
Skrevet

Takk, da lønner det seg kanskje å høre på butikken som selger disse marsinene først...

Det gjør det sikkert.

Skrevet

Hvilket tilbehør skal du kjøpe?

Nå koster Kenwood megapack under 2000 kr på Lefdal.

Gjest Løveføtter
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1231338008' post='4058174]

Hvilket tilbehør skal du kjøpe?

Nå koster Kenwood megapack under 2000 kr på Lefdal.

Ønsker meg mandelkvern og trekk til kenwooden...

Skrevet

Oioioi, ja det ble dyrt!

Så kjekt med en slik kalkulator, hva du finner ;o)

Hehe ja, mye rart der ute.

Skrevet

''disse marsinene''

hehe

Gjest Løveføtter
Skrevet

''disse marsinene''

hehe

beklager, skriver du alltid riktig?

Skrevet

beklager, skriver du alltid riktig?

Det gjør jeg helt sikkert ikke. Beklager om du ble fornærmet, jeg syns bare det var litt morsomt. :)

Gjest Løveføtter
Skrevet

Det gjør jeg helt sikkert ikke. Beklager om du ble fornærmet, jeg syns bare det var litt morsomt. :)

Fint at jeg kunne få deg til å trekke på smilebåndet da ;o)

Skrevet

Fint at jeg kunne få deg til å trekke på smilebåndet da ;o)

:)

Skrevet

Ønsker meg mandelkvern og trekk til kenwooden...

Synes blenderen som fulgte med Kenwooden funker ypperlig som mandelkvern jeg, ok, så finmalt som i en kvern blir det ikke, men hvor ofte trenger man det?

Trekk syr du selv, om du har symaskin da. :o)

Ellers ville jeg hørt på butikken som selger disse maskinene om de kan skaffe deg tilbehøret også, de bør kunne det da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...