Gå til innhold

Æsj.. Creative Zen..

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Kjøpte meg så fornøyd en Creative Zen 8GB i dag, og har sittet her og overført musikk - jobba litt for å sortere de løse musikkfilene i "diverse"-mapper.. og hva skjer? Jo alle de løse filene blir lagret hver for seg, og flott at artistens navn plutselig er kommet opp som navn på fila, men hjelp - her må jeg enda en gang lokalisere filene på spilleren og lagre dem i egne spillelister for å samle dem....

Om noen forsto...

Møkk. Men bra lyd, da..

Gjest skal kjøpe mp3-spiller
Skrevet

vurderte å kjøpe den selv,men har ikke samlet nok penger ennå.

er det stor forskjell på ulike mp3 spillere?er helt fersk selv,så hvis noen har noen tips om en god,rimelig spiller,kom med det:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sanger sorteres i MP3-spillere etter ID-tagger, ikke etter navn på filer eller hvor de ligger på harddisken. Skal du ha dem samlet på spilleren må du i et eller annet program endre taggene sånn at spilleren oppfatter dem som ett album.

Gjest minnah
Skrevet

vurderte å kjøpe den selv,men har ikke samlet nok penger ennå.

er det stor forskjell på ulike mp3 spillere?er helt fersk selv,så hvis noen har noen tips om en god,rimelig spiller,kom med det:)

Kommer an på hvor kresen du er, hvor mye du skal ha plass til og hvor teknisk du er ;-)

Jeg hadde iPod for noen år siden, men syntes det ble så mye styr med iTunes (program som må installeres for å overføre musikk fra PC og forsåvidt kjøpe musikk via internett)

Har hatt en liten Creative Zen spiller en stund nå, bare 512 mb, men sinnsykt enkel å bruke, passet perfekt for jogging, etc. Plass til 5-6-7 album. Da er det bare å koble en mini-USB i PCen (følger med, tror jeg), og "klikke og dra" musikkfiler over til den når den er koblet i. Eller "kopier-lim inn". Akkurat som når du overfører bilder med digitalkamera.

Med 8GB er det bittelitt mer mekk, men likevel utrolig enkelt, bortsett fra at de "løse" musikkfilene ikke legger seg slik jeg har sortert og lagret dem.

sort som natta
Skrevet

Kommer an på hvor kresen du er, hvor mye du skal ha plass til og hvor teknisk du er ;-)

Jeg hadde iPod for noen år siden, men syntes det ble så mye styr med iTunes (program som må installeres for å overføre musikk fra PC og forsåvidt kjøpe musikk via internett)

Har hatt en liten Creative Zen spiller en stund nå, bare 512 mb, men sinnsykt enkel å bruke, passet perfekt for jogging, etc. Plass til 5-6-7 album. Da er det bare å koble en mini-USB i PCen (følger med, tror jeg), og "klikke og dra" musikkfiler over til den når den er koblet i. Eller "kopier-lim inn". Akkurat som når du overfører bilder med digitalkamera.

Med 8GB er det bittelitt mer mekk, men likevel utrolig enkelt, bortsett fra at de "løse" musikkfilene ikke legger seg slik jeg har sortert og lagret dem.

er veldig lite teknisk.ingenting jeg kan ta opp direkte fra stereoen?

Gjest minnah
Skrevet

er veldig lite teknisk.ingenting jeg kan ta opp direkte fra stereoen?

he heh.. sikkert ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...