mariaflyfly Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 http://www.kjendis.no/2009/01/07/kjendis/mat/andreas_viestad/4284258/ Kan bli Norges nye Jamie Oliver. Ja jøss. Han er en jævla journalist med interesse for mat som tilfeldigvis stikker det enerverende trynet sitt fram i tide og utide, ingen kokk! Dust. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Veldig irriterende ja. Eg vil bruke hans egne ord fra søknaden ... Om Andreas Viestad får ture på frem slik som han no gjør, med så mye oppmerksomhet så er... ''«Dette en trussel, ikke bare mot norsk matkultur, men på lengre sikt også mot helse og livskvalitet»'' Suppegjøk & kvakksalver! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Veldig irriterende ja. Eg vil bruke hans egne ord fra søknaden ... Om Andreas Viestad får ture på frem slik som han no gjør, med så mye oppmerksomhet så er... ''«Dette en trussel, ikke bare mot norsk matkultur, men på lengre sikt også mot helse og livskvalitet»'' Suppegjøk & kvakksalver! Hehe, du har helt rett! ''Suppegjøk & kvakksalver!'' Særlig det siste. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hæ? Er dette internt eller er han kjent?? Har aldri hørt om duden jeg, hvor er det han stikker nesa si a?? Ble nysjerrig jeg, syns liksom jeg har hørt navnet hans før, men det ringer ingen bjeller når jeg ser ham... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Hæ? Er dette internt eller er han kjent?? Har aldri hørt om duden jeg, hvor er det han stikker nesa si a?? Ble nysjerrig jeg, syns liksom jeg har hørt navnet hans før, men det ringer ingen bjeller når jeg ser ham... Det er han nissen som har en matspalte i Magasinet hver lørdag. 0 Siter
tonie Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hva er det med deg og denne fyren da, mff? Et ONS som ikke ringte tilbake...? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Hva er det med deg og denne fyren da, mff? Et ONS som ikke ringte tilbake...? Hehe, nei, måtte gud forby! Han er bare så jæææææævlig irriterende! 0 Siter
Faure Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hehe, nei, måtte gud forby! Han er bare så jæææææævlig irriterende! Enhver som kristiserer mødres oppdragelse av sine barn er nok jævla irriterende ja LOL. 0 Siter
Gjest dustedama Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Aner vi ei maria flyfly-forbanna her eller? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Aner vi ei maria flyfly-forbanna her eller? Nope. Bare irritert. En forbanna flyfly har 7 hakk til og gå på i sinne-skalaen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hva er det med deg og denne fyren da, mff? Et ONS som ikke ringte tilbake...? *flire mæ ihjæl* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hehe, nei, måtte gud forby! Han er bare så jæææææævlig irriterende! Men du klarer ikke å la være å lese spalten hans...?! ;-p 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hva er det med deg og denne fyren da, mff? Et ONS som ikke ringte tilbake...? (Må innrømme jeg tenkte det samme, hehe...) 0 Siter
morsan Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hva er det med deg og denne fyren da, mff? Et ONS som ikke ringte tilbake...? *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.